hei! oon 14 vuotias tyttö joka viettää paljon aikaa tietokoneella ja oon alkanut huomaamaan pelatessani että "käteni eivät toimi" kädet kyllä tekevät mitä käsken hieman huonosti mutta kädet tai niiden lihas on sitä vastaan ja käsien liikuttaminen tuntuu nykyään melko raskaalle tai haastavalle. on hieman vaikea selittää sitä tunnetta mutta minua vähän pelottaa tämä.. ja en siis ole mitenkään erityisen ylipainoinen enkä huonossa kunnossa! en tiedä pitäskö vaan ootta että menee ohi vai kertoa jollekkin nimittäin netistä kun yritin lukea sieltä tuli aika pelottavaa settiä halvaantumisista yms
kädet eivät tottele kunnolla
Anonyymi-ap
3
399
Vastaukset
- Anonyymi
Miks vietät aikaa tietokoneella tekisit muuta tytöt saa niin helposti esim poikaystävän toisinku pojat ei esim saa tytyjä nii ikäänku pakko olla koneella t. Poika 15v
- Anonyymi
Johtuu varmaan juurikin tuosta tietokoneella viettämästäsi jasata ja kätesi ovat rasittuneet sen vuoksi.
Koitahan sellaista, että vähennät reilusti koneella viettämääsi aikaa ja vertaat käsiesi kuntoa vaikka parin viikon tai kuukaudenkin päästä, että onko tilanne parantunut tämän hetkiseen yhtään.
Jos on, niin syy on tietokoneella vietetyssä ajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708