Ongelma tämäkin

Anonyymi-ap

Eräs nainen ilmeisesti luulee mun ihastuneen häneen. Päättelen sen siitä, että käytöksensä on muuttunut oudon viileäksi ja vältteleväksi ilman mitään syytä.

Nainen on oikeastaan yksi niistä harvoista, joihin olen pitkästä aikaa tutustunut ja alusta asti meillä on kaikki toiminut hyvin ja olinkin onnellinen, että löytyi samanhenkinen ihminen, jonka kanssa on hyvä ja rento olla, jutella ja joskus viettää aikaa yhdessä muutenkin. Mahdollisesti ystävystyä lähemminkin, mutta vielä ei tunneta niin hyvin.

Nyt kuitenkin joku on muuttunut, enkä keksi mitään muuta syytä kuin että on jostain saanut päähänsä että olisin ihastunut ja sen vuoksi välttelee, kun ei itse tunne samoin. Olenhan joskus itsekin toiminut samalla tavalla vastaavassa tilanteessa aikoinaan, niin kuvio vaikuttaa tutulta. Kurja tilanne.

En tiedä yhtään, mitä mun pitäisi tehdä että välit muuttuisi takaisin normaaleiksi. Pidän siitä naisesta kyllä paljon, mutta nykytilannetta ja hänen käytöstään on välillä vähän vaikea kestää.

Onko kellään kokemuksia vastaavasta tilanteesta tai neuvoja?

19

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysypä vaikka häneltä itseltään. Kerro, että sinusta vaikuttaa siltä, kuin hän välttelisi ja kysy, mistä se mahtaa johtua. Vähän vaginaa tuohon touhuun, niin asiat selviää.

    • Anonyymi

      Pitää selvittää tuo asia. Jää muuten hiertämään.

    • Anonyymi

      Luulen että toisin päin. Hän on ihastunut suhun ja pelkää että se näkyy ja muut näkee sen. Ehkä hän yrittää karistaa ihastuksen tunteet pois.

      Kysymällä kuitenkin selviää. Avoimuus on hyvä perusta elämän kestävälle ystävyydelle.

    • Anonyymi

      Kyllähän näitä viilenemistä on kaikenlaisissa suhteissa, monet eivät edes tiedä syitä vaan ihmettelevät aikansa ja jatkavat elämäänsä

      • Anonyymi

        Joskus sitä voi ihmetellä aikansa, mutta joskus se voi tuntua todella pahalta ja painaa mieltä pitkään. Etenkin jos syy ei ole selvillä, ja joutuu spekuloimaan onko tehnyt jotain väärin vai onko toinen vaan kylmä mulqvisti vai onko asialle kenties jokin muu selitys jota ei vaan itse tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sitä voi ihmetellä aikansa, mutta joskus se voi tuntua todella pahalta ja painaa mieltä pitkään. Etenkin jos syy ei ole selvillä, ja joutuu spekuloimaan onko tehnyt jotain väärin vai onko toinen vaan kylmä mulqvisti vai onko asialle kenties jokin muu selitys jota ei vaan itse tajua.

        Niin ja tuntuuhan se ikävältä, jos välit muuttuu oudoiksi ja nihkeiksi verrattuna aiempaan helppouteen, luontevuuteen ja rentouteen.


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette?

    • Anonyymi

      Mulla on itsellä täsmälleen saman taustainen tilanne. Ihana uus ihminen elämässä kenen kans synkannut alusta asti erityisen hyvin.
      Yhtäkkiä jokin muuttui, ja tunsin että hän alkoi välttelemään ja entinen yhteys on kadonnut.

      Saatan olla ollut häneen ihastunut, ja ei se ole mitenkään häntä tuntunut haittaavan, ja viihtyi silti seurassani, eli en usko että sen takia olisi yhtäkkiä muuttunut. Mutta en keksi kyllä muutakaan järjellistä selitystä.
      Itseeni tää tilanne surettaa ja vähän raivostuttaakin, ja toki itsekin pidän nykyään etäisyyttä.

      Mulla ei siis valitettavasti ole neuvoa antaa mutta mielelläni seuraan keskustelua. Tai ainoa neuvo (itsellekinkin) on kysyä asiasta suoraan
      En usko saavani suoraa vastausta, mutta on ainakin yrittänyt, ja jos toinen ei ole asiasta halukas keskustelemaan ja haluaa jatkaa viileää linjaansa niin sitten niin.

