Pattayalta kannattaa poistua

Anonyymi-ap

Turisteihin kohdistuu nyt sellaista vihamielisyyttä että kannattaa poistua.

32

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka lerppis sulla jäi pattajan matka taas vain unelmaksi ja uusi vaimo hankkimatta niin ei tarvi alkaa taas keksimään näitä tarinoita katkeraan mustamaalauskampanjaasi.
      Se ei liity Pattayaan että ex-vaimoltasi hajosi tekohampaat. https://aijaa.com/r8oc5u

    • Anonyymi

      Fallun asuntoihin tunkeudutaan ja jotain etanolia juotetaan.

      • Anonyymi

        Kyllä se suomi poika etanolia juo ihan itse


    • Anonyymi

      Todella sairas paikka, ja sen kuulee ihan omin korvin kun kulkee pimeään aikaan kaupungilla.

    • Anonyymi

      Isä ja poika alkaa taas paukuttamaan tekstiä ensi yönä.

      • Anonyymi

        Mitäs ne siellä tekköö?


    • Anonyymi

      Thaikku tulee yöllä fallun oven tai ikkunan taa, mikä vaan on raollaan ja sumuttaa lgp goal gasia sisään, mikä tekee tosi sairaaksi. Kutsuvat sitä goal gas nimellä, poliisi ei tietenkään tiedä sellaisesta aineesta mitään.
      Jäänyt kiinni monta kertaa oven taakse hiippailusta.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä....

      • Anonyymi

        Tollukka on tehnyt hauskan aloituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollukka on tehnyt hauskan aloituksen.

        Vastailee itse itselleen....


      • Anonyymi

        Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä....


      • Anonyymi

        Eihän niitä edes ollut niin monta.


    • Anonyymi

      Pistetään pistetään possoa poskeen
      Pistetään pistetään possoa poskeen
      Pistetään pistetään possoa poskeen

      • Anonyymi

        Myös possoja ahmii veli 64v. tsiangmaalainen
        Tuupataan tuupataan peukkua ...sanonko minne...
        Tuupataan tuupataan peukkua ...sanonko minne...
        Tuupataan tuupataan peukkua ...sanonko minne...


    • Anonyymi

      Pistetään pistetään possoa poskeen
      Pistetään pistetään possoa poskeen
      Pistetään pistetään possoa poskeen

      • Anonyymi

        Myös possoja ahmii veli 64v. tsiangmaalainen
        Tuupataan tuupataan peukkua ...sanonko minne...
        Tuupataan tuupataan peukkua ...sanonko minne...
        Tuupataan tuupataan peukkua ...sanonko minne...


    • Anonyymi

      Aloittaja on VITTUMIKÄIDIOOTTI.

    • Sain kerran auringon pistoksen täällä chiang maissa kun juoksittiin marantoonia kuupperin testissä. Jouduin keskeyttämään 110 metrin aitojen kohdalla kuin juili niin vimmatusti ja jouduin yli kuntoon. Onneksi siinä oli vesihauta aidan vieressä ja menin siihen lillumaan. Vesi oli viileää koska kisa oli agadissä ränskässä.
      Ei siinä mitään mutta meinasin tulla hulluksi kun 3000 metrin aidat alkoi... äijät talloi päältäni kuin olisin ollut joku ponnaHus lauta... Hussiin ja siitä tuli lähtö ja löysivät 285 piikkarin jälkeä kehostani ja varsinkin naaman alueelta.

      • Anonyymi

        Vai että oikei JUILI.
        Juilitko Läskisaaren korvien välissä, myäs ?


      • Anonyymi

        Lipuli on tavallisin senssu setien terveys onkelma, ja elektiohairio, yleisimmin lipulin aiheutaa lekkamiesten tai pakasteist saatu pakteeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lipuli on tavallisin senssu setien terveys onkelma, ja elektiohairio, yleisimmin lipulin aiheutaa lekkamiesten tai pakasteist saatu pakteeli.

        ps. sato kauden vaimoni sanoi, thaikut ei osaa sanoa r kirjainta... niinku ränskäläiset.


    • Anonyymi

      Kai tiedät millanen on pohjalainen cuupperintesti?
      Menet lauantaiehtoona Seinäjoen Sorsanpesään, marssit tiskille ja sanot kovaan ääneen että jaaha, täällähän on kaikki homoja.
      Sitten lähdet juokseen ja kattotaan kuin pitkälle pääset.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe