Vietän rantapäiviä yksin koska annan yleensä edelliselle oppaalleni aamulla kenkää.
Auringon laskiessa kerään rättini, maksan laskuni ja suuntaan risteyksessä oleviin pikku baareihin.
Siinä kaljaa hörppiessä jo alkaa panettamaan kun likkoja katsoo.
Valinta on mahdottoman vaikeaa, kaikki ovat tarjolla, yhtä ihania ja hinta sama.
Ajattelin helpottaa valintaani ja kysyin otsikon kysymyksen ja pyysin nostamaan käden.
Kaikki nostivat; jopa baarin mammakin.
Valinta ei helpottunut yhtään saatana vieköön....
Who likes fak...?...
31
339
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyppä Hellsingin pintabaarissa, vastaavat neitoset, että heteroseksi ei kuulu tälle vuosituhannelle.
Toivottavasti Orpopoika tuo meille lisää työperäisiä eli hyväperäisiä Lillejä Vaasikselle. Ihmissuvun jatkamiseen soveltuvia.- Anonyymi
Draq queenit pitää luentoja alaluokkalaisille mutta heteromies ei saa sanoa ketään enää kauniiksi kun jo vain pahoitetaan mieli. Kaikkein vähiten on oikeuksia vanhoilla heteromiehillä, he ovat jo lähtökohtaisesti iljettäviä sikoja Suomessa, vaan ei Thaimaassa.
- Anonyymi
LP-levyjen kannattajia kannattaa myös kysellä. Ennen tytöt sanoivat, että lääv jyy loon tääm, nykyisin on menty kohti amerikkalaista short-kulttuuria.
Taitaa olla niin, että ainut oikeilla taidoilla varustettu rakastaja on mamasan, muut vielä opintiellä.- Anonyymi
Ei kukaan Thaimaassa oikeasti sano tuota slogania, joka on tuttu Vietnamin sodasta kertovasta elokuvasta Full Metal Jacket. Se on pelkkä klisee, kulunut ilmaisu.
Vielä 2014 paikkeilla huudeltiin sexymäniä perään mutta ne huudot hiipui kahdesta syystä. Ikää tulee itselle ja mimmit nuorenee ja jostakin tuli käsky Pattayan poliisille että tytöt ei saa lähestyä tunkeilevasti farangeja.
Joidenkin väitteistä huolimatta tytöt ei koskaan ole minun nähteni ainakaan tunkeneet väkisin kenenkään kylkeen, jos mukana on jo daamiseuraa.
Rahaa siellä ollaan tekemässä ja mikä parasta, jos saadaan säännöllinen antelias vakiasiakas siinä samalla joka laittelee vielä kotoaankin rahaa.
Mitään stereotypiaa ei ole vanhoissa eikä nuorissa ammattilaisissa, vaan kaikki on yksilöitä. Jotkut parikymppiset saattaa olla rennompia ja kypsemmän oloisia kuin joku nelikymppinen, mutta yleensä päinvastoin.
Surkeinta seuraa on mielestäni ne kiireiset mimmit jotka haluaa hoitaa vain aktipuolen ja häippäistä katsomaan vieläkö saisi uuden asiakkaan samana iltana.
Aikoinaan kun lärvini tunnettiin Pattayan tyttöjen keskuudessa melko hyvin, niin he tiesivät että maksan hyvin ja kyseessä ei ole pelkkä akti. Pidettiin hauskaa ja tehtiin kaikenlaista yhdessä useitakin päiviä.
Hyvälle seuralle tyhjensin käteiset lompakosta suhteen päätteeksi. Kerran minulle oli kertynyt johonkin purkkiin taskusta tyhjennettyjä kolikoita melkoinen läjä. Laitoin sen kipon tytön käsilaukkuun ja hän pomppi ilosta ja oli siitä kolikkokiposta paljon iloisempi kuin niistä tuhannen bahtin seteleistä, jotka olin hetki aiemmin ojentanut.
Se oli tytön mielestä oikeaa rahaa, kun se painoi varmaan kaksi kiloa se purkki. Kämpillään hän on varmasti leväyttänyt purkin lattialle ja rientänyt kertomaan kavereille paljonko sai yhteensä.
En ole nyt tiedustellut tarkemmin, mutta nyt taitaa olla Pattayalla ostajan markkinat varsinkin kun sesonki on päättynyt.
Lyhyen suhteen ostajat saa olla varovaisia ettei sinne kylppärin lavuaarin reunalle ilmesty daamin hammasharjaa ja kosmetiikkaa, joka kertoo siitä että hän aikoo leiriytyä huoneeseesi.
Hiljaisena aikana se ei nosta suhteen hintaa, vaikka tyttö jääkin sinne pötköttelemään kun lähdet aamulla liikenteeseen. Mukavahan sieltä on tulla takaisin, kun lämmin nyytti odottelee peiton alla.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan Thaimaassa oikeasti sano tuota slogania, joka on tuttu Vietnamin sodasta kertovasta elokuvasta Full Metal Jacket. Se on pelkkä klisee, kulunut ilmaisu.
Vielä 2014 paikkeilla huudeltiin sexymäniä perään mutta ne huudot hiipui kahdesta syystä. Ikää tulee itselle ja mimmit nuorenee ja jostakin tuli käsky Pattayan poliisille että tytöt ei saa lähestyä tunkeilevasti farangeja.
Joidenkin väitteistä huolimatta tytöt ei koskaan ole minun nähteni ainakaan tunkeneet väkisin kenenkään kylkeen, jos mukana on jo daamiseuraa.
Rahaa siellä ollaan tekemässä ja mikä parasta, jos saadaan säännöllinen antelias vakiasiakas siinä samalla joka laittelee vielä kotoaankin rahaa.
Mitään stereotypiaa ei ole vanhoissa eikä nuorissa ammattilaisissa, vaan kaikki on yksilöitä. Jotkut parikymppiset saattaa olla rennompia ja kypsemmän oloisia kuin joku nelikymppinen, mutta yleensä päinvastoin.
Surkeinta seuraa on mielestäni ne kiireiset mimmit jotka haluaa hoitaa vain aktipuolen ja häippäistä katsomaan vieläkö saisi uuden asiakkaan samana iltana.
Aikoinaan kun lärvini tunnettiin Pattayan tyttöjen keskuudessa melko hyvin, niin he tiesivät että maksan hyvin ja kyseessä ei ole pelkkä akti. Pidettiin hauskaa ja tehtiin kaikenlaista yhdessä useitakin päiviä.
Hyvälle seuralle tyhjensin käteiset lompakosta suhteen päätteeksi. Kerran minulle oli kertynyt johonkin purkkiin taskusta tyhjennettyjä kolikoita melkoinen läjä. Laitoin sen kipon tytön käsilaukkuun ja hän pomppi ilosta ja oli siitä kolikkokiposta paljon iloisempi kuin niistä tuhannen bahtin seteleistä, jotka olin hetki aiemmin ojentanut.
Se oli tytön mielestä oikeaa rahaa, kun se painoi varmaan kaksi kiloa se purkki. Kämpillään hän on varmasti leväyttänyt purkin lattialle ja rientänyt kertomaan kavereille paljonko sai yhteensä.
En ole nyt tiedustellut tarkemmin, mutta nyt taitaa olla Pattayalla ostajan markkinat varsinkin kun sesonki on päättynyt.
Lyhyen suhteen ostajat saa olla varovaisia ettei sinne kylppärin lavuaarin reunalle ilmesty daamin hammasharjaa ja kosmetiikkaa, joka kertoo siitä että hän aikoo leiriytyä huoneeseesi.
Hiljaisena aikana se ei nosta suhteen hintaa, vaikka tyttö jääkin sinne pötköttelemään kun lähdet aamulla liikenteeseen. Mukavahan sieltä on tulla takaisin, kun lämmin nyytti odottelee peiton alla.
2010Minulla oli yksi vakkari muutaman kerran talvessa, hän soitti aina kun tuli Pattayalle.
Todellinen kaunotar ja mittaakin likemmäs 170 senttiä. Täydellinen mallin vartalo.
Osasi anella että voi dear nähdään pian että hän kaipaa ja tarvitsee kunnon panoa nyt että ei ole ollut asiakkaita aikoihin. Kun hän saapui hän alkoi sitten jo 30 sekunnin kohdalla ihmettelemään miksei nallini pala.
Se ärsytti, koska siinä paljastui feikki että mimmillä oli paikat hellänä ja halusi vaan käydä hakemassa vakiintuneen taksan, joka hänen kanssaan oli aina 3000 bahtia.
Hän oli harvinaisen kylmäverinen rahastaja, mutta sellaisena sitten häntä aloin kohtelemaankin. Kun hän jatkossa tuli kylään, tehtiin niin että istuin sängyn laidalle ja daami heti riisuen vain käsilaukkunsa, nakkasin rojut hänen lärviinsä ja ojensin 3000 bahtia.
Molemmat oli tyytyväisiä, hän kävi kylppärissä pyyhkimässä naamansa ja jatkoi matkaa, minä jatkoin päivän askareitani.
Se oli rehellisin suhde, mitä minulla oli Pattayan tyttöjen kanssa. Aikaa ei haaskattu paskanjauhamiseen eikä mihinkään pusipusi- juttuihin, kun kumpikaan ei sellaista toiseltaan kaivannut.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli yksi vakkari muutaman kerran talvessa, hän soitti aina kun tuli Pattayalle.
Todellinen kaunotar ja mittaakin likemmäs 170 senttiä. Täydellinen mallin vartalo.
Osasi anella että voi dear nähdään pian että hän kaipaa ja tarvitsee kunnon panoa nyt että ei ole ollut asiakkaita aikoihin. Kun hän saapui hän alkoi sitten jo 30 sekunnin kohdalla ihmettelemään miksei nallini pala.
Se ärsytti, koska siinä paljastui feikki että mimmillä oli paikat hellänä ja halusi vaan käydä hakemassa vakiintuneen taksan, joka hänen kanssaan oli aina 3000 bahtia.
Hän oli harvinaisen kylmäverinen rahastaja, mutta sellaisena sitten häntä aloin kohtelemaankin. Kun hän jatkossa tuli kylään, tehtiin niin että istuin sängyn laidalle ja daami heti riisuen vain käsilaukkunsa, nakkasin rojut hänen lärviinsä ja ojensin 3000 bahtia.
Molemmat oli tyytyväisiä, hän kävi kylppärissä pyyhkimässä naamansa ja jatkoi matkaa, minä jatkoin päivän askareitani.
Se oli rehellisin suhde, mitä minulla oli Pattayan tyttöjen kanssa. Aikaa ei haaskattu paskanjauhamiseen eikä mihinkään pusipusi- juttuihin, kun kumpikaan ei sellaista toiseltaan kaivannut.
2010Aika surkee tapaus tämä joka pitää itse itseään jopa mukavana seuramiehenä ja herrasmiehenä, että jokainen orava on täytynyt ostaa, kun ei ole pienintäkään kykyä ystävystyä lähemmin normaalielämän tavoin tai edes ilman viinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika surkee tapaus tämä joka pitää itse itseään jopa mukavana seuramiehenä ja herrasmiehenä, että jokainen orava on täytynyt ostaa, kun ei ole pienintäkään kykyä ystävystyä lähemmin normaalielämän tavoin tai edes ilman viinaa.
Voi meidän pientä Saaritohvelin vammaista homopoikaa. Seksuaalisuus on sinulle ilmeisesti täysin vierasta?
Olen elänyt liki 30 vuotta niin sanotuissa ilmaisissa parisuhteessa / avioliitossa josta, 26 vuotta lapsiperhe-elämää ja siihen päälle vielä kolmisen vuotta muunlaisissa suhteissa, joista lyhin puoli vuotta.
Olen myös "kaatanut" noin 90 "siviilinaista", joista noin puolet ennen armeijaa.
Testasin toisen eron jälkeen treffisivustoa ja tapasin noin 25 naista, joista panin ilmaiseksi 24/25. Muutama jäi vakkariksi ja on edelleen kavereita, joiden kanssa joskus vaihdetaan kuulumisia.
Minä olen roplannut enemmän naisten pipareita kuin sinä ovenkahvoja, invapoju. En voi sille mitään enkä aio pyytää keneltäkään mitään anteeksi, eikä kukaan ole sellaista kysellytkään. Päinvastoin kylään kyselevät.
2010
PS: Kuinkas sinulla tilanne? Ei kavereita, ei rahaa, ei naista, ei taloa, ei autoa, ei terveyttä eikä perhettä. Siinä on sinun tilanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi meidän pientä Saaritohvelin vammaista homopoikaa. Seksuaalisuus on sinulle ilmeisesti täysin vierasta?
Olen elänyt liki 30 vuotta niin sanotuissa ilmaisissa parisuhteessa / avioliitossa josta, 26 vuotta lapsiperhe-elämää ja siihen päälle vielä kolmisen vuotta muunlaisissa suhteissa, joista lyhin puoli vuotta.
Olen myös "kaatanut" noin 90 "siviilinaista", joista noin puolet ennen armeijaa.
Testasin toisen eron jälkeen treffisivustoa ja tapasin noin 25 naista, joista panin ilmaiseksi 24/25. Muutama jäi vakkariksi ja on edelleen kavereita, joiden kanssa joskus vaihdetaan kuulumisia.
Minä olen roplannut enemmän naisten pipareita kuin sinä ovenkahvoja, invapoju. En voi sille mitään enkä aio pyytää keneltäkään mitään anteeksi, eikä kukaan ole sellaista kysellytkään. Päinvastoin kylään kyselevät.
2010
PS: Kuinkas sinulla tilanne? Ei kavereita, ei rahaa, ei naista, ei taloa, ei autoa, ei terveyttä eikä perhettä. Siinä on sinun tilanne.Ken roplannut mitä roplannut, mutta kun kaikilla ei ole tarvetta roplaamisia sinun tavoin tarinoida PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
Juttus sopii paremminkin amiksen röökikatokseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken roplannut mitä roplannut, mutta kun kaikilla ei ole tarvetta roplaamisia sinun tavoin tarinoida PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
Juttus sopii paremminkin amiksen röökikatokseen.Ei ole tarvetta roplata = Et ole terve heteromies. Terveet miehet tykkää roplata.
- Anonyymi
Jos sinulla on maahantuontikielto, et pääse sieltä ikinä Suomeen takaisin passillakaan, koska maahantuonti kielto kiinasta.
- Anonyymi
Lerppatäti jo pahoitti mielensä kun yksi viesti on poistettu.
Heh heh... kiitoksia hra 2010:lle elämän makuisista kirjoituksistaan.
Olen aina etsinyt Pattayalta sitä elämäni naista enkä ole ymmärtänyt että sehän on saattanut olla joku niistä n. kolmesta sadasta likasta joita olen veistellyt.
Yhtä kaikki, pieni kevennys on paikallaan.
Minulla oli ruma ja tönkköjalkainen opas jo pari- kolme päivää. Syytä pitkäaikaisuuteen en osaa sanoa.
Tönköllä oli kaveri joka oli töissä go go- baarissa. Tytön duunina oli olla mukana saippuavaahtokylvyssä parin muun likan kanssa. Japanilaiset ympäröivät ammeen.
Itse katson mieluimmin mitä pilluistaan ampuvat ja vetelevät.
En ole koskaan nähnyt niin lyhyttä likkasta.., olisiko ollut 125 cm pitkä?
Tönkkö sai puhuttua että ostan ulos kaverinsa kesken iltaa. Kallis oli; olisiko ollut 2 tai 2 ja puoli tuhatta..., esiintyvä taiteilija kun oli.
Kotona asettelin hauskan pikkuisen kontilleen sängyn reunalle, rasvasin kaluni ja tuuppasin menemään. Tönkkö ravasi ympäri ja räpsi valokuvia.
Pikkupylly kirkui:
- Ooooh..!!! God fuck.......:-)- Anonyymi
Tuossa on extremeä ja on todella haettu laidasta laitaan sitä oikeaa! Joskus miettinyt hymyillen sitä millainen näky se olisi kun laittaisi ne naiset riviin seisomaan joiden kanssa on asioinut.
Siellä on pituus skaala 145-183, painoskaala 35-95kg. Nuorena humalassa ei ollut niin paljon väliä jatkoilla sillä ulkonäöllä ja on sitä aikuisenakin kaikenlaista kohdalle sattunut.
Teininä nöösipoikana ollessani minut raiskasi "murskaajamuumiksi" ristimämme nainen. Ronski keinosiementäjä, joka uunotti minut kämpilleen yöksi valehdellen että autosta loppuu bensa hänen asunnon kohdallaan, joka oli maatilan vintillä.
Murskaajamuumin jäljiltä mulgersån oli hellänä monta päivää. Väkivaltainen toimitus tapahtui tikkuisella vanhalla lautalattialla johon hän jätti minut nukkumaan kun oli hoidellut itsensä.
Seuraavana päivänä muumi lähti heittämään minut kaverin rapujuhliin, johon hän jäi itsekin. Hänen osalta illanvietto sitten katkesi siihen kun hän ampautui illan isännän kimppuun nyrkit pystyssä. Kreisi nainen.
Käytin oppimaani samaa kikkaa sitten kerran erään toisen, hullun rokkimimmin kanssa ja bensa loppui juuri minun kämppäni kohdalla.
Vain yhden kerran ei jöpö keulinut noista mainitsemistani nettitreffinaisista. Hän oli kuin ilmetty ex-anoppini. Hän valehteli räikeästi ikänsä, piti olla 34 niin totuus oli jotakin 54v.
+90 kiloinen nainen kun menee kontalleen, niin pakarat raottuu noin kahden neliiometrin alueelta ja vapauttaa huonosti pesty ja vahvasti hikoilleen alueen aromit ilmoille. Siitä sitten vaan vahvaa mielikuvitusta käyttäen...
2010 Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on extremeä ja on todella haettu laidasta laitaan sitä oikeaa! Joskus miettinyt hymyillen sitä millainen näky se olisi kun laittaisi ne naiset riviin seisomaan joiden kanssa on asioinut.
Siellä on pituus skaala 145-183, painoskaala 35-95kg. Nuorena humalassa ei ollut niin paljon väliä jatkoilla sillä ulkonäöllä ja on sitä aikuisenakin kaikenlaista kohdalle sattunut.
Teininä nöösipoikana ollessani minut raiskasi "murskaajamuumiksi" ristimämme nainen. Ronski keinosiementäjä, joka uunotti minut kämpilleen yöksi valehdellen että autosta loppuu bensa hänen asunnon kohdallaan, joka oli maatilan vintillä.
Murskaajamuumin jäljiltä mulgersån oli hellänä monta päivää. Väkivaltainen toimitus tapahtui tikkuisella vanhalla lautalattialla johon hän jätti minut nukkumaan kun oli hoidellut itsensä.
Seuraavana päivänä muumi lähti heittämään minut kaverin rapujuhliin, johon hän jäi itsekin. Hänen osalta illanvietto sitten katkesi siihen kun hän ampautui illan isännän kimppuun nyrkit pystyssä. Kreisi nainen.
Käytin oppimaani samaa kikkaa sitten kerran erään toisen, hullun rokkimimmin kanssa ja bensa loppui juuri minun kämppäni kohdalla.
Vain yhden kerran ei jöpö keulinut noista mainitsemistani nettitreffinaisista. Hän oli kuin ilmetty ex-anoppini. Hän valehteli räikeästi ikänsä, piti olla 34 niin totuus oli jotakin 54v.
90 kiloinen nainen kun menee kontalleen, niin pakarat raottuu noin kahden neliiometrin alueelta ja vapauttaa huonosti pesty ja vahvasti hikoilleen alueen aromit ilmoille. Siitä sitten vaan vahvaa mielikuvitusta käyttäen...
2010Tätä tapausta en ole koskaan kenellekään suullisesti kertonut ja nytkin vain nimimerkin takaa.
Muutin pois kotoa 17- vuotiaana. Sain alivuokralaishuoneen vanhasta Stadin kerrostalosta. Siinä oli yhteinen käytävä.
Olin jo silloin aika toiminnallinen, viinaa oli ja likkoja ramppasi.
Vuokraemäntäni oli 63- vuotias mummu joka aina välillä hakkasi välissämme olevaa seinää.
Eräänä iltana yksi tyttöystävistäni lähti kotiin.
Mummo koputti ovelle, tuli sisään ja istahti auki levitetyn sohvani reunalle.
Nappasi sitten niskastani kiinni ja veti minut päälleen.
Olin kännissä mutta nuoren miehen innolla puskin menemään. Mummeli repi tissiliivejään alas ja huohotti että ime rintojani. Toki tein työtä käskettyä.
Jälkeenpäin hävetti hitosti..; nyt sille osaa jo nauraa.
Yhtäkaikki. Koska en enää suostunut mummon panokaveriksi niin antoi minulle häädön.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Tätä tapausta en ole koskaan kenellekään suullisesti kertonut ja nytkin vain nimimerkin takaa.
Muutin pois kotoa 17- vuotiaana. Sain alivuokralaishuoneen vanhasta Stadin kerrostalosta. Siinä oli yhteinen käytävä.
Vuokraemäntäni oli 63- vuotias mummu joka aina välillä hakkasi välissämme olevaa seinää.
Olin kännissä mutta nuoren miehen innolla puskin menemään. Mummeli repi tissiliivejään alas ja huohotti että ime rintojani. Toki tein työtä käskettyä.
Yhtäkaikki. Koska en enää suostunut mummon panokaveriksi niin antoi minulle häädön.Se ehkä harmittaisi nyt, jos se olisi jäänyt tekemättä! 17 vuotiaana seisoo omia aikojaankin suurimman osan vuorokaudesta. Minua siveli kotimaisessa lomakohteessa kolmekymppinen nainen, jonka aviomies oli sammunut huoneeseen, esitin peloissani tyhmää koska olin aivan skidi 14 vee mopopoika. Se jäi harmittamaan että mitä "täti" olisikaan voinut opettaa pojalle...
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Tätä tapausta en ole koskaan kenellekään suullisesti kertonut ja nytkin vain nimimerkin takaa.
Yhtäkaikki. Koska en enää suostunut mummon panokaveriksi niin antoi minulle häädön.Tämän tapauksen nyt sitten kerroit PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
90 kiloinen nainen kun menee kontalleen, niin pakarat raottuu noin kahden neliiometrin alueelta ja vapauttaa huonosti pesty ja vahvasti hikoilleen alueen aromit ilmoille. Siitä sitten vaan vahvaa mielikuvitusta käyttäen...
2010Jotenkin tuon 2010 kirjoitukset vaikuttava hieman omalaatuisen tekeleen tekemiksi ja niistä paistaa suuri hätä, jotain mitä en käsitä, jokainen hänen ikäisensä ukko on saanut naista niin paljon ettei niistä ole syystä huudella puskista, jatkuvasti, tietysti konkurssiin menneet pornolehdet kalle ja jallu julkaisi tuollaisia juttuja, mutta usein miten tarinat oli 100 % keksittyjä, hieman sama välittyy kyllä näistä 2010 jutuista, jonkinlainen epätoivo naissuhteista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872345Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4662281Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771462Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671333
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all191295Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091092Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871083Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2621068Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711042