Tarkkaile hintaa

Anonyymi-ap

Olen huomannut että kun esim Prisma on huomannut elintarvikkeissa ihmisten siirtyneen esim kotimaista halpis merkkisten ruokien ostoon näiden hinnat on yhtäkkiä pompsahtaneet jopa puolella ylöspäin normaalin vastaavan tasoon. Kaupat selittää nämä aina jotenkin että tuottajille haluamme maksaa yms soopaa mutta miten tää selittyy?

31

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhät kuoppaan.

• Anonyymi

No juu huomannut. Oon ostanut kotimainen palvikinkkua jotain 1,95 jotain vuosia eri kaupoista nyt jossain sitä ei oo ollenkaan ja jos on niin tyyliin 3.15. Varmaan joku saatavuusjutska?

• Anonyymi

Epäterve kilpailuasetelma? Normaalistihan mitä enemmän jollain tuotteella on kysyntää niin sen hinta laskee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäterve kilpailuasetelma? Normaalistihan mitä enemmän jollain tuotteella on kysyntää niin sen hinta laskee.

Et vissiin vieraile polttoaineasemalla tai seuraa hintoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ABC kallein polttoaine Nesteen kera. Prisma, joku tuote halpa, muut kalliita. Nou hätä, bonuksia kertyy. Maksa enemmän, saat sit joskus takasin.
        Hölmöt menee lankaan, ota alennukset heti, säästät, Prisman/Salen bonus kertyy ylihinnoitelluista tuotteista.

• Anonyymi

Fazer on alkanut ainakin rahastamaan

• Anonyymi

Tehnyt sitä aina mutta se ei sinänsä haittaa koska Fazerilla ei ole yhtään tuotetta mitä terveelliseen ruokavalioon tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehnyt sitä aina mutta se ei sinänsä haittaa koska Fazerilla ei ole yhtään tuotetta mitä terveelliseen ruokavalioon tarvitaan.

Ruoka ja herkut on tietenkin eri asioita. Jos ruokaa haluaa kannattaa se tehdä itse.

• Anonyymi

Mä sanoin kauppiaalle että en mee. Se sano et meet. Mä sanoin ettet ala mulle kyl mä tiedän nää hinnat ne on samat ku tallinnassaki. Se sano et mene alkoon ostamaan. Mä sille et älä iso mies valehtele. Se sano et en muka ymmärrä, mä sille...

• Anonyymi

Mistä olet karannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olet karannut?

No en mistään mutta olen kyllä hoitosuhteessa. Minulla on skitsofrenia naura vaan.

• Anonyymi

Tarkkaile näitä venäjän hyökkäyssodan sponsoreita, nestle etunenässä.

• Anonyymi

Täytyyhän sitä jotenkin tyhjyyttään kumisevat monopolihehtaarihallit jotenkin rahoittaa. Tämähän ei tietenkään ole julkista talouselämää, mutta olisi hienoa tietää näidenkin osuuskaupallisten rahoituskuvioiden rahavirtojen reitit.

• Anonyymi

Älkää soittako Prisman asiakaspalveluun. Puhelut äänitetään ja niitä käytetään henkilöstön koulutukseen. Näin asiakas saa leiman jos valittaa jostain ja jopa kuljetusreittejä kotiinkuljetuksessa muutetaan jotta asiakas saadaan ulkopuolelle ilman palvelua.
      Kammottavaa porukkaa

• Anonyymi

En tiedä täällä mutta keskisuomessa päin ihmisistä otettuja kyttäyskameranauhoja käytettiin henkilöstön koulutukseen vaikkei nämä edes varastaneet mitään. Jos siis myyjät näyttävät tuntevan sinut niin he ovat todennäköisesti katselleet kun teet ostoksia. Mielestäni nämä nauhat pitäisi hävittää eikä näyttää kaikille kun joku epäilyttävästi käyttäytyvä henkilö onkin esim lievästi vammainen mikä selittää ehkä erilaisen käytöksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä täällä mutta keskisuomessa päin ihmisistä otettuja kyttäyskameranauhoja käytettiin henkilöstön koulutukseen vaikkei nämä edes varastaneet mitään. Jos siis myyjät näyttävät tuntevan sinut niin he ovat todennäköisesti katselleet kun teet ostoksia. Mielestäni nämä nauhat pitäisi hävittää eikä näyttää kaikille kun joku epäilyttävästi käyttäytyvä henkilö onkin esim lievästi vammainen mikä selittää ehkä erilaisen käytöksen.

Sinun kohdallasi ei voi puhua mistään lievästi vammaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kohdallasi ei voi puhua mistään lievästi vammaisesta.

Ylivieskan Prismassa ainakin näyttäisi että on valvontakamera sovituskoppien päällä. Mitenkähän muissa Prismoissa on? Nauretaanko kahvihuoneissa lattarinnoille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylivieskan Prismassa ainakin näyttäisi että on valvontakamera sovituskoppien päällä. Mitenkähän muissa Prismoissa on? Nauretaanko kahvihuoneissa lattarinnoille?

Eihän ylhäältä päin eroitu kun ruumiissa olevat "ulko nevat".

Kirjoitusvirhe: "ulkonevat". Ei siis "ulkoletto".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ylhäältä päin eroitu kun ruumiissa olevat "ulko nevat".

Kirjoitusvirhe: "ulkonevat". Ei siis "ulkoletto".

Voi vitsi kun olet hauska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vitsi kun olet hauska.

Nautin kun nautit.

• Anonyymi

onko havulaavu kustannus ajautunut konkurssiin? koska taannoin julkaistu kala-aiheinen kirjoituskilpailu on jäänyt tai unohtunut ilman mitään toimenpiteitä.

• Anonyymi

Ei liity mitenkään aiheeseen turhaa höpinää

• Anonyymi

Onkohan kalajutut olleet sitä tasoa ettei niitä voi edes arvostella?

• Anonyymi

Prismshan on kiero, kun mikä. Väri vihreä kertoo, mihin kastiin kuuluu.

• Anonyymi

huomautus tälle sairaalle höperölle. liittyy varmasti aiheeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huomautus tälle sairaalle höperölle. liittyy varmasti aiheeseen.

Selitätkö siltasi tarkemmin aasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitätkö siltasi tarkemmin aasi?

et kuitenkaan ymmärtäisi tätä sanomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et kuitenkaan ymmärtäisi tätä sanomaa.

Toki varmaan näin. Sitä tuskin ei ymmärtäisi kukaan muu kuin lääkärisi eikä hänkään sillä tavalla kuin haluaisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki varmaan näin. Sitä tuskin ei ymmärtäisi kukaan muu kuin lääkärisi eikä hänkään sillä tavalla kuin haluaisit.

oletko pitkään ollut suljetulla osastolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko pitkään ollut suljetulla osastolla.

tuskin pääsee koskaan .on pyttyläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuskin pääsee koskaan .on pyttyläinen.

istuu ilman tuomiota

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      110
      1016
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      47
      984
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      56
      937
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      911
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      49
      840
    Aihe