Kehitysvamma

Anonyymi-ap

Itsellä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena on omalla säästötilillä yli 200€ säästössä ja nykyinen äly kännykkä ei lataa hyvin.

Pitäisi saada maksettua netin verkkopankki jutun kautta vuokra,vesi, sähkölasku, kotivakuutus ja puhelinlasku.

Joten mistä saa alle 100€ uuden puhelimen.

Lisäksi asuntola ohjaajat sanoo niiden täytyy saada tietää mihin soittaa jos yksin matkustan taas kesällä johonkin viikoksi reissuun..

Ja että be tietää laittaa viestiä milloin tulee minun luokseni kun en asu asuntolassa ne tuli oven taakse ja sano että turhaan tulee kun ei toimi minun puhelin ja ne eivät tiedä mihin olen lähtenyt. Nyt asuntola ohjaajat vaatii, että minun pitää ostaa uusi puhelin.

Uusi puhelin saa maksaa alle 100€ ja sen pitäisi minun kohdallani olla sellainen että saan verkkopankki jutun kautta maksettua vuokra laskut jne.

T. [email protected]

4

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ÄLÄ LAITA YHTEYSTIETOJASI SEKÄ RAHA - ASIOITASI TÄNNE !

EI SAA : Ei saa laittaa tämmöiin Raha eikä yhteys tietoa.!
      Oma turvallisuus on Turvattava!

• Anonyymi

Hei!

Voit harkita seuraavia vaihtoehtoja saadaksesi uuden puhelimen alle 100€:

Käytetyt puhelimet: Tutustu käytettyjen puhelinten markkinoihin, kuten verkkokauppoihin ja foorumeihin, joissa myydään käytettyjä puhelimia. Voit löytää hyväkuntoisen puhelimen edulliseen hintaan.

Alhaisen hintaluokan älypuhelimet: Etsi edullisia älypuhelinmalleja tunnetuilta valmistajilta, jotka tarjoavat perustoiminnallisuudet ja verkkopankin käytön mahdollisuuden. Tarkista myös operaattoreiden tarjoukset ja alennukset.

Paikalliset elektroniikkakaupat: Käy paikallisissa elektroniikkakaupoissa, kuten marketeissa tai elektroniikkaketjuissa, jotka tarjoavat laajan valikoiman puhelimia eri hintaluokissa. Voit löytää sopivan puhelimen alle 100€.

Verkkokaupat: Selaa verkkokauppoja ja vertaile eri puhelinmalleja hintojen suhteen. Suositeltavia verkkokauppoja ovat esimerkiksi Gigantti, Verkkokauppa.com, Amazon ja eBay.

Kun valitset uuden puhelimen, varmista, että se tukee verkkopankin käyttöä ja että sen akku kestää pitkään, jotta voit hoitaa maksut ja pitää yhteyttä tarvittaessa. Muista myös kertoa asuntolaohjaajille uudesta puhelinnumerostasi ja varmistaa, että heillä on tiedot matkoistasi.

Toivottavasti löydät sopivan puhelimen budjettisi rajoissa ja pystyt hoitamaan maksut ja yhteydenpidon sujuvasti.

• Anonyymi

Itse en kyllä Amazonin/Ebayn kautta ihan heti ostaisi. Suosittelisin esim. Huuto.net tai vastaavaa.

Huomioon otettavaa on kuitenkin se, että näissä nettihuutokaupoissa pyörii kyllä huijareita, että tarkkana vaan pitää olla, onneksi kuitenkin Huuto.netissä on ihan hyvä palautehommansa, josta voit tarkistaa kyseisin myyjän palautteet. Itse olen hoitanut menestyksellä monia kauppoja, ja jos samalta paikkakunnalta löytyy potentiaalinen myyjä, niin kannattaa sopia tapaaminen johkin julkiselle paikalle, tämä vähentää mahdollisuutta tulla huijatuksi.

Ja vihjeeksi. Xiaomi puhelimet ovat edullisia, katso operaattoreilta. Tsemppiä puhelimen ostoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe