Kesäjulmaapaikaa ja sitä mukaan vapaat naikkoset sipsuttelevat minihameissaan ja pikku tuiterissa
iskemässä varattuja meihiä. Kannattaa äidit nyt olla tarkkana kun menette jäätelökioskille että jos tulee niitä kellon kysyjiä tai tulen kysyjiä niin he vaan yrittävät iskeä pehreen miehen.
Meille on monesti käynyt niin että vaikka olemme perheenä kävelykadulla ja jäätelök, kioskilla niin nauravat kikattava naikkoset siinä pyörii ja iskee silmää.
Ei uskalla miestä laittaa kesällä yksin minnekkään ellei mene mukana, kyllä se mies jää sille tielle jos yksin laittaa miehen ostamaan jäätelöä.
Pahoja paikkoja kesällä, pikku kännissä soittoravintolaan sipsuttavat suturat kyllä ottaa meihen kuin miehen siitä mukaan.
Onneksi mun mies tietää tapauksia eikä lähde mukaan, mutta moni lähtee, ja siinä lapet jäävät isättömiksi. Niin julmia on vapaat lapsettomat sutturat joilla ei ole perhettä eikä mitään menetettävää kuin maine.
Jätelökieskit ovat jo avautunee
13
365
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Ole pelkoa kun ottaa miehen johon luottaa
Raukka siellä pelkää toisia naisia kovast, minä Kyllä en laittaisi naisten syyksi jos Mies on niin helposti vietävissä
Silloin ei kaikki asiat Ole kohdallaan avioliitossa
Muuten päivän paras vitsi , - Anonyymi
No nyt kyllä jää tuutit nuolematta!
- Anonyymi
Aika kaivaa eskimot pakastimesta
- Anonyymi
Millä oikeudella sanot toisia naisia sutturoiksi, he ovat naisia ainoastaan eikä mitään haukkumanimiä tartte käyttää omaa sukupuoltaan omaavista ihmisistä.
Jos miehesi nyt on vieraisiin menevää sorttia, niin se on ainoastaan hän joka on sellainen, siis anna olla naisten haukkumiset .
Tuo jo osoittaa kummallista suhdetta kun on pakko mennä mukaan joka paikkaan peläten että mies menee muiden naisten luo. Ei itselläni ole ollut sellaista miestä jota pitää vahtia.
Ja siksi toiseksi vahtikoirathan aina haukkuu - Anonyymi
Me ei käydä jäätelökioskilla koskaan, juuri sen vuoksi että ne sutturat siellä iskee perheellisiä miehiä. Meidän perhe ostaa jäätelöt lähikaupasta ja hyvää onkin. Mies nauraa jäätelömannekiineja, ja ihmettelee eikö ole muuta tekemistä kun iskee toistenmiehiä.
- Anonyymi
No en nyt usko että kukaan on kiinnostunut iskemään miestä joka on sinun ” omistuksessaan ” äei kukaan sutturoitten miehiä halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt usko että kukaan on kiinnostunut iskemään miestä joka on sinun ” omistuksessaan ” äei kukaan sutturoitten miehiä halua
Mä luulen ettei yksikään mies vaihtaisi mua sutturoihin, olen kaunis ja ihana nainen, Miehen lapsetkin tykkää musta, vaikka itse ovat aika hörhöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen ettei yksikään mies vaihtaisi mua sutturoihin, olen kaunis ja ihana nainen, Miehen lapsetkin tykkää musta, vaikka itse ovat aika hörhöjä.
Onhan sinut jo kerran kierrätetty, ja pian toisen kerran, kun olet noin sa....n tyhmä suttura ja oikea rupikonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sinut jo kerran kierrätetty, ja pian toisen kerran, kun olet noin sa....n tyhmä suttura ja oikea rupikonna.
Ei oo, minun mies sanoo aina että parempaa kaunotarta hän ei läytäisi mistään, että onni et tapasimme. Puhun 10 eri kieltä, olen erittäin kaunis että itsekin ihaielen itseäni, meillä on viisi taloa ja 8 autoa... on vaikka mitä. Hän ei mua jätä, nauraa vaan moisille naisillejotka luulee et pystyy miun miehen viemään, haha haha haaa... vieläkin nauretaan. Ollan yhess oltu 30 v ja lapset aikusia ja nyt on pieniä lapsia jälleen suvusssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo, minun mies sanoo aina että parempaa kaunotarta hän ei läytäisi mistään, että onni et tapasimme. Puhun 10 eri kieltä, olen erittäin kaunis että itsekin ihaielen itseäni, meillä on viisi taloa ja 8 autoa... on vaikka mitä. Hän ei mua jätä, nauraa vaan moisille naisillejotka luulee et pystyy miun miehen viemään, haha haha haaa... vieläkin nauretaan. Ollan yhess oltu 30 v ja lapset aikusia ja nyt on pieniä lapsia jälleen suvusssa...
Ai jaa se on ikäloppu, olisin näyttänyt sille sellaiset tötteröt, että silmämunat olisivat pullahtanet päästä ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäloppu vanha ämmä kuvittelee olevas joku kaunotar , heh, heh, vanha köyhä rupikonna., moneen kertaan kierrätetty.😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä alkoholisti suttura muuta sano, on se hienoa edes kuvitella tuolaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374