Hyvät nuoret! Lukekaa antaumuksella https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/51085df1-472e-4883-8637-97faee0ef9a4 ja miettikää omaa tilannettanne. Tuliko opeteltua edes sitä pakkoruåtsia muista kielistä ja aineista puhumattakaan? Nyt sille kaikelle kielitaidolle olisi kysyntää, kun täällä omat sisäiset vihollisemme kurittavat ja kuristavat itselleen kaiken irtilähtevän ja eihän sekään mihinkään riitä! Prepatkaa kieli- ym taitonne jos on prepattavaa ja jättäkää tämä uppoava Titanic!
Minä olen itse jo liian vanha enkä saanut nuoruudessani oppia ulkomaitten kieliä. joten minulla kaikki on jo liian myöhäistä.
Muutenkin työelämässä täällä kokemuksen mukaaan pärjää parheiten ryyppäämällä ja huoraamalla esim- eiku esihenkilöitten mukana. Ja mielistelemällä, perseennnuolulla. Ei ne sitä huomaa vaan pitävät sinua hyvänä ja ammattitaitoisena kaverina ja maksavat paremmin. Toki jonkinlainen ammattitaito pitää olla, mutta ei se ole niin tärkeää kuin kielen väri. Ja viis mausta suussa...
Eikä tämä ole liioittelua vaan kylmää faktaa.
narsisti osaa mielistelyn ja siksi menestyy. Ei esihenkilöt tunnista narsistia narsistiksi vaan Hyväksi Työkaveriksi.
Muu maa mustikka?
Anonyymi-ap
0
345
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html154702- 36699
- 40640
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521