Se on ilta taas

Hyvää yötä ikävä palsta. 👽

58

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joutuu vielä kitumaan täälläkin:)

      • Ei kai täällä kitua tarvitse?


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ☁️🐑💤
      Mustaaukko odottaa 🛸

      • Sinne siis. :) Hyvää yötä. 👽


    • Anonyymi

      Öitä susi👋🏻👸🏼 vaikkakin olet varmaan hereillä vielä jonkin aikaa, kuten minäkin.
      Onhan tämä välillä aika ikävä paikka tosiaan👽

      • Olen hereillä joo, join äsken kahvia :D
        Joo no ikävä ja ikävä...


      • Ketä muuten sinä ikävöit täällä? :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ketä muuten sinä ikävöit täällä? :)

        En minä ikävöi ketään 👸🏼
        Kuten täällä puhutaan ”kaivatuista”
        Kuka on sinun kaivattu? ☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ikävöi ketään 👸🏼
        Kuten täällä puhutaan ”kaivatuista”
        Kuka on sinun kaivattu? ☕️

        Niin tosiaan... Niin sinulla ei ole kaivattua? Minulla oli ihastus... Mutta hänellä on toinen. Arvasin että niin siinä käy ennen pitkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin tosiaan... Niin sinulla ei ole kaivattua? Minulla oli ihastus... Mutta hänellä on toinen. Arvasin että niin siinä käy ennen pitkää.

        Kerrotaan nyt ettei netta ollut kiinnostunut sudesta mutta susi luuli koska netta oli laittanut some estot ja susi luuli että se tarkottaa ihastumista .


      • Anonyymi

        Ikäviä ihmisiä tervitsee sietää vain sormienläpi katselijan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaan nyt ettei netta ollut kiinnostunut sudesta mutta susi luuli koska netta oli laittanut some estot ja susi luuli että se tarkottaa ihastumista .

        No ei se ihan noinkaan yksin ollut... En luullut sen olevan mitään ihastusta. Kyllä se kuule satutti sekin kun ne estot laittoi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin tosiaan... Niin sinulla ei ole kaivattua? Minulla oli ihastus... Mutta hänellä on toinen. Arvasin että niin siinä käy ennen pitkää.

        Ei minulla ole ihastusta. En muista koska on viimeksi ollutkaan. Välillä sitä joku on mielessä, joka minuun mielenkiintoa osoittaa. En itse kiinnostu ihmisestä, joka ei ole kiinnostunut minusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole ihastusta. En muista koska on viimeksi ollutkaan. Välillä sitä joku on mielessä, joka minuun mielenkiintoa osoittaa. En itse kiinnostu ihmisestä, joka ei ole kiinnostunut minusta.

        No, minä en tiedä miten minä ihastuin niin valvasti. Se vaan tapahtui, tuntematta ihmistä vielä yhtään. Kaikkea ei osaa selittää. Sellaiselle joka ei ole kokenut vastaavaa.


    • Anonyymi

      On nälkä, taidan syödä appelsiinin🍊 👸🏼

      • Minä söin äsken, perunarieskaa, paistettua kananmunaa ja tonnikala purkin... Kahvia... Vielä olis vähän nälkä. Taidan syödä vielä ananasta. 🍍 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä söin äsken, perunarieskaa, paistettua kananmunaa ja tonnikala purkin... Kahvia... Vielä olis vähän nälkä. Taidan syödä vielä ananasta. 🍍 😄

        Jaa onko ihan tuoretta vai purkista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa onko ihan tuoretta vai purkista?

        Siis ananas👸🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa onko ihan tuoretta vai purkista?

        Purkista tämäkin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ananas👸🏼

        Niin ananas oli purkista. Söin sen jo. Oli herkullista. 😋


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ananas oli purkista. Söin sen jo. Oli herkullista. 😋

        Ananas on kyllä ihan hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ananas on kyllä ihan hyvää.

