Minä luulin että sen on sellainen tietokone peli ,aina vastata kysymykseen että pääsee eteenpäin katsomaan elokuvaa ei väärin luultu ,parempi ääni ja kuva, pitempi tallennus .Dvd tallennus enintään 2h ja blu-raylla 4h nyt mahdollista saada avatar :the way of water 2022 kesto 3,12h ja mainoksia sinne loppuun vielä sopii.
Nyt vasta tutustuin blu-rayhin
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Joillakin dvd levyllä on ollut 2.34h kesto eli blue-rayelle pitäs mahtua ainakin 4.34h tallennusta .😁😲😢
- Anonyymi
Tilattu 3dvd 1 avatar the way of water 2,05h blue-rayna 3,12h jos ei hyvä dvd blue-rayna tilata.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17840065E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tilattu helsigistä 3dvd levyä 1antiman&wast 2dragon *****,******, 3 avitar water tuli dvd ei vielä katsottu kesto 3,05h ,blue-ray kesto 3,12h jos ei täytä laatu kriteerejä minun täytyy tilata blue-rayna sitten uudestaan🙄😟📀.
- Anonyymi
Tilattu dvd 3kpl 1antiman& washer2dragon,xxxxxxxx,xxxxxxx,3avitar water of the way kesto 3,05h blue-ray3,12h jos ei hyvä dvd pitää tilata blue-rayna uudestaan.
- Anonyymi
Ei taida tarvita tilata blue-rayna avitar the way of the water= Oli minusta erittäi.n hyvä vaihtelua marwell mätkinnälle odotan innolla seuraavaa avitaria 3 tulevaksi dvd tai blue-raylle ps.ei ollut mainoksia ,eikä poistettuja kohtausia ei mahtunut dvd levylle 😃🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724