Olen kyllä kerrosbusseja nähnyt mutta Thaimaa on ainoa paikka missä olen nähnyt kerrosrekan.
Yhtenä yönä Cabin Burin vuoristotiellä ennen tienparannusta oli kaksi rekkaa vetänyt alas jyrkänteeltä ja olivat päällekkäin.
Siellä oli silloin harva se yö onnettomuus kun rekka oli silmällään jossain kuopassa.
Taitaa olla tilanne täysin toinen uuden tien myötä.
Pakko myöntää että oli kuitenkin elämys ja kokemus joka kerta kun ylitti tämän vuorialueen. Hieno tie hienot maisemat, vain tien kapeus ja pinnan huono kunto teki siitä vaarallisen.
Hyvinä aikoina ajoin sen noin kaksi kertaa kuukaudessa edestakaisin moottoripyörällä matkalla pohjoiseen. Useammin yöllä kuin päivällä. Silloin oli viileämpi ajaa. Oikeastaan kylmä ajaa. Muistan aina, aamulla kun laskeutui viimeiset mutkat alastullessa Koratin puoleisella rinteellä ja pysähtyi ensimmäiselle huoltarille kahville, miten hyvältä kuuma kahvi maistuu kun on vielä niin kroppa kylmänä että paikat tärisee.
Se oli aina yllätys, miten kylmäksi voi ilma muuttua niin nopeasti kun lähdetään ajamaan korkealle.
Pitää verestää muistoja ja lähteä käymään vielä joskus.
Kerrosrekat
Anonyymi-ap
1
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599