Windowsin tuttavuupuheet on tuubaa.
Keskimäärin kuukaudessa menee ihmiseltä noin neljätuntutia työaikaa sähläten windowsilla asioilla joiden ei kuuluisi olla ongelma.
Windows syö työaikaa
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Windows ei muutenkaan sovellu tositoimiin!
- Anonyymi
Windows on vaarallinen, vuotaa ja saastuu!
- Anonyymi
Windows-päivitykset sisältävät parannettuja ja lisättyjä toimintoja. Tästä syystä uudemmat Windows-versiot saattavat vaatia enemmän resursseja kuin aiemmat versiot. Riittämättömät resurssit, kun päivität tai päivität Windows 11/10 -järjestelmääsi, voivat aiheuttaa virhekoodin 0x800705AA ilmestymisen.
0x800705AA -2147023446, ERROR_NO_SYSTEM_RESOURCE, järjestelmäresurssit eivät riitä pyydetyn palvelun suorittamiseen.
Tämän ilmestyessä olet kusessa! - Anonyymi
Windows on vaaraksi yrityksissä!
- Anonyymi
Sensuuri saa ChatGPT:n sekoamaan, siihen on luotu estoja jolloinkoko ChatGPT on käyttökelvoton! Lelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sensuuri saa ChatGPT:n sekoamaan, siihen on luotu estoja jolloinkoko ChatGPT on käyttökelvoton! Lelu!
ChatGPT on tietoturvariski – suositun tekoälyn ytimessä on helppo mutta ikävä haavoittuvuus
26.5.202315:37|päivitetty26.5.202315:37
Tekoälybottien käyttämiseen liittyy paljon hupia, mutta myös vaaroja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on vaaraksi yrityksissä!
UKRAINA HÄVIÄÄ SODAN!
- Anonyymi
Windows kyllä tupeksii aikaa päivityksissä ja sen jatkuvissa ongelmissa paljon!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836664
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3413715KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt262251Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1202012Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281901Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1371270Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?611082Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531033Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass160972Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav57876