        Niin se on, ihan lempparia. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se on, ihan lempparia. :)

        Minä varmaan eniten tykkään appelsiinista. Tykkään toki kaikista muistakin hedelmistä😋 kiivi on varmaan toisiksi lemppari. Ja vesimeloni jos se edes hedelmä sattuu olemaan🍉🥝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä varmaan eniten tykkään appelsiinista. Tykkään toki kaikista muistakin hedelmistä😋 kiivi on varmaan toisiksi lemppari. Ja vesimeloni jos se edes hedelmä sattuu olemaan🍉🥝

        Kyllä vesimelooni hedelmä on... Minä en oikein siitä välitä. En osaa sanoa miksi... :D
        Muita lemppareita on greippi ja sitruuna (mehuna), ja omenat ja päärynä etenkin. Appelsiinit on makoisia makeina ja jos ei ole siemeniä liiaksi. Satsumat on myös hyviä. 😋


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä vesimelooni hedelmä on... Minä en oikein siitä välitä. En osaa sanoa miksi... :D
        Muita lemppareita on greippi ja sitruuna (mehuna), ja omenat ja päärynä etenkin. Appelsiinit on makoisia makeina ja jos ei ole siemeniä liiaksi. Satsumat on myös hyviä. 😋

        Onpa hedelmällinen keskustelu👸🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa hedelmällinen keskustelu👸🏼

        No nyt oli kyllä, kirjaimellisesti. 😁


    • Anonyymi

      Käytäntö, minä avaruus, oliolta? Sinun kannattaisi hankkia aivo, implantt, kun on järki ja viisaus ei riitä ajatteluun, 🤗🤗🤕🤕 N

      • Täytyy toivoa, että avaruusveljeni tuovat minulle ne aivot. Olisihan niille käyttöä. :)


    • Anonyymi

      Näytänkö

      • Et sinä varmaankaan siltä näytä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et sinä varmaankaan siltä näytä. 😊

        Enkä vain näytä. Selittänee sentään jonkun ufojutun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä vain näytä. Selittänee sentään jonkun ufojutun

        ufo jutut on mielenkiintoisia. :)


    • Anonyymi

      susi et taida edelleenkään ymmärtää sosiaalista vuorovaikutusta. Älä jooko ihastu seuraavaan tyttöön heti joka juttelee ja hymyilee sulle.

      • Ihastumiselle ei mahda mitään. Jos et tiennyt, niin se tapahtuu ihan itsestään, silloin kun sattuu sellainen ihminen kohdalle (en tiedä mistä se sitte johtuu, että joku on sellainen)...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihastumiselle ei mahda mitään. Jos et tiennyt, niin se tapahtuu ihan itsestään, silloin kun sattuu sellainen ihminen kohdalle (en tiedä mistä se sitte johtuu, että joku on sellainen)...

        Niin ja netta meni pomolle sanomaan sun tunteen purkauksesta. Sä et nyt ymmärrä miksi sait työpaikan siirron. Sitä ei tehty siksi että työpaikalla voi käyttäytyä asiattomasti. Oot kyllä tyhmä. Netta koki sen ahdistavalta ja kenenkään 17 vuotiaan ei pidä kokea työpaikalööaan seksuaalista häirintää. Sä toitotat vaan omista tunteista ja unohdat sen että netta ei ollut kiinnostunut susta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja netta meni pomolle sanomaan sun tunteen purkauksesta. Sä et nyt ymmärrä miksi sait työpaikan siirron. Sitä ei tehty siksi että työpaikalla voi käyttäytyä asiattomasti. Oot kyllä tyhmä. Netta koki sen ahdistavalta ja kenenkään 17 vuotiaan ei pidä kokea työpaikalööaan seksuaalista häirintää. Sä toitotat vaan omista tunteista ja unohdat sen että netta ei ollut kiinnostunut susta.

        Kyllä minä sen olen ymmärtänyt jo hyvän aikaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä sen olen ymmärtänyt jo hyvän aikaa.

        No miksi jankkaat etten muka ole koskaan ollut ihastunut. Minä en ihastu jokaiseen mieheen joka juttelee ja hymyilee mulle, Mutta sä menit sen telee se hymyilyn takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi jankkaat etten muka ole koskaan ollut ihastunut. Minä en ihastu jokaiseen mieheen joka juttelee ja hymyilee mulle, Mutta sä menit sen telee se hymyilyn takia.

        On minulle hymyillyt moni muukin tyttö ennen sitä, ja sen jälkeenkin. En minä pelkästään hymyn takia ihastu. Kyllä se oli pitkät katseet silmiin ja niin päin pois. Kuka sen osaa sanoa, miksi ihastuminen tapahtuu jonkun tietyn kohdalla. Sinä vaan yksinkertaistat tuota asiaa liikaa ja jaksat jankuttaa siitä.


    • Anonyymi

      Antaa, tieteen kehittyä ja kaikki, mahdollinen raha, tieteeseen, niin voitaisiin olla kuolemattomia, ja, elää, paratiisissa kaiken aikaa, HUOM, valvonta, armeija, vartijat ja poliisi, sillä, ihmiset ovat vielä, pitkän aikaa, ihmisiä, vain, N

      • Anonyymi

        Onko sinulla kaikki kunnossa? 😯


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja kauniita unia, 🤗🤗

      • Kiitos samoin, nuku hyvin. 🤗


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilta ja yö ovat risteyksessä.
      Hyvää yötä.

      • On kohta keskiyö. Hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On kohta keskiyö. Hyvää yötä. :)

        Tsekattava kelloa, ei muuten tiedä. Gute Nacht Musik:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tsekattava kelloa, ei muuten tiedä. Gute Nacht Musik:)

        Gute Nacht :)


    • Anonyymi

      susi hyviin käytöstapoihin kuuluu että puhuessa katsotaan silmiin. Se kuuluu normaalii vuorovaikutukseen. ja se että siihen yhdistyy hymy kuuluu myös asiaan. En ymmärrä missä tynnyrissä sut on kasvatettu kun sä et osaa normaalia vuorovaikutusta. Äläkä jankkaa taas etten ole ollut ihastunut. Tuolla tavalla olen ollut ihastunut satoihin ihmisiin jos silmiinkatosminen on merkki ihastumisesta.

      • Eih... Kun sinä et edelleenkään ymmärrä. Ei me sillon puhuttu mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eih... Kun sinä et edelleenkään ymmärrä. Ei me sillon puhuttu mitään.

        Puhumattomuus ei tarkoita aina ihastumista. Ehkä netta tuijotti sua hiljaa koska tuppisuuna tuijotat häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattomuus ei tarkoita aina ihastumista. Ehkä netta tuijotti sua hiljaa koska tuppisuuna tuijotat häntä.

        Ei se ollut sellaistakaan... Meillä vaan katseet lukittu yhteen monta kertaa. No. se jäi mysteeriksi. Minä ihastuin ja hän ehkä ei, tai ei ainakaan myöhemmin enää ollut kiinnostunut, kun en uskaltanut mennä hänelle juttelemaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ollut sellaistakaan... Meillä vaan katseet lukittu yhteen monta kertaa. No. se jäi mysteeriksi. Minä ihastuin ja hän ehkä ei, tai ei ainakaan myöhemmin enää ollut kiinnostunut, kun en uskaltanut mennä hänelle juttelemaan.

        Uskalsit kertoa hänelle ihastumisesta mutat pienempi riksi oli tullut torjutuksia kun olisit pyytänyt kahville. Mutta ajattelit ettet enää pääse netan lähelle jos et heti sano ihastuneensa häneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskalsit kertoa hänelle ihastumisesta mutat pienempi riksi oli tullut torjutuksia kun olisit pyytänyt kahville. Mutta ajattelit ettet enää pääse netan lähelle jos et heti sano ihastuneensa häneen.

        En minä siinä kohtaa osannut ajatella mitään... Niin kun olisikin ollut fiksumpi silloin. Harmittaa se vieläkin. Hänenkin puolesta. Ei ollut mikään tarkoitus...


    • Anonyymi

      Voisi kilauttaa vaikka poliisille ajan kuluksi.

      • Minkä ihmeen takia?


      • Anonyymi

        Äläpä turhia kilauttele. Annetaan heille aikaa oikeille töille.


      • Anonyymi

        Nettipoliisi on seurannut palstaa jo tovin


    • Anonyymi

      Mitä siitä? Tiedotat?
      Nuku ja kuorsaa. Ensin vemppaat.⁷

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe