onko moni harrastanut

Anonyymi-ap

onko moni täällä nussinut tai pussaillut tai ottanut poskeen yms, koulussa ja jos on niin milloin ja minkä ikäinen olit. kerro ihmeessäkoko tarina😉

12

5502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan huippu hyvä novelli, jatka samaan malliin. ..

      "Novelli (ital. novella ’uutinen’[2]) on kirjallinen proosateos, joka esittää jonkin tapahtumasarjan tai tilanteen tiiviissä muodossa.[2] Sen pituuden määrittäminen on hankalaa, eikä ole aina selvää milloin teosta tulisi kutsua pienoisromaaniksi ja milloin novelliksi. Klassisen määritelmän mukaan novelli on riittävän lyhyt luettavaksi yhdellä kertaa. Tavallisesti suomalainen novelli on noin 1 000 – 8 000 sanaa pitkä.

      Ensimmäiset novellit kirjoitettiin jo 1300-luvulla, mutta nykymuotoon novelli kehittyi 1800-luvulla eri puolilla Eurooppaa.

      Romaanista novellin erottaa lähinnä sen tiivis ja ytimekäs kerronta. Lyhyt esitysmuoto rajaa myös tarinassa esiintyvien henkilöiden määrää. Tunnettuja suomalaisia novellisteja ovat muun muassa F. E. Sillanpää, Veikko Huovinen, Martti Joenpolvi, Rosa Liksom ja Joni Skiftesvik. Maailmalla yksi kuuluisimmista novellikokoelmista lienee Giovanni Boccaccion Decamerone. Tärkeitä novellin kehittäjiä olivat muun muassa ranskalainen Guy de Maupassant ja venäläinen Anton Tšehov, nykyaikana amerikkalainen Raymond Carver.

      Englannin kielen sana novel tarkoittaa romaania eikä novellia. Englanniksi novelli on short story. Termiä novella taas käytetään pitemmistä novelleista tai pienoisromaaneista, jotka ovat kuitenkin lyhyempiä kuin romaanit (tavallisesti pituudeltaan n. 20 000 – 40 000 sanaa). Käytössä on myös englanninkielinen termi novelette, joka on myös pidempi kuin novelli, mutta lyhyempi kuin novella (n. 8 000 – 20 000 sanaa).lähde?

      Novelleja julkaistaan monissa lehdissä sekä novellikokoelmissa, jotka voivat sisältää yhden tai useamman kirjoittajan tekstejä." Lähde Wikipedia.

    • Anonyymi

      Kaveri imi koulussa monet kerrat mun kyrpää . Ei jääty kiinni . Oltiin 15v . Nyt 42v . Oli hauskaa .

      • Anonyymi

        Jep jep spede se taas jaksaa satuilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep spede se taas jaksaa satuilla

        Jep jep mitäs jaksat. Ei se spede sun ulosannilla varmaan vaikeeta olekkaan.


    • Anonyymi

      onhan sitä koulussa nussimista tullut kokeiltua

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Olen joitakin kertoja yläasteella sekä lukiossa. No, en ole ottanut poskeen sen vuoksi, kun olen poika, mutta muutaman kerran sain poskihoidon joltain tytöltä.
      Ja pussaillut, nussinut, nuollut pillua..

    • Anonyymi

      Lukion ekalla naitiin yhden tytön kanssa, kun molemmilla oli vapaatunti keskellä päivää ja oli meillä vähän jotain kiinnostusta muutenkin keskenämme. Seurusteltiinkin muutama kuukausi yhdessä vaiheessa.
      Oli aika perinteinen pano, mentiin yhden vesan inva-koppiin, kun siellä oli paremmin tilaa ja tietysti tehtiin ne perinteiset jutut, mä nuolin hänen pilluaan ja hän imi mua ja kaikkea tällaista.
      Ja sitten panin häntä takaapäin, kun hän kääntyi selkä muhun päin ja nojautui vessanpönttöä vasten.
      Oli vähän rivon tuntuista, kun loppuvaiheessa joku tuli vielä vessaan ja siihen viereiseen koppiin asioilleen.
      Olin just lauennut ja olin hänen sisässään vielä, eikä nyt kuitenkaan haluttu että joku kuulee tai huomaa muuten, mitä ollaan tekemässä. Niin joutui olemaan ihan hiljaa ja odottamaan liikkumatta kalu hänen pillussaan sen aikaa, etä naapurikopin kävijä sai asiansa hoidettua ja lähti menemään.
      Sitten kun hän lähti ja kuului ulko-oven kolahdus, niin vedin kiireesti kaluni ulos hänestä ja paperilla putsattiin alapäistä isommat sotkut pois ja lähdettiin jatkamaan hyppäriä.

      • Anonyymi

        Spedellä taas rulaa ja housuissa kuraa trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas rulaa ja housuissa kuraa trallallaa

        Buahaa spede on taas suoltanut paskat housuihinsa buaahaa


    • Anonyymi

      Olin peruskoulun ekaluokalla 7 vuotias, kun panin opettajaa takaapäin.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe