Lopetin linuksin käytön!

Anonyymi-ap

Se nyt vaan poksautti koneen ja poltti sulakkeen koko huushollista. Onneksi niitä oli varalla. Nyt eivät tubuttimet tulee enää tähän asuntoon, säilytän tietokoneetkin näin ehjinä!

13

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähetä lasku siitä Linuksin valmistajalle eli Microsoftille🙁

• Anonyymi

Canonicalille se lasku pitää lähettää. Siellä ei ole kylläkään ketään vastuunottajaa ja rahatkin ovat olleet lopussa jo aikaa sitten. Omaan piikkiin menee - valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Canonicalille se lasku pitää lähettää. Siellä ei ole kylläkään ketään vastuunottajaa ja rahatkin ovat olleet lopussa jo aikaa sitten. Omaan piikkiin menee - valitettavasti.

Koska Linuks niin Microsoftille! Jos olisi kyse jostain mainosta GNU-Linuxista niin silloin ei voisi esittää kenellekään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä saada canonicalilta edes perunasäkki vahingonkorvauksena. Niitä siellä kuulemma riittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä saada canonicalilta edes perunasäkki vahingonkorvauksena. Niitä siellä kuulemma riittää!

Pitäisi olla kuorma-auto, jolla hakea ne perunasäkit. Ja maksaa ne löpötkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi olla kuorma-auto, jolla hakea ne perunasäkit. Ja maksaa ne löpötkin.

Sieltä et saa taatusti mitään. Linuks tuhoaa ihan ilmaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Canonicalilta et saa muuta kuin perunoita. Niillähän ne palkatkin maksaa surkeille koodaajilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Canonicalilta et saa muuta kuin perunoita. Niillähän ne palkatkin maksaa surkeille koodaajilleen.

Lopeta se valheiden ja paskansuoltaminen!! RAHApalkkaa ne maksaa, toista se on sinun laitasi kun saat Kelalta pelkkiä almuja!

• Anonyymi

Aloitus on paskapuhetta! Linux ei hajota konetta eikä polta sulakkeita!

• Anonyymi

Mutta Linuks (=Vintoys) saattaa 😀

• Anonyymi

TAAS yksi valheellinen aloitus, Linuxit ei polttele sulakkeita eikä tuhoa koneita!

• Anonyymi

Onneksi olkoon! Sillä eihän nyt hitsikonetta ja saunaa pidä pitää samassa kotelossa, eikä etenkään olohuoneessa.

• Anonyymi

Nyt on asiaa tuo !

Tosin olisit lopettanut minkä tahansa käyttiksen käytön kun kone poksahtaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe