Vappu pilalla kun

Anonyymi-ap

miehen kakarat tulevat tänne ja pitää vappubileet. Tietysti kun meillä on iso taloa ja hieno ja heidän kämppä vaan vaatimaton talon rähjä. Sanoin miehelle että kesat käyttää sua hyväkseen ja kun vielä mies ostaa heille tarjottavat! Se on sitten meidän perheen rauha rikottu. Istutaan alakerrassa telkku huoneessa ja syödään lenkkimakkaraa.

Minun lapset ovat kauhissaan kun moista on, he ovat hyvin kasvatettuja ja ihania, mutta miehen kakarat häiriköitä ja minä minä aina on ykkösenä. Eivät siivoo jälkiään vaan kaikki jää un vastuulle. Suututtaa mutta mies lellii heitä eikä pidä kuria, minä en voi kun tulee heti sanomista. Olen tiukka äiti mutta miehen kakarat on mitä on. Mutta vappua ei ole meillä. Uusi perhe on aina etusijalla, ja äitipuoli on kunnioituksensa ansainnut kun kasvattaa toisten lapsia, mutta meillä olen kun tuhkimo, istun kellarissa ja katon salkkareita. Ei pitäisi moista sietää, mutta miehen takia kun on varakas ja ihana, niin enhän voi muuta tehdä kun olla vaan. me maksetaan elareita ja tämä on kiitos.

14

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan ääliöt satusi edes oikein, TROLLI.🥳🥳🥳

    • Anonyymi

      Sama juttu. Juhlapyhät on oman perheen parissa, ei ylimääräisiä kakaroita. Mutta kun halutaan olla siellä missä uusi äiti niin eihän siinä mitään, siellä on parempi olla kuin entisen äidin luona.

    • Anonyymi

      Siis sinun lapsesi ovat niitä laatulapsia ja miehesi kakarat nollia.
      Olisko mitenkään käynyt mielessä että miehesi rakastaa myös lapsiaan kuntien sinäkin omiasi. Älä yritä sitä heiltä kieltää ja pitää omiasi jotenkin enemmän laadukkaina lapsina.
      Sitähän se aina on kun on minun lapsia ja sinun kakaroita .
      Miksi miehet pärjäävät usein paremmin boonuslasten kanssa, eivät valita kuten mustasukkaiset naiset jotka eivät voi sietää miehen lapsia .
      Tietoisuus siitä että nämä lapset on kerran tehty rakkaudesta toiseen ihmiseen vaivaa näitä uusperheen naisia enemmän kun uusperheen miehiä .
      Lapsuuden aika menee niin nopeasti ohitse että kun jo alussa tietää että toisella on lapsia niin toivottavaa olisi että niistä ei kirjoitella jonain kauhukakaroina

    • Anonyymi

      Ei perheessä ole kukaan etusijalla oli uusi tai vanha. Perhe muodostuu ihmisistä joista voi pitää kun jättää vertailemasta ihmisiä toisiin ihmisiin.
      ”Kersat ” joiksi heitä kutsut ovat ihan tavallisia jälkeläisiä miehellesi ja sinä et voi sietää että , ajattele ihan ensin miksi sinun on haettava vikoja miehesi lapsista, kun et näytä ymmärtävän että lapset ovat aina rakkaita vanhemmilleen, oli uusperhe tai ei.
      Joten sinun rauhaasi nyt muka pilaantuu toisen lasten vuoksi,
      Joten miksi sinua jotenkin pitäisi kunnioittaa kun koko kommenttisi paljastaa mikä olet.
      Minullakin oli aikoinaan noonuslapsi ja hänellä oli samat oikeudet ja velvollisuudet kun omillani , en tehnyt eroa heidän välillään .
      Kun menee yhteen miehen kanssa jolla on lapsia niin silloin pitää muistaa että ei lasten tarvitse sinun vuoksesi muuttua miksikään. Se on vaan sanottava niille ystävällisesti että korjaavat jälkensä jos sotkevat , kyllä lapset osaa kun heille ollaan ystävällisiä

      • Anonyymi

        Sellasia ne ovat kun sutturille ei ole mitään ei mei9stä ei lapsia ei työtä on pakko rikkoa lapsi pehre.
        kaapata sieltä mies jolla on varmasti rahaa , auto ja oma talo.
        Kylla ne naikkoset iskee sellasin joka hänet pystyy elättämään ja kantaa viinaa ja tupakaa sekä voi eläämiehen siivellä.
        Niinse onki kysymys miski?? Ehei kylä ulkopoolinen suttura rikkoo perheitä hiellä on siihen kostit jolla saa rikottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasia ne ovat kun sutturille ei ole mitään ei mei9stä ei lapsia ei työtä on pakko rikkoa lapsi pehre.
        kaapata sieltä mies jolla on varmasti rahaa , auto ja oma talo.
        Kylla ne naikkoset iskee sellasin joka hänet pystyy elättämään ja kantaa viinaa ja tupakaa sekä voi eläämiehen siivellä.
        Niinse onki kysymys miski?? Ehei kylä ulkopoolinen suttura rikkoo perheitä hiellä on siihen kostit jolla saa rikottua.

        Nykyaikainen nainen ei tarvitse elättäjää , heillä on hyvä koulutus ja palkka mikä riittää hyvin heidän tarpeisiinsa.
        Eikä kukaan nyt talojen perässä juokse tai jonkun auton tähden, naisilla on omat autot nykyaikana .että elät varmaan sitä 50 luvun tyyliä .ja mitä kirjoitat paljastaa miten sinä haluat että mies sinua jotenkin elättäisi , niin ei ole nykyaikana , joten älä siirrä omia kriteereitäsi nykyajan naisiin.
        Ei kukaan mies jätä vaimoaan jos avioliitto on onnellinen, vaikka kuinka joku silmiä vilkuttelisi , niin että syyttelet siinä ihmisiä joita et tunne koska mies jätti ja lähti

        Eikä ole ihmekään, tuollaisilla periaatteilla varustettu ihminen kuuluu 50 luvun aikaan, kun puhuu taloista ja autoista ihan ihan niinkuin tavarat olisivat se miksi mies ja nainen rakastuu toisiinsa.
        Silloin kun haluaa olla yhdessä niin ei siinä ole mammona missään osassa, jos sinä arvostat sellaisia asioita , niin ota huomioon että naisilla on jo kaikki tämä omasta takaa joten jonkun miehen tavarat eivät ole mitenkään kiinnostavia. Vaikka ne sinulle sitä ovat.
        Ja jos sinä lojut kotona ja elät siivellä niin nykynainen ei elä kenenkään siivellä vaan tekee työtä roimasti että saa hyvän eläkkeen vanhana .joten paljastat ainoastaan miten itse ajattelet suhteesta mieheen, elättäjänä ja kuskina sillä autolla jota pidät jotenkin arvokkaana , menevälle naiselle on auto ainoastaan väline millä pääsee töihin ja asioille, ei siis mitää suurta että omistaa auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikainen nainen ei tarvitse elättäjää , heillä on hyvä koulutus ja palkka mikä riittää hyvin heidän tarpeisiinsa.
        Eikä kukaan nyt talojen perässä juokse tai jonkun auton tähden, naisilla on omat autot nykyaikana .että elät varmaan sitä 50 luvun tyyliä .ja mitä kirjoitat paljastaa miten sinä haluat että mies sinua jotenkin elättäisi , niin ei ole nykyaikana , joten älä siirrä omia kriteereitäsi nykyajan naisiin.
        Ei kukaan mies jätä vaimoaan jos avioliitto on onnellinen, vaikka kuinka joku silmiä vilkuttelisi , niin että syyttelet siinä ihmisiä joita et tunne koska mies jätti ja lähti

        Eikä ole ihmekään, tuollaisilla periaatteilla varustettu ihminen kuuluu 50 luvun aikaan, kun puhuu taloista ja autoista ihan ihan niinkuin tavarat olisivat se miksi mies ja nainen rakastuu toisiinsa.
        Silloin kun haluaa olla yhdessä niin ei siinä ole mammona missään osassa, jos sinä arvostat sellaisia asioita , niin ota huomioon että naisilla on jo kaikki tämä omasta takaa joten jonkun miehen tavarat eivät ole mitenkään kiinnostavia. Vaikka ne sinulle sitä ovat.
        Ja jos sinä lojut kotona ja elät siivellä niin nykynainen ei elä kenenkään siivellä vaan tekee työtä roimasti että saa hyvän eläkkeen vanhana .joten paljastat ainoastaan miten itse ajattelet suhteesta mieheen, elättäjänä ja kuskina sillä autolla jota pidät jotenkin arvokkaana , menevälle naiselle on auto ainoastaan väline millä pääsee töihin ja asioille, ei siis mitää suurta että omistaa auton.

        Näin se on,kannattaa uhrata työlle suurin osa elämää, että sitten kun elämää ei enää ole jäljellä saa hyvää eläkettä ja mihin nykynainen niitä miehiä oikeastaan ollenkaan tarvitsee, kun kaupasta voi ostaa mielensä mukaisia dildoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikainen nainen ei tarvitse elättäjää , heillä on hyvä koulutus ja palkka mikä riittää hyvin heidän tarpeisiinsa.
        Eikä kukaan nyt talojen perässä juokse tai jonkun auton tähden, naisilla on omat autot nykyaikana .että elät varmaan sitä 50 luvun tyyliä .ja mitä kirjoitat paljastaa miten sinä haluat että mies sinua jotenkin elättäisi , niin ei ole nykyaikana , joten älä siirrä omia kriteereitäsi nykyajan naisiin.
        Ei kukaan mies jätä vaimoaan jos avioliitto on onnellinen, vaikka kuinka joku silmiä vilkuttelisi , niin että syyttelet siinä ihmisiä joita et tunne koska mies jätti ja lähti

        Eikä ole ihmekään, tuollaisilla periaatteilla varustettu ihminen kuuluu 50 luvun aikaan, kun puhuu taloista ja autoista ihan ihan niinkuin tavarat olisivat se miksi mies ja nainen rakastuu toisiinsa.
        Silloin kun haluaa olla yhdessä niin ei siinä ole mammona missään osassa, jos sinä arvostat sellaisia asioita , niin ota huomioon että naisilla on jo kaikki tämä omasta takaa joten jonkun miehen tavarat eivät ole mitenkään kiinnostavia. Vaikka ne sinulle sitä ovat.
        Ja jos sinä lojut kotona ja elät siivellä niin nykynainen ei elä kenenkään siivellä vaan tekee työtä roimasti että saa hyvän eläkkeen vanhana .joten paljastat ainoastaan miten itse ajattelet suhteesta mieheen, elättäjänä ja kuskina sillä autolla jota pidät jotenkin arvokkaana , menevälle naiselle on auto ainoastaan väline millä pääsee töihin ja asioille, ei siis mitää suurta että omistaa auton.

        Tämä trolli hakeekin jotain Kimi Räikköstä ökytaloineen Sveitsistä ja Ferrareineen, mutta valitettavasti näitä ökyrikkaita on niin harvassa, ja tuskin ne häntä huolii, parempi olis hänenkin mennä töihin, että saa edes sen Toyotan ja yksiön Kouvolasta 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on,kannattaa uhrata työlle suurin osa elämää, että sitten kun elämää ei enää ole jäljellä saa hyvää eläkettä ja mihin nykynainen niitä miehiä oikeastaan ollenkaan tarvitsee, kun kaupasta voi ostaa mielensä mukaisia dildoja.

        Jaa että siihenkö sinä tarvitset puolison. Sekö on ainut kriteeri , hyvin pinnallinen sinänsä.
        Kun valitsee ihmisen rinnalleen jolla on hieman samat lähtökohdat elämässä ja ymmärtää toisiaan, ehkä samoja harrastuksia , niin se on sitä elämää missä viihtyy.
        Jos sinä vaan ajattelet seksiä, niin tottakai seksi kuuluu osana parisuhteeseen, mutta seksille ei koskaan perusteta suhdetta, sillä muut asiat ovat tärkeämpiä hyvässä suhteessa .
        Niin että kukin tavallaan , ja jos ostelet dildoja niin se on sinun oma asiasi, mutta älä samaista sitä ihmisiin jotka elävät omaa elämäänsä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä trolli hakeekin jotain Kimi Räikköstä ökytaloineen Sveitsistä ja Ferrareineen, mutta valitettavasti näitä ökyrikkaita on niin harvassa, ja tuskin ne häntä huolii, parempi olis hänenkin mennä töihin, että saa edes sen Toyotan ja yksiön Kouvolasta 😂😂😂

        On outoa että ajamalla autolla jotain rinkiä saa enempi kuin kaikille arvokkaissa oikeissa töissä? En ole koskaan sitä käsittänyt.

        Tuo autolla ajaminen on ilmeisesti todella tyhmän ja kouluttamattoman ihmisen hommaa. Ei tuohon älliä tarvi. Jokainen meistä osaa ajaa rataaa ympäri yös sellainen jolla ei ole edes ajokorttia.

        On hullua että turhanpäiväisestä autolla ajamisesa maksetaan, joka saastuttaa maailmaa. Ja meitä jotka työssämme tarvitaan autoa, moititaan siitä että ajamme autoa??? Sitäkään en ymmärrä.

        Mutta tuo rinkiä ajamisen palkka on sairasta. Tyhmät ja osaamattomat jotka ei muualle töihin pysty, leikkivät päivät pitkät, ja ajelevat huvikseen. Ei tarvis kun peruskoulun käydä, jos sitäkään loppuun, ja ei muuta kun rinkiä ajamaan.
        Töstä ei saa edes palkkaa jolla pärjää mutta hullun pyörää ajamalla taas saa rahaa, voi tätä tyhmien ihmiset ajatuksen juoksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikainen nainen ei tarvitse elättäjää , heillä on hyvä koulutus ja palkka mikä riittää hyvin heidän tarpeisiinsa.
        Eikä kukaan nyt talojen perässä juokse tai jonkun auton tähden, naisilla on omat autot nykyaikana .että elät varmaan sitä 50 luvun tyyliä .ja mitä kirjoitat paljastaa miten sinä haluat että mies sinua jotenkin elättäisi , niin ei ole nykyaikana , joten älä siirrä omia kriteereitäsi nykyajan naisiin.
        Ei kukaan mies jätä vaimoaan jos avioliitto on onnellinen, vaikka kuinka joku silmiä vilkuttelisi , niin että syyttelet siinä ihmisiä joita et tunne koska mies jätti ja lähti

        Eikä ole ihmekään, tuollaisilla periaatteilla varustettu ihminen kuuluu 50 luvun aikaan, kun puhuu taloista ja autoista ihan ihan niinkuin tavarat olisivat se miksi mies ja nainen rakastuu toisiinsa.
        Silloin kun haluaa olla yhdessä niin ei siinä ole mammona missään osassa, jos sinä arvostat sellaisia asioita , niin ota huomioon että naisilla on jo kaikki tämä omasta takaa joten jonkun miehen tavarat eivät ole mitenkään kiinnostavia. Vaikka ne sinulle sitä ovat.
        Ja jos sinä lojut kotona ja elät siivellä niin nykynainen ei elä kenenkään siivellä vaan tekee työtä roimasti että saa hyvän eläkkeen vanhana .joten paljastat ainoastaan miten itse ajattelet suhteesta mieheen, elättäjänä ja kuskina sillä autolla jota pidät jotenkin arvokkaana , menevälle naiselle on auto ainoastaan väline millä pääsee töihin ja asioille, ei siis mitää suurta että omistaa auton.

        Ei kaikki. Mutta esim minä olen mieluusti miehen lapsille uusi äiti, kun ei tarvi täissä käydä, mies elättää. Kyllä sanoisin että minä atarvin elättäjää, kun en halua mennä duuniin. REn voisikana kun nämä häiriköt ovat täällä usein ja tarvii perään katsojaa, eikä ne osaa mitään. Mies maksaa kaikki, onneksi niin mihin minä lähtisin??? Hullu lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki. Mutta esim minä olen mieluusti miehen lapsille uusi äiti, kun ei tarvi täissä käydä, mies elättää. Kyllä sanoisin että minä atarvin elättäjää, kun en halua mennä duuniin. REn voisikana kun nämä häiriköt ovat täällä usein ja tarvii perään katsojaa, eikä ne osaa mitään. Mies maksaa kaikki, onneksi niin mihin minä lähtisin??? Hullu lähtee.

        Suomessa on miehenretaleelle varteenotettava vaihtoehto; Kela.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki. Mutta esim minä olen mieluusti miehen lapsille uusi äiti, kun ei tarvi täissä käydä, mies elättää. Kyllä sanoisin että minä atarvin elättäjää, kun en halua mennä duuniin. REn voisikana kun nämä häiriköt ovat täällä usein ja tarvii perään katsojaa, eikä ne osaa mitään. Mies maksaa kaikki, onneksi niin mihin minä lähtisin??? Hullu lähtee.

        Entäs sitte, jos mies lähtee, tai kuolee ,niin olet tyhjän päällä , ja entä eläke sitä et tule saamaan, kun vaivaisen takuueläkkeellä, jolla ei elä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitte, jos mies lähtee, tai kuolee ,niin olet tyhjän päällä , ja entä eläke sitä et tule saamaan, kun vaivaisen takuueläkkeellä, jolla ei elä.

        me halutaan tuhlaa mien rahat joka päivisiin asioihin ja matkoihin, Ei tarvi jättää mitään kunhan nyt saa ostettua kaikkee. Sitte aan ussi mies.... ei sen kummempaa. Kela eättää ellei mieshellä ole varaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe