Rikollisuus Hennassa

Anonyymi-ap

Hennan aseman parkkipaikalla oli jokunen päivä sitten murtauduttu useampaankin autoon. Laseja rikottu ja autot pengottu.
Aseman parkkipaikalla on valvontakameroita, mutta onko niistä mitään hyötyä?
Jokin aika sitten joltakin vietiin katalysaattori ja auto oli pysäköity, niin että kamera osoittaa siihen. Mitään ei kuitenkaan kameratallenteissa näkynyt. Onko kamerat täyttä huuhaata vai mikä kiikastaa?
Kaupunkihan nuo on kustantanut. Hennaan satsattu jo liki 20 miljoonaa euroa, eikä yhtä parkkialuetta saada turvalliseksi.
Nämä rikosuutiset Hennan suunnalta ei yhtään lisää halua käyttää asemaa ja saattaapa laittaa Hennaan muuttoa miettimään asiaa useampaankin kertaan.

82

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vartijoilla on Orimattilassa kiire vain ahdistella viattomia kaupan asiakkaita. Ei heillä, ei poliisilla nyt kuule ole aikaa selvitellä mitään rikoksia. Hei haloo!!!

• Anonyymi

Poliisin pitäisi ottaa nollatoleranssi kaikkeen rikollisuuteen. Luulisi että näille nilkeille jotka näitä pikkurikoksia tehtailee löytyisi helpolla kuri.

• Anonyymi

Onko sulla puhdas vaippa päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla puhdas vaippa päällä?

"Onko sulla puhdas vaippa päällä?"

Mitenkäs tämä liittyy rikollisiin? Tai oikeastaan mihinkään? Vartijoillako ne vaipat on? Pelottaako? Siellä saattaa olla vaikka naisia kaupassa, iiiiik!

Runkkarit ei osaa käyttäytyä kaupassa eikä runkkarit saa yhtä parkkipaikkaa turvalliseksi. Itseasiassa S-marketin parkkipaikkakin ja... Voihan v*ttu. Joo, ehkä olisi parempi erottaa kaikki järkkärit/vartijat, kun mitään ei pysy heistä huolimatta turvassa. Menee koko idea heidän olemassa olostaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs tämä liittyy rikollisiin? Tai oikeastaan mihinkään? Vartijoillako ne vaipat on? Pelottaako? Siellä saattaa olla vaikka naisia kaupassa, iiiiik!

Runkkarit ei osaa käyttäytyä kaupassa eikä runkkarit saa yhtä parkkipaikkaa turvalliseksi. Itseasiassa S-marketin parkkipaikkakin ja... Voihan v*ttu. Joo, ehkä olisi parempi erottaa kaikki järkkärit/vartijat, kun mitään ei pysy heistä huolimatta turvassa. Menee koko idea heidän olemassa olostaan.

Runkkarit (eli vartijat) vain todellakin keskittyy ITSE käyttäytymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on raskas ja pelottava työ toi turvallisuusala. Kaiket päivät täytyy hyökkäillä naisasiakkaiden päälle. Ei ole ihmisen hommaa se. Kunnia ei saa, kun ei sellaista ansaitse. Johan se nyt pistää vituttamaan. Myreä naamaan vain peittämään pettymys että olet luuseri.

Ei, en lopeta. Kuten ette tekään koskaan lopettanut minun ahdistelua. Eläkää valintojenne kanssa, jos tuntuu että perse kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisin pitäisi ottaa nollatoleranssi kaikkeen rikollisuuteen. Luulisi että näille nilkeille jotka näitä pikkurikoksia tehtailee löytyisi helpolla kuri.

Siellä on vartijoita pitkin pimein. On tosi turvallista täällä sen takia. Narkeilla ja diilereillä on ihanat omat turvamiehet.

Juu, en ymmärrä tuota Hennan parkkipaikkatuhoa. Uskomatonta, jos ei tekijöitä saatu kiinni! Enkä ymmärrä miksi täällä joku ilkkuu taas rikollisuudesta valittajille. Lapsellista? Siellä on lapset valjastettu tekemään myös rikoksia eli joo hyvinkin lapsellista tämä rikollisuus Orimattilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Poliisin pitäisi ottaa nollatoleranssi kaikkeen rikollisuuteen."

Mitälie tarkoittaa nollatoleranssi. Sellaista sanaa käyttävät vain rasistit ja raiskaajat. Poliiseja on aivan liian vähän eikä heillä yksinkertaisesti ole ollut aikaa selvitellä rikoksia ja keskittyä niiden ennaltaehkäisyyn. SIKSI täällä on niitä ammattitaidottomia nulikoita, jotka väittävät olevansa turvallisuusalalla.

Kyllä poliisit rikoksen tunnistaa, mutta silti painostaa ihmisiä jättämään ne huomiotta. Tämän toivon johtuvan vain siitä ettei heillä ole aikaa näitä hoitaa. Vastaavaa leväperäisyyttä oli kyllä jo vuosikymmeniä.

Nyt saatiin 500 uutta poliisia, mutta olen ymmärtänyt että ne menee suurin osa heti sinne auttamaan selvittämään tärkeitä rikoksia. Siellä on ollut huutava pula. Ei taida siis ihan heti helpottaa pikkurikosten suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska Orimattilassa on tiukka kuri ymmärrän että suututaan. Sitten oivalsin että suurin osa Orimattilan lapsista taitaa olla vartijoiden hakkauslistalla, koska ne on ottaneet pajunvitsoja Ajattelin tämän olevan järjetöntä (!!!)... sitten muistin että ne myös ahdistelee pedofilian uhreja ja ajatus vaikuttikin taas realistisemmalta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska Orimattilassa on tiukka kuri ymmärrän että suututaan. Sitten oivalsin että suurin osa Orimattilan lapsista taitaa olla vartijoiden hakkauslistalla, koska ne on ottaneet pajunvitsoja Ajattelin tämän olevan järjetöntä (!!!)... sitten muistin että ne myös ahdistelee pedofilian uhreja ja ajatus vaikuttikin taas realistisemmalta :)

Jos kauppaan tulee tummaihoinen tai vammainen, se ei vaadi mitään "erikoisjärjestelyjä". Vainoa ei voi perustella sillä että asiakas olisi muka epäilyttävä, kun syy "epäilyttävään" on se että hän on tummaihoinen tai vammainen. Se on syrjintää ja syrjintä on laitonta. Vaikka kaikki työntekijät ja jopa asiakkaat kokisivat ihmisen ahdistavana tai epäilyttävänä, sillä ei ole merkitystä, jos syy tällä "epäilylle" on se että toinen on tummaihoinen tai vammainen. Se on rasismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mietin oisko Orimattilassa sellainen poltetunmaantekniikka? Ne haavat S-marketin pihasta kaadettiin. Toisaalta joku töhri leikkipuistojen laitteita ja sähkö-mikälie-kaappeja. Oisko puhdasta vandalismia vai kosto? Outoa silti että moinenkin voi tapahtua, vaikka vartiointi on täällä niin intensiivistä. Missä lie on intressit, kun lopputulos on nolla.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­­­N­­y­­m­­f­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17844008y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

...Luitteko uutisista?! Se on 6000€ näiden egon hinta. Vanginvartija ei saanut mitään, kun hänen päälle heitettiin kuumaa öljyä. Meikä ei saanut mitään kun vartija tulee muo tönimään tai muusta tästä p*skasta. Jotenkin olisi ehkä alanvaihto paikallaan jos henkinen kärsimys on TOTA luokkaa!!!!!!!!! Ziisus! Arkoja poikia ovat. Ei auta!

• Anonyymi

...Kyllä vetää hiljaiseksi tämä näiden kärsimys, kun muu kansa PAHOINPIDELLÄÄN eikä kukaan saa täällä mitään korvauksia. Miten noin hauraat edes on tuollaisella alalla? Eikö joku seula auttaisi karsimaan työhän soveltumattomat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kyllä vetää hiljaiseksi tämä näiden kärsimys, kun muu kansa PAHOINPIDELLÄÄN eikä kukaan saa täällä mitään korvauksia. Miten noin hauraat edes on tuollaisella alalla? Eikö joku seula auttaisi karsimaan työhän soveltumattomat?

...Ei mutta tosissaan, kyllä mä olen miettinyt sitä että kun he ITSE pahoinpitelevät ihmisiä milloin minkäkin syyn verukkeella (vaikka juttelemallakin olisi pärjännyt! Miksei juteltu?) ja EPÄILLÄÄN milloin pitänyt ja käytetään voima- ja hallintakeinoja vain koska EPÄILLÄÄN jotain. Niin tajuaahan sen että nämä pällit tietää että heillä on henki kyseessä, jos (tai no KUN) väki alkaa heitä vähän EPÄILLÄ asioista ja ylipäätänsä ei niin ku naama miellytä.

Onhan se nyt selvää, kun naama ärsyttää, niin se on se pärstän vika että sitä lyötiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei mutta tosissaan, kyllä mä olen miettinyt sitä että kun he ITSE pahoinpitelevät ihmisiä milloin minkäkin syyn verukkeella (vaikka juttelemallakin olisi pärjännyt! Miksei juteltu?) ja EPÄILLÄÄN milloin pitänyt ja käytetään voima- ja hallintakeinoja vain koska EPÄILLÄÄN jotain. Niin tajuaahan sen että nämä pällit tietää että heillä on henki kyseessä, jos (tai no KUN) väki alkaa heitä vähän EPÄILLÄ asioista ja ylipäätänsä ei niin ku naama miellytä.

Onhan se nyt selvää, kun naama ärsyttää, niin se on se pärstän vika että sitä lyötiin.

...Vaatiko muuten kukaan järkkäri-ym näistä naisen tappaneilta korvauksia siitä että nyt HEITÄ TUIJOTETAAN pahasti? Oli muuten aikamoinen maine haitta :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Vaatiko muuten kukaan järkkäri-ym näistä naisen tappaneilta korvauksia siitä että nyt HEITÄ TUIJOTETAAN pahasti? Oli muuten aikamoinen maine haitta :/

...Kun teillä niin se on sitten MAKSIMInopeus eikä niin että sinut on lailla KÄSKETTY ajamaan sitä numeron nopeutta. Ohituksessa ei saa mennä yhtään yli. "Mutku käski..." Kuka hitto käskee täällä? "...olivat toimineet tilanteessa asianmukaisesti noudattaen saamaansa ohjeistusta.". V*ttu näitä ohjeistuksia. Romaninaiselle ei kiskalla (eikä pitseriassa) myyty, kun on OHJEISTETTU. Aika rasistisia ohjeistuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kun teillä niin se on sitten MAKSIMInopeus eikä niin että sinut on lailla KÄSKETTY ajamaan sitä numeron nopeutta. Ohituksessa ei saa mennä yhtään yli. "Mutku käski..." Kuka hitto käskee täällä? "...olivat toimineet tilanteessa asianmukaisesti noudattaen saamaansa ohjeistusta.". V*ttu näitä ohjeistuksia. Romaninaiselle ei kiskalla (eikä pitseriassa) myyty, kun on OHJEISTETTU. Aika rasistisia ohjeistuksia?

...Ja sitten kun pahaa tekeekin toinen romani, niin nyt se tarkoittaa että just romanit on pahoja???

Joku rasisti pääsi Youtube-videoon ja haastoi romanin oikeuteen. Hirveän herkkänahkaista sakkia. Silloin ei tullut mitään. Jäi raukka kärsimään, kun omat teot onkin nyt julkisia. Onhan se silti näin että julkisella paikalla saa kuvata (ja hakata syyttömiä, jos on vartija), mutta esim. minä en saa edes liikkua julkisella paikalla, kun se on kuulemma kiellettyä.

En ole romani, mutta joskus tuntuu kuin olisin, kun lukee noita juttuja. Sama just aina. Mikä lie syynä, kun seksuaalisuuskin on "normaali" ellei sitten pikkuisen vivahteinen näitten pällien raippaamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Luitteko uutisista?! Se on 6000€ näiden egon hinta. Vanginvartija ei saanut mitään, kun hänen päälle heitettiin kuumaa öljyä. Meikä ei saanut mitään kun vartija tulee muo tönimään tai muusta tästä p*skasta. Jotenkin olisi ehkä alanvaihto paikallaan jos henkinen kärsimys on TOTA luokkaa!!!!!!!!! Ziisus! Arkoja poikia ovat. Ei auta!

...Ka täältä on hävinnyt se itse sitaatti uutisesta. Ok.
        No, ne sanoi kärsineensä ja kohdanneensa halveksuntaa tämän jälkeen. Oli kuulemma (hurja!!) huudeltu heille sitten tämän jälkeen.

Itse kommentoin perään:

"Vai että kärsimystä ja halveksuntaa?? Apua sentäs!!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ka täältä on hävinnyt se itse sitaatti uutisesta. Ok.
        No, ne sanoi kärsineensä ja kohdanneensa halveksuntaa tämän jälkeen. Oli kuulemma (hurja!!) huudeltu heille sitten tämän jälkeen.

Itse kommentoin perään:

"Vai että kärsimystä ja halveksuntaa?? Apua sentäs!!"

...Vaikea uskoa että on ihan 6 tonnin arvoista kärsimystä, jos heille on huudeltu sen jälkeen. Mulle ei mahdu kaaliin että mitä ne tuolla alalla sitten tekee, jos ei kestä että huudetaan? Tosin... sitähän ne siellä just. Eli odottaa (ja ärsyttää) että joku huutaisi, jotta he pääsisivät toteuttamaan sadistisia fantasioitaan. Ne nimenomaan on siellä, JOTTA joku alkaisi heille uhitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Vaikea uskoa että on ihan 6 tonnin arvoista kärsimystä, jos heille on huudeltu sen jälkeen. Mulle ei mahdu kaaliin että mitä ne tuolla alalla sitten tekee, jos ei kestä että huudetaan? Tosin... sitähän ne siellä just. Eli odottaa (ja ärsyttää) että joku huutaisi, jotta he pääsisivät toteuttamaan sadistisia fantasioitaan. Ne nimenomaan on siellä, JOTTA joku alkaisi heille uhitella.

...Taivashan se on, kun siellä nyt isompi joukko "ilveilee" osoittaen paheksuntaa eikä nyt "arvosta" heidän pientä k*lliaan, vaikka siinä on se hieno vyökin päällä, häh??? Siellä on nassua nyt vaikka kuinka paljon kuin karkkikaupassa. Siitä vain valikoimaan että ketä vedetään turpiin. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä toivon sydämeni kyllyydestä että ne itki siellä oikeudenkäynnissä. Kai ne sai saikkuu. Ihmisillä on niin rankkaa nykyään työelämässä ja on paljon paineita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä toivon sydämeni kyllyydestä että ne itki siellä oikeudenkäynnissä. Kai ne sai saikkuu. Ihmisillä on niin rankkaa nykyään työelämässä ja on paljon paineita.

...Mä en nähnyt jutussa että menikö työkyky? Jos meno on näinkin raakaa nykyään, niin ehkä pomo vois hiukan parantaa työturvallisuutta jotenkin. Laittaa näitä vaikka jonnekin, missä ei ole ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä en nähnyt jutussa että menikö työkyky? Jos meno on näinkin raakaa nykyään, niin ehkä pomo vois hiukan parantaa työturvallisuutta jotenkin. Laittaa näitä vaikka jonnekin, missä ei ole ihmisiä.

...Ne on muuten rikollismaailmasta ne että pitäisi esittää kovaa ettei kukaan rupea sulle. Sun asiakaskunta on mummot ja lapset eikä heitä ole syytä pahoinpidellä ja esittää tappajaa, jottei ne "hypi silmille" esim ostamalla mustikkakiisseliä ja ottaa vielä murojakin sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ne on muuten rikollismaailmasta ne että pitäisi esittää kovaa ettei kukaan rupea sulle. Sun asiakaskunta on mummot ja lapset eikä heitä ole syytä pahoinpidellä ja esittää tappajaa, jottei ne "hypi silmille" esim ostamalla mustikkakiisseliä ja ottaa vielä murojakin sen jälkeen.

...Vai onko junissa ihan eri boogie? Mä en ikinä uskonut että lipuntarkastajan homma vois olla noin raakaa. Tosin en mä junia käytäkään. Mikä lie meininki tossa Hennankin luona. Pelottaa ihan. Joku vois vaikka nauraa sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Vai onko junissa ihan eri boogie? Mä en ikinä uskonut että lipuntarkastajan homma vois olla noin raakaa. Tosin en mä junia käytäkään. Mikä lie meininki tossa Hennankin luona. Pelottaa ihan. Joku vois vaikka nauraa sulle.

...Jos kärsimyksestä ja halveksunnasta saa 6 tonnii, niin orimattilalaisilla on tässä raha paikka. Meinaan jos tuolla kulkee ja joku rupee vaikka huutelee sulle jotain v*ttuilua Hennasta tai muusta, niin se on 6 tonnii lasku aina päättäjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Otetaan esimerkiksi tilanne, jossa seurataan (tarkoituksella) miestä vessaan ja tullaan seisomaan toisen vierelle, kun se on kusella. Onhan se nyt älytöntä jos nää pällit sitten väittää ettei mukaan mitään väkivaltaa tai uhkailua olisi tapahtunut. Ihanko seksuaalinenkiinnostusko syynä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Muistin ihan väärin. Se tuomittiinkin "...pahoinpitelystä. Sen sijaan syyte virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta hylättiin."

"Vanki joutuu lisäksi maksamaan vartijalle 850 euroa kivusta, särystä ja muusta tilapäisestä haitasta, sekä korvaamaan oikeudenkäyntikuluja.

Vankilavirkailijain liitto on pettynyt käräjäoikeuden ratkaisuun.

– Olimme tyrmistyneitä tuomiosta, koska kyse oli selkeästi tahallaan tehdystä teosta, jossa virkamies oli kohteena. Emme hyväksy missään nimessä, että tuomio yhdistetään aiempaan tuomioon..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Muistin ihan väärin. Se tuomittiinkin "...pahoinpitelystä. Sen sijaan syyte virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta hylättiin."

"Vanki joutuu lisäksi maksamaan vartijalle 850 euroa kivusta, särystä ja muusta tilapäisestä haitasta, sekä korvaamaan oikeudenkäyntikuluja.

Vankilavirkailijain liitto on pettynyt käräjäoikeuden ratkaisuun.

– Olimme tyrmistyneitä tuomiosta, koska kyse oli selkeästi tahallaan tehdystä teosta, jossa virkamies oli kohteena. Emme hyväksy missään nimessä, että tuomio yhdistetään aiempaan tuomioon..."

...Mutta joo on tollainen 6000€ aika hurja vain henkisestä kärsimyksestä. Siinä niinku voi verrata että jos v*ttuilee järkkärille tai jos esim viskaa polttavaa öljyä vanginvartijan päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mutta joo on tollainen 6000€ aika hurja vain henkisestä kärsimyksestä. Siinä niinku voi verrata että jos v*ttuilee järkkärille tai jos esim viskaa polttavaa öljyä vanginvartijan päälle.

"Santamäen mukaan tuomio on aiheuttanut paljon keskustelua ja hämmennystä vartijoiden keskuudessa.

– Mikä se virkamiehen terveyden hinta on? Tätä ei hyväksy kukaan virkamies meidän alalla."

• Anonyymi

Se vaan on niin että kaikissa isommissa kaupunkin osissa on ilkivaltaa. Kamerat on helppo pimentää. Mihin tämä maailma on menossa kun kaikki rikotaan ja varastetaan. Kannabis vapaaksi vaan huudetaan.

• Anonyymi

Eikös työttömät voisi alkaa vuorollaan päivystää Hennan asemalla vartiossa?
      Saisivat kulkea sillä yhteysbussilla ilmaiseksi keskustan ja hennan välillä vartiovuoroon.
      Kunta voisi antaa vartiovuorolta vaikkapa 10 euroa rahaa. Vartiovuoro kestäisi esim. 4 tuntia kerralla ja yövuoro viimeisestä bussista ensimmäiseen bussiin. Yövuorolta saisi tuplarahan. Tästä ei koituisi kovinkaan isoa kuluerää kaupunkille.
      Jokainen vartioon osallistuva koulutettaisiin pikakurssilla järkkäriksi. Se on päivän tai parin kurssi.
      Uskon että tähän vahtihommaan olisi kyllä tulijoita.
      Siihen aseman kupeeseen laitettaisiin vartiolle koppi jossa olisi vessa ja kahvinkeittomahdollisuus sekä jääkaappi eväille.

• Anonyymi

Varijoiksi koulutettavat työttömät saisivat ottaa vartiovuoroja tarpeen mukaan. Siinä kun ottaisi vaikkapa 10 vuoroa kuukaudessa niin työtön saisi ihan kivasti lisää taskurahaa ja tärkeää tekemistä. Osallistujista olisi ylitarjontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varijoiksi koulutettavat työttömät saisivat ottaa vartiovuoroja tarpeen mukaan. Siinä kun ottaisi vaikkapa 10 vuoroa kuukaudessa niin työtön saisi ihan kivasti lisää taskurahaa ja tärkeää tekemistä. Osallistujista olisi ylitarjontaa.

Tässä neuvoja vartioiksi koulutettaville työttömille

Ensiksi risuparta pois, hiukset leikattava, siistit vaatteet päälle.
        Kuntoa on treenattava. Jos raha ei riitä salikorttiin niin sitten muuta treeniä.
        Kuntoportaita 5 kertaa viikossa tunti kerralla ylös ja alas ... , kyykkyjä, leuanvetoja pururadan laitteilla.
        Ravinto kuntoon. Olet sitä mitä syöt. Perunaa, kasviksia, kalaa, kaurapuuroa ja tummaa leipää.
        Katsekontaktin oltava tiukka ja silmiin, kädenpuristus luja, ryhti hyvä.
        Alkoholi ja tupakka, sekä nuuska lopetettava.

Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja

• Anonyymi

Tämä. Teeppä kuule asijasta kuntalaisen alote ja kaupunki tarttuu ideaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Teeppä kuule asijasta kuntalaisen alote ja kaupunki tarttuu ideaan.

Kaupungilla on työllisyyspalvelu yksikkö? Sehän voisi alkaa viedä asiaa eteenpäin. On sitä työttömillä turhempaakin hommaa teetetty. Tuossa työttömien vartiohommassa saattaisi oikeastikin olla ideaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä neuvoja vartioiksi koulutettaville työttömille

Ensiksi risuparta pois, hiukset leikattava, siistit vaatteet päälle.
        Kuntoa on treenattava. Jos raha ei riitä salikorttiin niin sitten muuta treeniä.
        Kuntoportaita 5 kertaa viikossa tunti kerralla ylös ja alas ... , kyykkyjä, leuanvetoja pururadan laitteilla.
        Ravinto kuntoon. Olet sitä mitä syöt. Perunaa, kasviksia, kalaa, kaurapuuroa ja tummaa leipää.
        Katsekontaktin oltava tiukka ja silmiin, kädenpuristus luja, ryhti hyvä.
        Alkoholi ja tupakka, sekä nuuska lopetettava.

Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja

Otahan Rane vinkkiä viisauksistasi. Ei muutakun toimeen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan Rane vinkkiä viisauksistasi. Ei muutakun toimeen .

Rane nyt ei Hennassa uskalla liikkua ilta kuuven jälkeen.

• Anonyymi

"Mitään ei kuitenkaan kameratallenteissa näkynyt. Onko kamerat täyttä huuhaata vai mikä kiikastaa?"

Koko turvallisuusala täällä on huuhaata.

• Anonyymi

Onkohan siellä edes oikeita kameroita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan siellä edes oikeita kameroita?

Kyllä ne varmaan oikeita kameroita on, mutta toimiiko ne kunnolla on toinen juttu.

• Anonyymi

Kaveri sinisellä autolla nähty paikalla. Syyllinen moneen muuhunkin asiaan. Napatkaa kiinni

• Anonyymi

Oliko paku?

• Anonyymi

Sininen auto

• Anonyymi

Hennaan asemalle tulee ilta ja yöllä olla vartiointi. Pelkät kamerat ei riitä kun kestää poliisin saapua liian kauan. Jotain 1,5 tuntia ja kalysaattori varkaat pääsee karkuun.

• Anonyymi

No kun se lopetetaan niin mitä järkeä enää tuollaisia pähkäillä

• Anonyymi

Ei lopetata vielä vuosiin kun Jokisen kalle teki pitkän sopimuksen z junien pysähtymisestä Vr kanssa.

• Anonyymi

Henna tulee olemaan Orimattilan uusi keskusta. Rauhan tyyssija jonne kriminaaleilla ei ole asiaa.

• Anonyymi

Tämä totta. Kiitän Orimattilalaisten puolesta.

• Anonyymi

Hah hah hoh hoh. Ei nyt ole aprillipäivä. Trolli on pahasti seonnut päivistä.

• Anonyymi

Tämä oli niin utopistinen Henna-viesti että koin sopivaksi sen perään laittaa pätkän YLE:n uutisista. Jos Hennassa on tulevaisuus, niin myös nuorisorikollisuus liittyy aiheeseen. Orimattilassa kun käytetään alaikäisiä rikoksiin, niin halusin valistaa heitä heidän oikeuksistaan.

[10.06.2023 yle.fi/a/74-20035807]
        Hyttisen mukaan Suomessa on perinteisesti lähdetty siitä, että jos useampi ihminen yhdessä osallistuu ryöstöön, tekijöinä on tuomittu kaikki.

Tuomio on myös osoitus siitä, että yli 15-vuotias ei voi käyttää alle 15-vuotiasta rikollisen teon välikappaleena ilman mitään rikosoikeudellisia seurauksia, sanoo Hyttinen.

Hyttinen arvioi, että videopuheluilla ohjatut ryöstöt eivät ole mikään laajempi ilmiö, vaikka nuorten tekemien ryöstöjen määrä on kasvanut.

Hän toivoo, että esimerkiksi median kautta esille nousevilla tuomiolla olisi ennalta ehkäisevää vaikutusta.

– Vaikka on tietenkin aika optimistista ajatella, että nuoret tarkasti seuraisivat oikeuskäytäntöä.

• Anonyymi

Kappas. Tulin juuri katsomaan niitä viestejä, jotka ensin poistettiin kaksikin kertaa, mutta sain ne myöhemmin pysymään. Nyt näkyy että ne onkin kadonneet. Vau!

Mikä voi olla tässä?

• Anonyymi

Tämä on aika työlästä yrittää löytää kadonneita viestejä. Mietin että missäköhän ketjussa niitä edes on ollut. Aikaakaan en muista. Työlästä :(

Sanonpa vain nyt yleisesti että on sitä ihan komeasti uutisissakin ollut miten vartijointifirmat tekee RIKOKSIA, tappaakin ihmisen. On uskomatonta kuvitella etteikö Orimattilassakin vartijat/järkkärit toimisi väärin joskus.

Lukekaa ihmiset uutisia.

• Anonyymi

Hennaan tulevat junat tuo rikollisia Orimattilaan. Mikä tämä helvetin enkeli juttu on?

• Anonyymi

Kuoleman enkeli leijuu orimattilan yllä. Paetkaa eritemummot ja kusihousupapat!
      Nyt on merrassa rapu irti! Herran jestas!

• Anonyymi

Totta on että Orimattila korahtelee jo.
        Terv. Kimmo.

• Anonyymi

En ollut huomannut tällaista viestiä täällä? Nää sivustot päivittyy oudosti. Sen olen huomannut että 1. ketju, jossa on, ei päivity vain sillä että siihen itse kirjoittelee. Uudet toisten viestit ei näy siinä. 2. Orimattila-osioon kun kommentoi, niin se kestää joskus kauan että ketju nousee ylös, mutta kun käy Päijät-Häme -linkin takana, niin sinne se on päivittynyt ihan ajallaan. Tämä nyt sitten selittää paljon sitä miksi tulee mystisiä minun viestiäni vanhempia vasta sen jälkeen, kun minä kommentoin. Tämä on silti uudehko ilmiö että minulta jää täysin näkemättä osa uusista viesteistä :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut huomannut tällaista viestiä täällä? Nää sivustot päivittyy oudosti. Sen olen huomannut että 1. ketju, jossa on, ei päivity vain sillä että siihen itse kirjoittelee. Uudet toisten viestit ei näy siinä. 2. Orimattila-osioon kun kommentoi, niin se kestää joskus kauan että ketju nousee ylös, mutta kun käy Päijät-Häme -linkin takana, niin sinne se on päivittynyt ihan ajallaan. Tämä nyt sitten selittää paljon sitä miksi tulee mystisiä minun viestiäni vanhempia vasta sen jälkeen, kun minä kommentoin. Tämä on silti uudehko ilmiö että minulta jää täysin näkemättä osa uusista viesteistä :/

Klikkaa sitä " uusimmat viestit" osaa niin näkyy.

On siis kaksi vaihtoehtoa. Toisessa uusimmat ketjut ja toisessa uusimmat viestit.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klikkaa sitä " uusimmat viestit" osaa niin näkyy.

On siis kaksi vaihtoehtoa. Toisessa uusimmat ketjut ja toisessa uusimmat viestit.,

Kiitos avusta <3, mutta siinä on vaihtoehdot "Uusimmat Kommentit" ja "Uusimmat Keskustelut". Minulla on jo se uusimmat kommentit valittuna.

Mutta joo. Opin käymään siellä Päijät-Hämeen puolella ja eli pykälä ylempänä, niin sieltä näkee paremmin uusimman viestit Orimattilassakin. Ylipäätänsä oli hyvä että päädyin lueskelemaan sieltä maakunnan puolelta. Saa paremmin perspektiiviä. Oli hyvä vaan :)

• Anonyymi

Yksi turvallisuusalaan liittyvä ketju ei toimi. Siinä ei lue että se olisi suljettu, muttei siihen pääse kommentoimaan. Kommentoin siis tänne -.- Kuin vesi, niin kyllä se aina jostain ulos tulee.

• Anonyymi

...Ihan sökö tää koko Suomi24 nykyään :/

• Anonyymi

...Kun meillä on kuitenkin myös puolustusvoimat ja supo sun muut, niin on omituista jos vartiointifirmalla olisi ne fiksuimmat kaverit töissä :/ Psykiatreista nyt puhumattakaan!!

Ihan ei noi vartija"vakoojat" ole jotenkin ...No, ei niitä voi edes sanoa ammattitaitoiseksi, kun ei vakoilu ole edes heidän alaa. Valvontakamerat ei ole vakoilut ja jos kamera on laitettu, niin se pitää olla virallinen, muutoin se on laitonta. Stalgerointi on laitonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kun meillä on kuitenkin myös puolustusvoimat ja supo sun muut, niin on omituista jos vartiointifirmalla olisi ne fiksuimmat kaverit töissä :/ Psykiatreista nyt puhumattakaan!!