      • Anonyymi

        Kannattaa puhua sen kanssa. Voihan olla että se on vaan vähän hämillään tilanteesta, varsinkin jos on ujon puoleinen tai kokematon. Voihan olla myös, että taistelee omia tunteitaan vastaan syystä tai toisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa puhua sen kanssa. Voihan olla että se on vaan vähän hämillään tilanteesta, varsinkin jos on ujon puoleinen tai kokematon. Voihan olla myös, että taistelee omia tunteitaan vastaan syystä tai toisesta?

        Hhmm.. onkohan sellainen ihminen valmis puhumaan asiasta, jos kanssakäyminenkin muuttunut vaikeaksi? Mutta aina tietenkin kannattaa yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmm.. onkohan sellainen ihminen valmis puhumaan asiasta, jos kanssakäyminenkin muuttunut vaikeaksi? Mutta aina tietenkin kannattaa yrittää.

        Saattaa olla myös, että toinen lähettää ristiriitaisia signaaleja, ehkä tiedostamattaankin. Vastapuoli voi yhdessä hetkessä havaita vihreää valoa ja toisessa hetkessä taas torjuntaa. Silloin ei oikein tiedä, miten päin olisi tai mitä pitäisi tehdä.


      • Anonyymi

        Myös voi olla ihan jotain muuta eikä hot and cold peliä. Toisella saattaa olla omia huolia mitkä vievät sosiaalista ja henkistä kapasiteettiä.

        Itse saatan toisella hetkellä olla hyvinkin puhelias ja kiinnostunut toisen asioista mutta taustalla pyörii lievä masennus ja huoli läheisistä joka vie energiaa eikä aina jaksa mitään sillä hetkellä, vaikka toinen herättäisi mielenkiinnon ja haluaisin viettää aikaa sen kanssa ja tietää kaiken toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös voi olla ihan jotain muuta eikä hot and cold peliä. Toisella saattaa olla omia huolia mitkä vievät sosiaalista ja henkistä kapasiteettiä.

        Itse saatan toisella hetkellä olla hyvinkin puhelias ja kiinnostunut toisen asioista mutta taustalla pyörii lievä masennus ja huoli läheisistä joka vie energiaa eikä aina jaksa mitään sillä hetkellä, vaikka toinen herättäisi mielenkiinnon ja haluaisin viettää aikaa sen kanssa ja tietää kaiken toisesta.

        Mun tilanteessa on nimenomaan cold playsta kyse. On muiden seurassa normaali, tai jopa normaalia innokkaampi, ja kun tuun tai oon paikalla niin "jäätyy". Välillä vaikuttaa että tervehtiminenkin tekee tiukkaa. Ja meillä oli siis aiemmin tosi hyvät välit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tilanteessa on nimenomaan cold playsta kyse. On muiden seurassa normaali, tai jopa normaalia innokkaampi, ja kun tuun tai oon paikalla niin "jäätyy". Välillä vaikuttaa että tervehtiminenkin tekee tiukkaa. Ja meillä oli siis aiemmin tosi hyvät välit.

        Kuulostaa nimenomaan siltä että menee lukkoon sun läsnä ollessa. Muiden seurassa pystyy juttelemaan normaalisti, koska heihin ei ole mitään tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa nimenomaan siltä että menee lukkoon sun läsnä ollessa. Muiden seurassa pystyy juttelemaan normaalisti, koska heihin ei ole mitään tunteita.

        Mut kuitenkin muutaman vuoden ajan jutteli kanssani aivan normaalisti. En usko että käytöksen muutos johtuu tunteista, ainakaan positiivisista sellaisista.


    • Anonyymi

      tytöt ihastuvat toisiin tytthin... onkin jo melloinen ongelma tyttejen kesken.

    • Anonyymi

      Voisitko heittää edes suunnilleen alueen Suomesta, mihin tämä menee? Tai kertoa ikäsi suurinpiirtein?
      Olen ollut aistivinani että eräs nainen on kiinnostunut minusta enemmän. Se on tuntunut hämmentävältä, vaikka pidän hänestä kyllä paljonkin. Hänen kiinnostus vain tuli aika puskista. Vielä hämmentävämpää on ollut huomata, että taidan olla itsekin ihastunut häneen.

      • Anonyymi

        02-alueelle menee. En usko, että olet hän koska hän ei vaikuta kiinnostuneelta, mutta sun kannattaa luottaa omaan intuitioosi.


      • Anonyymi

        Täällä samanlainen tilanne pohjanmaalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe