Olisiko kenelläkään kokemuksia Happy Mammooth tuotteista? Mitä mieltä olit, kauanko käytit jne.? Onko luotettava merkki?
Kokemuksia Happy Mammooth tuotteista
19
13903
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan ole kokeillut? Kokemuksia kaivataan!
- Anonyymi
On kyllä hyviä toimii.Mieliala on tasaisempi ja virtaa on enemmän ku tarpeelsi jaksan painaa pitkiä päiviä.Ne vie myös ruokahaluu ja painonkin tippuu mulavasti.Lämlin suositus.
Jossu - Anonyymi
Aloitin hormone harmonyn koska vaihdevuosi oireet ovat olleet sietämättömät jo useamman vuoden. Jatkuva vatsan turvotus (3/4 kuukaudesta) sekä alakuloinen mieli. Riskillä kokeilin koska jotain pitää tehdä ja jo parin viikon käytön jälkeen voin sanoa että toimii ainakin minulla. Turvotusta ei ole ja sanoisin että mielikin on kirkkaampi. Siihen kuinka turvallisia yms ovat en osaa sanoa mutta minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa tässä vaiheessa.
- Anonyymi
Mitä kokemuksia nyt kun muutama viikko lisää käyttöä takana? Toimiiko edelleen? Mielenkiinnosta kysyn kun itse mietin ottaisinko just ton hormone harmonyn kokeiluun...
- Anonyymi
Hankin ja aloitin kokeilemaan. Nyt vasta pari päivää takana, mutta ei ainakaan negatiivisia vaikutuksia ole ilmennyt. Itsellä pontimena kokeiluun painon nousu ja turvotus. Katsellaan auttaako näihin kuitenkin vielä kohtuu lieviin vaihdevuosijuttuihini. Saatevihkosessa mainittiin, että täysin luonnonkasvipohjaisista aineista tehty ja EU:n hyväksymä. Palailen raportoimaan parin viikon päästä :-).
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotan tuloksiasi!
- Anonyymi
Moi,mitenkäs siellä? Mitäs kokemuksia?
- Anonyymi
Onko tullut lisää kokemuksia?
- Anonyymi
Hei,mistä näitä voi ostaa?
- Anonyymi
Tilasin juuri hormone harmony purkkeja kaksi. Mulla on pcos ja sitä suositeltiin auttamaan vaivoihin. Eniten odotan apua sitkeään painoon ja turvonneeseen vatsaan. Jos krampit ja säryt helpottuvat niin se on plussaa. Voi jättää kipulääkkeitä väliin. Kerron parin viikon päästä mitä kuuluu.
- Anonyymi
No nyt on pillereitä käytetty ja voin sanoa että alkuun huomaan ettei aamulla ole nälkä ja paino on tippunut 1,3kg. Otan aamulla kapselit tyhjään vatsaan ja kahvia päälle. Yleensä aamulla on ollut nälkä tunnin päästä heräämisestä mutta nyt huomaan että aamupala on jäänyt pois ihan itsestään. Nälkä tulee joskus puolen päivän jälkeen. Särkypillereitä menee suht samaan tahtiin mutta nyt parina iltana en ole tarvinnut. Katsotaan josko sama jatkuu vai ei.
Energiasta en osaa sanoa vielä. On ollut nyt niin paljon ohjelmaa mutta mielestäni nukun paremmin. Yleensä herään yöllä useaan kertaan. Nyt on mennyt muutama yö nukkuessa kuin tukki. Tätäkin täytyy seurata johtuuko pillereistä vai ei. Toistaiseksi ei siis pahaa sanottavaa paitsi onhan ne kalliita.
Myöhemmin lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on pillereitä käytetty ja voin sanoa että alkuun huomaan ettei aamulla ole nälkä ja paino on tippunut 1,3kg. Otan aamulla kapselit tyhjään vatsaan ja kahvia päälle. Yleensä aamulla on ollut nälkä tunnin päästä heräämisestä mutta nyt huomaan että aamupala on jäänyt pois ihan itsestään. Nälkä tulee joskus puolen päivän jälkeen. Särkypillereitä menee suht samaan tahtiin mutta nyt parina iltana en ole tarvinnut. Katsotaan josko sama jatkuu vai ei.
Energiasta en osaa sanoa vielä. On ollut nyt niin paljon ohjelmaa mutta mielestäni nukun paremmin. Yleensä herään yöllä useaan kertaan. Nyt on mennyt muutama yö nukkuessa kuin tukki. Tätäkin täytyy seurata johtuuko pillereistä vai ei. Toistaiseksi ei siis pahaa sanottavaa paitsi onhan ne kalliita.
Myöhemmin lisää.Jatkoitko käyttöä? Jos, niin miltä tuote nyt vaikuttaa?
- Anonyymi
Heippa, onko viestiketjuun aikaisemmin kirjoittaneilla millaisia kokemuksia pidemmän käytön jälkeen? Olisi huippua kuulla ♡
- Anonyymi
Hei,
Täällä aloittanut vajaa viikko sitten siskon suosituksesta. Yöunet parantuneet jo nyt ja olo virkeämpi. Itse toivon näistä saavani apua juurikin yöheräämisiin ja kuumiin aaltoihin, jotka aivan jäätävät 🌞Niihin määrätty Citalopramia, mutta ei toimi, enkä ole yllättynyt, ne kun voivat jopa lisätä "lämpöä". Hormoonikorvaushoitoa en voi käyttää aurallisen migreenin vuoksi. Toivon saavani tästä lisäapuja liikunnan ja suhteellisen terveellisen ruokavalion lisäksi🙏 - Anonyymi
Tietääkö joku voiko tätä käyttää myös silloin, kun käytössä on ehkäisypillerit (kuukautiskipuihin)? Vaikuttaako ehkäisytehoon?
- Anonyymi
Tuntuu että myyjä on löytänyt hyvän paikan mainostaa.
- Anonyymi
Täällä pari purkkia syöty ja vatsan jatkuva turvotus kadonnut --> housut mahtuu taas. Tämä oli myös suurin syy miksi tilasin. Muista oireista en osaa oikein sanoa onko auttanut, ehkä mielialat tasaantuneet aavistuksen ja uni parantunut. Eli omalla kohdallani on toiminut ainakin varmasti turvotuksen osalta :)
- Anonyymi
Itse olen harkinnut aloittavani, mutta syön myös desogestreliä ehkäisyyn. Onko kellään tietoa tai kokemusta, että viekö/ heikentääkö desogestrelin vaikutusta? Uskaltaako ottaa yhdessä?
- Anonyymi
Tuleeko tuotteet Australiasta vai EU:n sisältä?
Jos EU:n ulkopuolelta, tullit ja alvit nostaa hintaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513