Ihan ei noi vartija"vakoojat" ole jotenkin ...No, ei niitä voi edes sanoa ammattitaitoiseksi, kun ei vakoilu ole edes heidän alaa. Valvontakamerat ei ole vakoilut ja jos kamera on laitettu, niin se pitää olla virallinen, muutoin se on laitonta. Stalgerointi on laitonta.

"puolustusvoimat ja supo sun muut, niin on omituista jos vartiointifirmalla olisi ne fiksuimmat kaverit töissä :/ Psykiatreista nyt puhumattakaan!!"

Toivoisin että ne fiksuimmat* olisi psykiatreina alansa parhaimpina lääkäreinä. Ne tosissaan myös analysoi niitä jo vangittuja rikollisia (joku psykiatri itsekin pääsi arvioitavaksi). Sitten vakoilut ja muut "kieroilut" hoitaisi supo ja puolustusvoimat, kun niillä kuitenkin on jopa OIKEA syy siihen. Loput saa painua hiiteen! Ihme id*ootteja tuolla riehuu ymmärtämättä yhtään mitään mistään ja kaikki laitonta.

Pyssyjäkään ei järkkäreille anneta, niin se pitäisi olla vihje. Se on! Ne sellaiset leikit nyt vain ei ole teidän alaa, ok? Ei teille tule niitä OIKEITA juttuja. Kutsukaa ammattilaiset asialle, älkääkä säheltäkö siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"puolustusvoimat ja supo sun muut, niin on omituista jos vartiointifirmalla olisi ne fiksuimmat kaverit töissä :/ Psykiatreista nyt puhumattakaan!!"

Toivoisin että ne fiksuimmat* olisi psykiatreina alansa parhaimpina lääkäreinä. Ne tosissaan myös analysoi niitä jo vangittuja rikollisia (joku psykiatri itsekin pääsi arvioitavaksi). Sitten vakoilut ja muut "kieroilut" hoitaisi supo ja puolustusvoimat, kun niillä kuitenkin on jopa OIKEA syy siihen. Loput saa painua hiiteen! Ihme id*ootteja tuolla riehuu ymmärtämättä yhtään mitään mistään ja kaikki laitonta.

Pyssyjäkään ei järkkäreille anneta, niin se pitäisi olla vihje. Se on! Ne sellaiset leikit nyt vain ei ole teidän alaa, ok? Ei teille tule niitä OIKEITA juttuja. Kutsukaa ammattilaiset asialle, älkääkä säheltäkö siellä.

Evvk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evvk.

Ai, säkö omistat tän paikan? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, säkö omistat tän paikan? :D

Sama täältä Mallusjoelta. Evvk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täältä Mallusjoelta. Evvk.

Meillä on näköjään joku kommunikaatio-ongelma. Käsittääkseni toi kirjain yhdistelmä tarkoittaa ettei toista kiinnosta, muttei sillä ole mitään väliä kiinnostaako... ketään. Miksi tulla moista kirjoittamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on näköjään joku kommunikaatio-ongelma. Käsittääkseni toi kirjain yhdistelmä tarkoittaa ettei toista kiinnosta, muttei sillä ole mitään väliä kiinnostaako... ketään. Miksi tulla moista kirjoittamaan?

Joo sama täältä Virenojalta. Evvk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idea kai on aina teillä ollut vastailla minulle järjettömyyksiä. Kaikkien näiden VUOSIEN jälkeen minulle ei todellakaan ole kerrottu eikä mitenkään ilmaistu että missä voisi olla vika minussa. Minua vain vainotaan ja uhkaillaan (vartija tulee tönimään) eikä ikinä selitetä miksi. Mikä järki?

Kun mitään ei KOSKAAN ole, niin onhan se nyt selvää ettei siellä ikinä ollutkaan mitään. Toivotaan vain että tämä lapsellinen uhittelu tekisin jonkun vaikutuksen, muttei oikein tunnuta edes tietävän miksi uhitellaan :( Ei järkeä eikä puhtia ole teillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Kuka vaan voi noita kirjoitella ja tod. sama kaveri siellä. Lopeta isottelemasta. Ei täällä ole mitään salaseuroja, on vain noloja id*ootteja. Asiat voi myös sanoa ihan suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Kuka vaan voi noita kirjoitella ja tod. sama kaveri siellä. Lopeta isottelemasta. Ei täällä ole mitään salaseuroja, on vain noloja id*ootteja. Asiat voi myös sanoa ihan suoraan.

"mitään salaseuroja, on vain noloja id*ootteja."

Tosissaan nauroin, kun heti Orimattilaan palattuani muo alkoi seurailla auto tummennetuin lasin... kun kävin Siwassa!!! Mä olin Lahdesta tullut juuri :DDD Täällä pellet leikkii ison maailman menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."Kutsukaa ammattilaiset asialle, älkääkä säheltäkö siellä."

Ihan nätisti voi todellakin vain sen työpäivänsä seisoskella siellä ja olla ystävällinen asiakkaille. Se ei ole niin jännää hommaa eikä siitä tarvitse yrittää tehdä sellaista häiriköimällä ja ahdistelemalla asiakkaita. Saahan sitä draamaa niin, mutta kun tämä valtio tarvitsisi muuta kuin v*jakkeja pikkuk*lliensa kanssa. Kukaan ei hyödy teistä. Olette täysin merkityksetöntä p*skaa, joka vain aiheuttaa negatiivista yhteiskunnalle.

Kun tiedätte itse olevanne rikollisia, niin on tyhmää temppuilla ja leikkiä että teillä olisi muka OIKEUS uhitella asiakkaille. Kaikki uhkailu ja huono käytös on ilmeisen ohi teidän ammatinkuvanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."Kutsukaa ammattilaiset asialle, älkääkä säheltäkö siellä."

Ihan nätisti voi todellakin vain sen työpäivänsä seisoskella siellä ja olla ystävällinen asiakkaille. Se ei ole niin jännää hommaa eikä siitä tarvitse yrittää tehdä sellaista häiriköimällä ja ahdistelemalla asiakkaita. Saahan sitä draamaa niin, mutta kun tämä valtio tarvitsisi muuta kuin v*jakkeja pikkuk*lliensa kanssa. Kukaan ei hyödy teistä. Olette täysin merkityksetöntä p*skaa, joka vain aiheuttaa negatiivista yhteiskunnalle.

Kun tiedätte itse olevanne rikollisia, niin on tyhmää temppuilla ja leikkiä että teillä olisi muka OIKEUS uhitella asiakkaille. Kaikki uhkailu ja huono käytös on ilmeisen ohi teidän ammatinkuvanne.

...Lopettakaa pelleily (ja se jo tapahtunut oli turhaa), koska teillä ei ole harmaintakaan aavistusta siitä kuka olen. Ihmistä voi seurata, muttei se saa teitä ymmärtämään minua. Ei teillä ole edes syytä ymmärtää minua. Teidän ei tarvitse tietää kuka olen eikä kukaan ole nyt siinä mitenkään loukannut teidän oikeuksianne.

Se että kuka siellä kaupassa käy, ei kuulu teille milläänlailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Lopettakaa pelleily (ja se jo tapahtunut oli turhaa), koska teillä ei ole harmaintakaan aavistusta siitä kuka olen. Ihmistä voi seurata, muttei se saa teitä ymmärtämään minua. Ei teillä ole edes syytä ymmärtää minua. Teidän ei tarvitse tietää kuka olen eikä kukaan ole nyt siinä mitenkään loukannut teidän oikeuksianne.

Se että kuka siellä kaupassa käy, ei kuulu teille milläänlailla.

"Ihmistä voi seurata, muttei se saa teitä ymmärtämään minua."

Se on pitkä projekti se mielentilatutkimus (vai mikäs se olikaan?), jossa siinäkin eristetään muut elementit ja sitten ihan psykiatrit tekee sen arvion. Ei toi ole mitään mihin nolo järkkäri kykenisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihmistä voi seurata, muttei se saa teitä ymmärtämään minua."

Se on pitkä projekti se mielentilatutkimus (vai mikäs se olikaan?), jossa siinäkin eristetään muut elementit ja sitten ihan psykiatrit tekee sen arvion. Ei toi ole mitään mihin nolo järkkäri kykenisi.

...Ei taaskaan etsimäni ketju (kai), no mutta :D kun nyt löysin itseni täältä, niin muistutan taas tästä vaikeudesta ymmärtää minua.

Enpä silti ymmärrä tuota evvk-inttämistä eikä niin että minun pitäisi ymmärtää mitä se tarkoittaa, vaan sitä että miksi joku vaivautuu minulle sitä inttämään.

Aiheeni piti silti olla noista vartijoiden palkkioista, mutten löydä minne aiheesta kirjoitin aiemmin, vai kirjoitinko. Täällä on noista imagohaittamaksuista vain. Eli... vartijat koetaan kamalan kalliiksi systeemiksi ja kai se sitä sitten on, kun siitä aina valitetaan. Suht selkeästi nää silti järjestää silti ilkivaltaa sinne missä ei heille suostuta maksamaan. Homma pahenee ja näin kiristetään kaikilta rahaa ja itse päätetään nostaa hintoja. Reilua?

Jäin silti miettimään todellakin näitä korvauksia ja sitä miksi joku oikeasti hengailee tuolla uhittelemassa asiakkaille ja leikkimässä kovaa. Vaikea hahmottaa että mistä se raha tulee, kun kuitenkin korostetaan ettei näillä ole mitään velvollisuutta puuttua esim. väkivalta tilanteisiin. Mitään rikoksiakaan nämä eivät ehkäise. Sitä ei todellakaan siis lasketa että ne ei ENÄÄ itse aiheita niitä rikoksia.

Joo, mutta mikä turvallisuus asia tässä nyt että ne maksut on niin korkeita? Mistä se nyt muka tulee? Kun ihmettelee tätä Orimattilankin touhua, niin on vaikea ymmärtää mistä heille maksetaan... muuta kuin siis tämä kiristysraha?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Ei taaskaan etsimäni ketju (kai), no mutta :D kun nyt löysin itseni täältä, niin muistutan taas tästä vaikeudesta ymmärtää minua.

Enpä silti ymmärrä tuota evvk-inttämistä eikä niin että minun pitäisi ymmärtää mitä se tarkoittaa, vaan sitä että miksi joku vaivautuu minulle sitä inttämään.

Aiheeni piti silti olla noista vartijoiden palkkioista, mutten löydä minne aiheesta kirjoitin aiemmin, vai kirjoitinko. Täällä on noista imagohaittamaksuista vain. Eli... vartijat koetaan kamalan kalliiksi systeemiksi ja kai se sitä sitten on, kun siitä aina valitetaan. Suht selkeästi nää silti järjestää silti ilkivaltaa sinne missä ei heille suostuta maksamaan. Homma pahenee ja näin kiristetään kaikilta rahaa ja itse päätetään nostaa hintoja. Reilua?

Jäin silti miettimään todellakin näitä korvauksia ja sitä miksi joku oikeasti hengailee tuolla uhittelemassa asiakkaille ja leikkimässä kovaa. Vaikea hahmottaa että mistä se raha tulee, kun kuitenkin korostetaan ettei näillä ole mitään velvollisuutta puuttua esim. väkivalta tilanteisiin. Mitään rikoksiakaan nämä eivät ehkäise. Sitä ei todellakaan siis lasketa että ne ei ENÄÄ itse aiheita niitä rikoksia.

Joo, mutta mikä turvallisuus asia tässä nyt että ne maksut on niin korkeita? Mistä se nyt muka tulee? Kun ihmettelee tätä Orimattilankin touhua, niin on vaikea ymmärtää mistä heille maksetaan... muuta kuin siis tämä kiristysraha?

...Vaikea toisen puolesta sanoa, mutta KÄSITTÄÄKSENI eräs poliisin poika myös ihmettelee nykymeininkiä missä joka paikassa MUKA tarvitaan jäitä järkkäreitä jne.. Hänkin saa kuulemma sellaiset aina niskaansa, vaikkei ole koskaan mitään tehnyt.

Nää tällaiset jutut aina pistää minua silmään, koska... Onhan se jo kerrottu, mutta jo siellä 20 vuotta sitten nää järkkärit, vartijat ja portsarit oli ihan liian hyvää pataa huumeiden käyttäjien kanssa ja sitten just MINÄ kun kävin S-marketissa, niin aina se yks s**tanan naisvartija vainosi minua. Aiha hassua eikö? Eikö?

