Kyttäyssähköt....

Anonyymi-ap

Ladataan puhelimeen sovellus ja sitten kyttäillään milloin on sähkö halvempaa... Nyt laitan pesukoneen päälle, nyt keitän kahvit, nyt lataan sähköauton,jos olisi sähkövessa niin pitäisi varmaan käydä paskalla tiettyyn aikaan.... On tämä elämää. Sanon minä..

16

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Essonvaari valittaa, koska se on essonvaarien tehtävä.

Sama porrukka on silti valmis jonottamaan 2 tuntia saadakseen Tokmannilta ilmaisen muoviämpärin. Sama porukka on valmis ajamaan 50 km jokin tarjouksen, vaikka 0,10 €/l halvemman bensan tai "2 pakettia kahvia puoleen hintana" perässä.

• Anonyymi

Jaa lähtikö tukka kouluaikoina.

• Anonyymi

Kyl toi -10snt/l kannattaa jo ajaa tankkaamaan vähän pitemmällekin ja käydä samalla OSTAMASSA ämpäri tokmannilta ja halvat kahvepaketit. Kato kahjo, fiksut hoitaa yhdellä ajokerralla mobta ostosta.
        Ps. En ole koskaan jonottanut tokmannilla, no joulun aikaan kassalla täytyy kyl jonottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl toi -10snt/l kannattaa jo ajaa tankkaamaan vähän pitemmällekin ja käydä samalla OSTAMASSA ämpäri tokmannilta ja halvat kahvepaketit. Kato kahjo, fiksut hoitaa yhdellä ajokerralla mobta ostosta.
        Ps. En ole koskaan jonottanut tokmannilla, no joulun aikaan kassalla täytyy kyl jonottaa

50 km matkan ajelu kustantaa yli 20 € (uudenkon auton kulut tyyliin 50 c/km) ja pelkkänä polttoaineena + rengaskuluna (koskevat myös tonnin ritsoja) yhden kahvipaketin hinnan. Lisäksi aikaa kuluu se tunti + jonottamiset päälle.

• Anonyymi

Jos mulkku ei enää seiso kuin tiettyinä kellonaiklina niin joku vois keksiä sovelluksen joka näyttää milloin mulkku seisoo, niin vaimo tietää olla hereillä..

• Anonyymi

Oot vähän myöhässä. Pörssisähkö on tällä hetkellä niin halpaa, ettei kovin moni taida jaksaa kytätä.

Mutta sehän juuri on pörssisähkösopimuksen idea, että siinä voi ajoittaa sähkönkulutustaan halvemmille ajoille ja mahdollisuuksien mukaan välttää kalliita tunteja.

Jos haluaa käyttää sähköä mielin määrin juuri silloin kun siltä tuntuu, kannattaa valita joku muu kuin pörssisopimus.

• Anonyymi

Korruptio sähköt.

• Anonyymi

Siin pitää olla nopea sähköpöntöllä jos on ummetusta voi muuten tulla pökäle kalliimman sähkön aikana..

• Anonyymi

Onkohan laskussa kumminkaan oikein nuo hinnat.

• Anonyymi

Seuraavan vuorokauden pörssisähkön hinta julkaistaan aina iltapäivällä klo 14-16. Ei tarvitse kytätä jatkuvasti. Sellaisten laitteiden kuten kahvinkeittimen mikron ym. kertakulutus on niin pientä että on ihan sama koska käyttää

• Anonyymi

Olen ajastanut kahvinkeittimen käynnistymään kun sähkön hinta alittaa 3 senttiä.
        Sitten soi hälytys kun kahvi on valmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ajastanut kahvinkeittimen käynnistymään kun sähkön hinta alittaa 3 senttiä.
        Sitten soi hälytys kun kahvi on valmista.

Entäs ulostaminen, vai paskannatko pimeässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoli alkaakin toimia siinä samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kofeiini aktivoi suolen toiminnan.

• Anonyymi

Punahuulihallitus aktivoi kansaa, kun nyt saa seurata sähkön hintaa ja elää sen mukaan. Valittaja on yhteisössä kelvoton yksilö.

Sähkön hinta on jotain tavallisen kansan älyn yläpuolella, ei sitä tarvitse selittää, se on jotain jumalan rinnalla tuolla ylhäällä.

• Anonyymi

porvarihallitus keksii tekosyitä sähöntuotantoon....ensitalvena ei tukirahoja heru ykistyistalouksille..vai onnko pudjettiin varattu ylimääräinen tuki rikkaille..hyvää tulosta tuottavat pörssifrimat saa energia tukia...olen tullut siihen tuokseen ettei työnteko enää kannata...ottakaa ulkomailta vaan työntekijät...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe