En tehnyt mitään, mutta olin yön Seinäjoen putkassa.
Pyysin nostaa lämpötilan tilassa, mutta kukaan ei suostunut.
Palelin koko yön ja jouduin itse keksimään keinoja pysyä lämpimänä.
Tuntui, että vartijat tahallisesti jättivät reagoimatta, jotta kylmettyisin.
En nukkunut paljoakaan yöllä.
Pitääkseni lämpimänä itseäni, joogasin säännöllisesti.
Vapauduttuani valitin naiskonttoristille tiskillä.
Olin yön Seinäjoen putkassa ja he käyttivät kidutusta
6
476
Vastaukset
- Anonyymi
***En tehnyt mitään, mutta olin yön Seinäjoen putkassa.****
- ei kaato kännissä ollut ole välttämättä tehnyt mitään, mutta hänet viedään juoppo putkaan selviämään.
Tosin harvoin silloin, jos joku suostuu viemään hänet omaansa, tai kännissä olevan kotiin. - Anonyymi
Sekoitat nyt sellin ja hotellihuoneen. Jälkimmäisissä on huonekohtainen lämpötilansätö.
Sinun tapauksessasi olisi pitänyt nostaa koko "miekkahotellin" lämpötilaa sinun mieltymyksesi mukaiseksi. Se, että niin ei tehty, ei vielä kovin vahvasti implikoi tahallista yritystä kiduttaa sinua kylmällä.
Konttoristeja puolestaan on konttoreissa, ei putkissa eikä hotelleissa.- Anonyymi
Hotellissa ei ole hovimestarin kutsunappia oven vieressä, mutta putkassapa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Jotain parempaa siis sellissä hotelliin verrattuna.
Mutta ei se putkan "hovimestari" sille yksittäisen sellin lämpötilalle mitään mahda. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa hotellissa, jossa minä olen yöpynyt, on ollut puhelin, jolla saa yhteyden respaan.
- Anonyymi
Same old song, ihan syyttä suottahan täällä ihmisiä viedään putkaan...
Tuosta majoituspalvelusta pitäisi mätkäistä vähintään 200e yöpymismaksu ja 100e kuljetusmaksu + 10e/km (auto, meno paluu, kuljettaja ja apuhenkilö).
Elämä on helpompaa, kun ei perseile.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857