Kun miettii mitä kaikkea tässä maailmassa on, niin on outoa et just MINUN päälle ne käy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Vaikea toisen puolesta sanoa, mutta KÄSITTÄÄKSENI eräs poliisin poika myös ihmettelee nykymeininkiä missä joka paikassa MUKA tarvitaan jäitä järkkäreitä jne.. Hänkin saa kuulemma sellaiset aina niskaansa, vaikkei ole koskaan mitään tehnyt.

Nää tällaiset jutut aina pistää minua silmään, koska... Onhan se jo kerrottu, mutta jo siellä 20 vuotta sitten nää järkkärit, vartijat ja portsarit oli ihan liian hyvää pataa huumeiden käyttäjien kanssa ja sitten just MINÄ kun kävin S-marketissa, niin aina se yks s**tanan naisvartija vainosi minua. Aiha hassua eikö? Eikö?

Kun miettii mitä kaikkea tässä maailmassa on, niin on outoa et just MINUN päälle ne käy.

" just MINUN päälle ne käy."

...ilman vähimmäistäkään aikomusta SELVITTÄÄ mitään. Ne vain hakkaa hakkaamisen vuoksi. Purkaa aggressioitaan. En tiedä teistä, mutta minun mielestäni tämä on aika selkeä kuvio.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...ilman vähimmäistäkään aikomusta SELVITTÄÄ mitään. Ne vain hakkaa hakkaamisen vuoksi. Purkaa aggressioitaan. En tiedä teistä, mutta minun mielestäni tämä on aika selkeä kuvio.

...Tosissaan... sillä poliisinaikkosella ei ollut aikomusta selvittää sitä että multa varastettiin läppäri. Senkin että asian olisi antanut vain olla, mutta se sai sen silmittömän raivarin kun sinnikkäästi jatkoin asian selvittelyä. Hassu raivari rouvalla, eikö??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Ehkä idea on siinä että heillä on vain TOSI paha mieli :( Reppanat.

Toi rikollisen maailman näyttää tosi hankalalta. Mieti nyt! Mä käyn ruokakaupassa ja tää KOKO rikollisrakennelma hajoaa siihen. Mä mietin tota paljon, koska se on niin absurdia! Meikä... käy... RUOKAkaupassa!!

Palaamme aikaan kun muutin takaisin Orimattilaan 2016. Joo, te ootte tän jo kuullut. Kävin Siwassa ja sieltä poistuttuani auto tummennetuin lasin (`?) ryömi kauan vierelläni. Miksi? Aika tarpeetonta touhua, jos tuolla ei mitää haettu.

Olen tässä nämä... 8 vuotta miettinyt että mitä he oikein yrittivät sanoa, kun todellakin alkoi käydä aika ärhäkäksi tämä näitten ... narkkareiden touhu? Mä en tosissaan voi keksiä MITÄÄN miksi minua pitäisi simputtaa mistään ja mitä mahdollista asiaa minulla voisi olla noille. Eihän ne sieltä autosta pihalle tulleet, vaan ryömittelivät vierelläni ilmeisen odottaen että MINULLA olisi teille jotain asiaa.

No, sitten täällä Suomi24:ssä nyt olen lopulta kysellyt ja tivannut useampaakin otteeseen että niin oliko jotain asiaa??? Minä en itse nimittäin keksi MITÄÄN syytä miksi meillä olisi jotain ja miksi te vellihousut ette vain sano sitä täällä, avaa ikkunaa ja sano tai sano todellakin selkeästi eikä mussuttaen niskaani ja juosta sitten karkuun. Onko jotain ASIAA?

Terkkuja siis vaan niillä r*nkku vartijoille ja muille. Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mikä teidän pikkuveikkanne ongelma on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Ehkä idea on siinä että heillä on vain TOSI paha mieli :( Reppanat.

Toi rikollisen maailman näyttää tosi hankalalta. Mieti nyt! Mä käyn ruokakaupassa ja tää KOKO rikollisrakennelma hajoaa siihen. Mä mietin tota paljon, koska se on niin absurdia! Meikä... käy... RUOKAkaupassa!!

Palaamme aikaan kun muutin takaisin Orimattilaan 2016. Joo, te ootte tän jo kuullut. Kävin Siwassa ja sieltä poistuttuani auto tummennetuin lasin (`?) ryömi kauan vierelläni. Miksi? Aika tarpeetonta touhua, jos tuolla ei mitää haettu.

Olen tässä nämä... 8 vuotta miettinyt että mitä he oikein yrittivät sanoa, kun todellakin alkoi käydä aika ärhäkäksi tämä näitten ... narkkareiden touhu? Mä en tosissaan voi keksiä MITÄÄN miksi minua pitäisi simputtaa mistään ja mitä mahdollista asiaa minulla voisi olla noille. Eihän ne sieltä autosta pihalle tulleet, vaan ryömittelivät vierelläni ilmeisen odottaen että MINULLA olisi teille jotain asiaa.

No, sitten täällä Suomi24:ssä nyt olen lopulta kysellyt ja tivannut useampaakin otteeseen että niin oliko jotain asiaa??? Minä en itse nimittäin keksi MITÄÄN syytä miksi meillä olisi jotain ja miksi te vellihousut ette vain sano sitä täällä, avaa ikkunaa ja sano tai sano todellakin selkeästi eikä mussuttaen niskaani ja juosta sitten karkuun. Onko jotain ASIAA?

Terkkuja siis vaan niillä r*nkku vartijoille ja muille. Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mikä teidän pikkuveikkanne ongelma on.

"Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mikä teidän pikkuveikkanne ongelma on."

Tuolla toisessa ketjussa oli viestittelyä ja sieltä sain inspiraation että yrittikö nämä ryömittelijät ehkä tarjota mulle jotain vaihtoehtohoitoja mielenterveysongelmiin? Sinänsä ystävällistä yrittää auttaa, kiitos.

Toi aggression purku on silti ollut se tehokkain. Olen saanut paljon lukkoja auki.

• Anonyymi

Hennaan pitää saada jatkuva vartiointi. Kaupunki tietty maksaa kun teki juna aseman erämaahan.

• Anonyymi

Hennaan on pesiytynyt ulkomaalainen järjestäytynyt rikollisuus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe