Elikkäs jos kalastaa ns kurajoesta niin onko sillä mitään vaikutusta kalan makuun, puhtauteen tai johonkin muuhun. Vai onko ihan samaa tavaraa kun esim järvessä
Kurajokikalat
7
336
Vastaukset
- Anonyymi
1990 luvulla kun kalastin vantaanjoesta kirjolohia maistuivat kaikki mudalle. Kun olen pyytänyt kirjolohia muista vesistöistä ei mudan makua ole. Sitä en tiedä onko vantaajoki puhdistuessaan vaikuttanut kalan makuun. Havin tehdaskin putsas kerran joen pesuaineillaan ja hirveillä vaahtokasoilla muistaakseni joskus 1995 tai jotain.
- Anonyymi
Kirren nohdalla istutuksesta kulunut aika vaikuttaa paljon makuun, jos on tuore niin sitä ei syö h**okaan.
- Anonyymi
Tuollaiset "maistuu mudalta" puheet on pelkkää paskapuhetta. Olen koko ikäni kalastanut täysin ruskeassa joessa eikä ole mitään mudan makua koskaan ollut ainoassakaan kalassa. Paskalta maistuu siksi kun puhe on pelkkää paskaa niin väkisinkin on paskan makua suussa.
- Anonyymi
Jep. Lahna ei maistu mudalle kesälläkään kuten ei mikään muukaan särkikala. Eikä made. Ei myöskään hauki puulle. Ne jotka puhuu puun tai mudan makuisista kaloista eivät osaa kalaa valmistaa. Jos itse on kädetön kokki se ei ole raaka-aineen vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Lahna ei maistu mudalle kesälläkään kuten ei mikään muukaan särkikala. Eikä made. Ei myöskään hauki puulle. Ne jotka puhuu puun tai mudan makuisista kaloista eivät osaa kalaa valmistaa. Jos itse on kädetön kokki se ei ole raaka-aineen vika.
Tuo on toinen että hauki maistuu puulle. Eikä maistu, aivan sama minkä kokoinen se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on toinen että hauki maistuu puulle. Eikä maistu, aivan sama minkä kokoinen se on.
Kyllä puusta veistetty kahden kilon hauki maistuu puulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705913- 1225186
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4343127Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991556Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3611197- 291009
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46916Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859