Ääniharava

Anonyymi-ap

Kyllähän PS jotenkin yrittää saada ääniharavan pois.Luulevat olevan uhka heille.Eivä yleesäkkään arvosta naisia.Oli parhain henkilö persuissa.Muut pelkää jäävänsä ilman ääniä seuraavissa vaaleissa.Ne vanhat jehut pois sieltä persujen ryhmästä.Sitten voi äänensä antaa persuille.

15

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soinilta puolueen kaappasi äärioikeisto natsit .. eikö tavalliset Persut tajua johtonsa olevan natseja !!

      • Anonyymi

        Kuinka ne voisi tajuta.Itse rakkaua kukkii.


      • Anonyymi

        Kaksi kukkoa tunkiolla.....


      • Anonyymi

        Nåin on....


    • Anonyymi

      Tuohan on persujen maantauti..
      Hyvät heitetään keinolla millä hyvänsä pois.
      Näitä tapauksia on ympäri Suomea ja aina kyseessä on pystyvä ja osaava nimenomaan nainen.

      • Anonyymi

        Itse ajattelen, et eihän se ole minkään puolueen edun mukaista heittää hyvii henkilöit pois ja eihän kukaan eikä mikään puolue toimi vastoin omaa parastaan tällaisis asiois. Jos joku heitetään pois niin kuten joku taisi täl saitil mainitakkii, niin käsittäisin nii et lemput saanut ei ilmeisesti ole toiminut lojaalisti ja puolueen luottamusta nauttien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen, et eihän se ole minkään puolueen edun mukaista heittää hyvii henkilöit pois ja eihän kukaan eikä mikään puolue toimi vastoin omaa parastaan tällaisis asiois. Jos joku heitetään pois niin kuten joku taisi täl saitil mainitakkii, niin käsittäisin nii et lemput saanut ei ilmeisesti ole toiminut lojaalisti ja puolueen luottamusta nauttien.

        Onko lojaalia yhden henkilön tavoitella paikkaa joka ei hänelle kuulu.Hyvin on läpinäkyvää touhua.Henkilö haluaa hallita joka paikassa.VÄÄRIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lojaalia yhden henkilön tavoitella paikkaa joka ei hänelle kuulu.Hyvin on läpinäkyvää touhua.Henkilö haluaa hallita joka paikassa.VÄÄRIN

        Avointa ja läpinäkyväähän sen puolueen toiminnan pitäisikin olla. Eiks niis puolueiski ole hallitus joka päättää ketä hyväksytään puolueen jäseniks ja kuka tai keitä ns. heitetään pihalle-en mä tiedä, näin mä vaan luulisin? Enemmistö käsittääkseni päättää onko jonkun toiminta ollut lojaalia ja puolueen edun mukaista-ellei ole niin sit ei auta kuin pulinat pois ja lähtee vekee...


    • Anonyymi

      Niinhän siinä yleensä taitaa käydä olipa puolue mikä tahansa, niin jos ryhmäkuria ei noudata ja tekee niinkuin itse lystää niin pihallehan niistä puolueista lentää ku leppäkeihäät. En tosin tiedä ketä henkilöä nämä kirjoitukset käsittelee...Persuthan rakastavat naisia yli kaiken, josta on hyvänä esimerkkinä puheenjohtaja Riikka Purra.

      • Anonyymi

        Totta puhut Persut tykkäävät naisista ja kukapas siitä Purrasta ei tykkäisi, hän on tosi järkevä nainen ja kaiken lisäksi kiva ja kaunis nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut Persut tykkäävät naisista ja kukapas siitä Purrasta ei tykkäisi, hän on tosi järkevä nainen ja kaiken lisäksi kiva ja kaunis nainen.

        Kauneus katsojan silmässä.Sisäinen kauneus tärkeämpi.


      • Anonyymi

        Ei artte alistua kahden henkilön takia.Muutamat näköjään alistuu.Ja yleesä toimitaan oikeuden mukaiesti kaikkien puolue jäsenten kanssa.Turha kaunistela.Ei ihmiset ole niin tyhmiä ettei nää tuota touhua.Äänestäjen pettämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei artte alistua kahden henkilön takia.Muutamat näköjään alistuu.Ja yleesä toimitaan oikeuden mukaiesti kaikkien puolue jäsenten kanssa.Turha kaunistela.Ei ihmiset ole niin tyhmiä ettei nää tuota touhua.Äänestäjen pettämistä.

        Persuista on kehkeytyny EU myönteisiä kun pääsivät ylemmille portaille.Takki käänty.


    • Anonyymi

      Taitaa sdp kommentaattorit jo norttia poltella apteekin oven pielessä invapaikalla.

      • Anonyymi

        Arvoilleen sopivan paikan osanneet valita nortinpolttoon.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe