Jätelökieskit ovat jo avautunee

Anonyymi-ap

Kesäjulmaapaikaa ja sitä mukaan vapaat naikkoset sipsuttelevat minihameissaan ja pikku tuiterissa
iskemässä varattuja meihiä. Kannattaa äidit nyt olla tarkkana kun menette jäätelökioskille että jos tulee niitä kellon kysyjiä tai tulen kysyjiä niin he vaan yrittävät iskeä pehreen miehen.
Meille on monesti käynyt niin että vaikka olemme perheenä kävelykadulla ja jäätelök, kioskilla niin nauravat kikattava naikkoset siinä pyörii ja iskee silmää.
Ei uskalla miestä laittaa kesällä yksin minnekkään ellei mene mukana, kyllä se mies jää sille tielle jos yksin laittaa miehen ostamaan jäätelöä.
Pahoja paikkoja kesällä, pikku kännissä soittoravintolaan sipsuttavat suturat kyllä ottaa meihen kuin miehen siitä mukaan.
Onneksi mun mies tietää tapauksia eikä lähde mukaan, mutta moni lähtee, ja siinä lapet jäävät isättömiksi. Niin julmia on vapaat lapsettomat sutturat joilla ei ole perhettä eikä mitään menetettävää kuin maine.

10

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Ole pelkoa kun ottaa miehen johon luottaa
      Raukka siellä pelkää toisia naisia kovast, minä Kyllä en laittaisi naisten syyksi jos Mies on niin helposti vietävissä
      Silloin ei kaikki asiat Ole kohdallaan avioliitossa
      Muuten päivän paras vitsi ,

    • Anonyymi

      No nyt kyllä jää tuutit nuolematta!

    • Anonyymi

      Aika kaivaa eskimot pakastimesta

    • Anonyymi

      Millä oikeudella sanot toisia naisia sutturoiksi, he ovat naisia ainoastaan eikä mitään haukkumanimiä tartte käyttää omaa sukupuoltaan omaavista ihmisistä.
      Jos miehesi nyt on vieraisiin menevää sorttia, niin se on ainoastaan hän joka on sellainen, siis anna olla naisten haukkumiset .
      Tuo jo osoittaa kummallista suhdetta kun on pakko mennä mukaan joka paikkaan peläten että mies menee muiden naisten luo. Ei itselläni ole ollut sellaista miestä jota pitää vahtia.
      Ja siksi toiseksi vahtikoirathan aina haukkuu

    • Anonyymi

      Me ei käydä jäätelökioskilla koskaan, juuri sen vuoksi että ne sutturat siellä iskee perheellisiä miehiä. Meidän perhe ostaa jäätelöt lähikaupasta ja hyvää onkin. Mies nauraa jäätelömannekiineja, ja ihmettelee eikö ole muuta tekemistä kun iskee toistenmiehiä.

      • Anonyymi

        No en nyt usko että kukaan on kiinnostunut iskemään miestä joka on sinun ” omistuksessaan ” äei kukaan sutturoitten miehiä halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt usko että kukaan on kiinnostunut iskemään miestä joka on sinun ” omistuksessaan ” äei kukaan sutturoitten miehiä halua

        Mä luulen ettei yksikään mies vaihtaisi mua sutturoihin, olen kaunis ja ihana nainen, Miehen lapsetkin tykkää musta, vaikka itse ovat aika hörhöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen ettei yksikään mies vaihtaisi mua sutturoihin, olen kaunis ja ihana nainen, Miehen lapsetkin tykkää musta, vaikka itse ovat aika hörhöjä.

        Onhan sinut jo kerran kierrätetty, ja pian toisen kerran, kun olet noin sa....n tyhmä suttura ja oikea rupikonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sinut jo kerran kierrätetty, ja pian toisen kerran, kun olet noin sa....n tyhmä suttura ja oikea rupikonna.

        Ei oo, minun mies sanoo aina että parempaa kaunotarta hän ei läytäisi mistään, että onni et tapasimme. Puhun 10 eri kieltä, olen erittäin kaunis että itsekin ihaielen itseäni, meillä on viisi taloa ja 8 autoa... on vaikka mitä. Hän ei mua jätä, nauraa vaan moisille naisillejotka luulee et pystyy miun miehen viemään, haha haha haaa... vieläkin nauretaan. Ollan yhess oltu 30 v ja lapset aikusia ja nyt on pieniä lapsia jälleen suvusssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo, minun mies sanoo aina että parempaa kaunotarta hän ei läytäisi mistään, että onni et tapasimme. Puhun 10 eri kieltä, olen erittäin kaunis että itsekin ihaielen itseäni, meillä on viisi taloa ja 8 autoa... on vaikka mitä. Hän ei mua jätä, nauraa vaan moisille naisillejotka luulee et pystyy miun miehen viemään, haha haha haaa... vieläkin nauretaan. Ollan yhess oltu 30 v ja lapset aikusia ja nyt on pieniä lapsia jälleen suvusssa...

        Ai jaa se on ikäloppu, olisin näyttänyt sille sellaiset tötteröt, että silmämunat olisivat pullahtanet päästä ulos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe