Elikkäs jos kalastaa ns kurajoesta niin onko sillä mitään vaikutusta kalan makuun, puhtauteen tai johonkin muuhun. Vai onko ihan samaa tavaraa kun esim järvessä
Kurajokikalat
7
297
Vastaukset
- Anonyymi
1990 luvulla kun kalastin vantaanjoesta kirjolohia maistuivat kaikki mudalle. Kun olen pyytänyt kirjolohia muista vesistöistä ei mudan makua ole. Sitä en tiedä onko vantaajoki puhdistuessaan vaikuttanut kalan makuun. Havin tehdaskin putsas kerran joen pesuaineillaan ja hirveillä vaahtokasoilla muistaakseni joskus 1995 tai jotain.
- Anonyymi
Kirren nohdalla istutuksesta kulunut aika vaikuttaa paljon makuun, jos on tuore niin sitä ei syö h**okaan.
- Anonyymi
Tuollaiset "maistuu mudalta" puheet on pelkkää paskapuhetta. Olen koko ikäni kalastanut täysin ruskeassa joessa eikä ole mitään mudan makua koskaan ollut ainoassakaan kalassa. Paskalta maistuu siksi kun puhe on pelkkää paskaa niin väkisinkin on paskan makua suussa.
- Anonyymi
Jep. Lahna ei maistu mudalle kesälläkään kuten ei mikään muukaan särkikala. Eikä made. Ei myöskään hauki puulle. Ne jotka puhuu puun tai mudan makuisista kaloista eivät osaa kalaa valmistaa. Jos itse on kädetön kokki se ei ole raaka-aineen vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Lahna ei maistu mudalle kesälläkään kuten ei mikään muukaan särkikala. Eikä made. Ei myöskään hauki puulle. Ne jotka puhuu puun tai mudan makuisista kaloista eivät osaa kalaa valmistaa. Jos itse on kädetön kokki se ei ole raaka-aineen vika.
Tuo on toinen että hauki maistuu puulle. Eikä maistu, aivan sama minkä kokoinen se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on toinen että hauki maistuu puulle. Eikä maistu, aivan sama minkä kokoinen se on.
Kyllä puusta veistetty kahden kilon hauki maistuu puulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423