Eli siis onnistuin tuossa joku 4kk sitten säätämään käsivarteeni saksista pari haavaa. Ne näyttää hieman viiltohaavalta ja menin heti sen iholleni ilmestyessä hätäisesti kertomaan äidilleni. Nyt haavat näkyvät todella haaleasti ja ainoastaan luonnonvalossa, olen kokoajan pitänyt lyhythihaista paitaa, eikä kukaan ole sanonut mitään. En itsekkään tunnista että missä ne edes ovat paitsi juuri ja juuri luonnonvalossa. Nyt olen ulkomailla ja muu ihoni on ruskeampi joten ne näkyvät vielä vähän pahemmin ! Toki edelleen ainoastaan luonnonvalossa todella haaleasti mutta silti !! Olen ihan paniikissa, onko konstia millä saa pois tai häviääkö ajan kanssa !?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Nyt hypit seinille ihan turhan. Itse olen vuosien mittaan saanut naarmun jos toisenkin, ja ruskettuneena ne erottuvat kohdista, missä tiedän niiden olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479