Olen lähdössä kesällä juonnekin päin kreikkaa. Mutta valinnanvaraa on niin paljon. Kertokaa jotain, mitä suosittelette, mitä ette ?? Pidän rannoista ja luonnosta. Ei mielellään mikään turistirysä.
- kiitos -
Omia hyvä ja huonoja kokemuksia Kreikasta ??
4
944
Vastaukset
- Mythos
Parga, Lefkas, Karpathos ja Naxos.
- nämä
Sivulle http://www.matkatarinat.com on jätetty jo 25 kirjoitusta eri puolilta Kreikkaa. Suosittelen, että käyt tutustumassa niihin. Sieltä löytyy tosi hyviä käytännönvinkkejä matkalle.
Hei!
Mantereella olen lomaillut ainoastaan Pargassa, siitä pidin paljon. Saaria on tullut kierrettyä tähän mennessä 22, Dodekanesiassa, Kykladeilla, Joonian merellä ja Egeanmerellä.
Vehreämpää on esim. Samoksella ja Skiathoksella. Riippuu todellakin siitä, mitä itse kukin lomaltaan ja kohteelta toivoo ja odottaa. Itse pidän pienistä, rauhallisista saarista kuten Lipsi, Leros ja Ithaka. Monille saarille pääsee suoraan, joillekin esim. Ateenan kautta. Jos aikaa on ja voit sijoittaa lomasi huippusesongin ulkopuolelle, suosittelen saarihyppelyä, näin voit tutustua useampaan saareen yhdellä kerralla. Minulla on syksyllä vuorossa 7. saarihyppelyni.
Jos reissupäiväkirjat kiinnostavat, ota yhteyttä!
[email protected]- Tytsy
Hei! Palasin juuri Lefkakselta, jota voin kyllä lämpimästi suositella "tukikohdaksi", jos haluat nähdä kauniin ja vehreän saariston. Lefkakselta, tarkemmin Nidrin kylästä pääsee päivittäin lähisaarille, kuten esim. Ithakaan ja Kefaloniaan. Olin Tjären matkalla, opas kertoi myös majoitustarjouksesta: jos vuokraa auton, voi yöpyä tietyissä hotelleissa vain 10€ yö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820