Kurajokikalat

Anonyymi-ap

Elikkäs jos kalastaa ns kurajoesta niin onko sillä mitään vaikutusta kalan makuun, puhtauteen tai johonkin muuhun. Vai onko ihan samaa tavaraa kun esim järvessä

7

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1990 luvulla kun kalastin vantaanjoesta kirjolohia maistuivat kaikki mudalle. Kun olen pyytänyt kirjolohia muista vesistöistä ei mudan makua ole. Sitä en tiedä onko vantaajoki puhdistuessaan vaikuttanut kalan makuun. Havin tehdaskin putsas kerran joen pesuaineillaan ja hirveillä vaahtokasoilla muistaakseni joskus 1995 tai jotain.

• Anonyymi

Kirren nohdalla istutuksesta kulunut aika vaikuttaa paljon makuun, jos on tuore niin sitä ei syö h**okaan.

• Anonyymi

Tuollaiset "maistuu mudalta" puheet on pelkkää paskapuhetta. Olen koko ikäni kalastanut täysin ruskeassa joessa eikä ole mitään mudan makua koskaan ollut ainoassakaan kalassa. Paskalta maistuu siksi kun puhe on pelkkää paskaa niin väkisinkin on paskan makua suussa.

• Anonyymi

Jep. Lahna ei maistu mudalle kesälläkään kuten ei mikään muukaan särkikala. Eikä made. Ei myöskään hauki puulle. Ne jotka puhuu puun tai mudan makuisista kaloista eivät osaa kalaa valmistaa. Jos itse on kädetön kokki se ei ole raaka-aineen vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Lahna ei maistu mudalle kesälläkään kuten ei mikään muukaan särkikala. Eikä made. Ei myöskään hauki puulle. Ne jotka puhuu puun tai mudan makuisista kaloista eivät osaa kalaa valmistaa. Jos itse on kädetön kokki se ei ole raaka-aineen vika.

Tuo on toinen että hauki maistuu puulle. Eikä maistu, aivan sama minkä kokoinen se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on toinen että hauki maistuu puulle. Eikä maistu, aivan sama minkä kokoinen se on.

Kyllä puusta veistetty kahden kilon hauki maistuu puulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      317
      3092
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      202
      2833
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      58
      2429
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      167
      1496
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1252
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1239
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      895
    8. 58
      893
    9. 81
      820
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      814
    Aihe