NAISILLE KELPAAMATON SUOMIMIES.
Ei ole työssä tälla hetkellä, koulutus toista astetta
Ei omista autoa kulkee pyörällä
alle 180cm pituus
muna keskikokoa eli 13cm ja kestää sen normi 3min.
Vähän tai enempi vatsakas ja alkavaa kaljuuntumista
kasvoiltaan näyttää vaaleaihoiselta suomalaiselta
Kasvot pyöreäköt posket pullottaa, pallopää..
ei ole kiinnostunut matkailusta
kertoo olevansa "kiltti ja lapsirakas"
Ei juo eikä polta.
Pihi ja tarkka vähistä varoistaan ja köyhä.
NAISILLE KELPAAMATON SUOMIMIES.
Anonyymi-ap
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Yäk oikein oksettaa, jos tuollainen minua edes kättelisi .
Onneksi minulla on todella komea thaimies.
Minä 19v taimieheni 17v.- Anonyymi
Joko thai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541