Eka kerta työpaikalla

Anonyymi-ap

Tää tapahtui joskus 2000-luvun alussa kun olin juuri aloittanut uudessa työpaikassa sen aikaisessa pikaruokaravintolassa. Olin just opiskeluni lomassa aloittanut tämän työn lisätienestin toivossa, ja olin suht innoissani uudesta työpaikasta. No minut haastatteli ravintolan päällikkö vähän vanhempi nainen oiskohan ollut joku 65-70v, mutta oli etupuskurit siltikin vielä kunnossa eikä roikkunut niin kuin mummolla useasti. No eka viikko uudessa työpaikassa meni hyvin ja opin nopeasti työn kärryille. Joitain pikku "small talkkia" harrastin kyseisen pomon kanssa ohimennen, mutta en mitään sen suurempaa. Tätä jatkui hetken ajan kunnes eräänä aurinkoisena perjantai päivänä tulen myöhässä töihin, koska polkupyöräni jolla aikanani kuljin, oli varastettu, siitä voin vain syyttää itseäni kun unohdin lukita yöksi. No joka tapauksessa tullessani myöhässä hikisenä, pomo kutsuu minut toimistoonsa, ja kysyy että miksi olen myöhässä, selitän tilanteen ja hän näyttää ymmärtävän ja kävelee luokseni ja lukitsee oven takanani. Olen hiestä märkänä ja ihmettelen tilannetta, kunnes pomo sanoo yllättävän kovaan ääneen: "Näytä mulle vitun mieshuora kuinka kovaa haluaisit olla tän paikan ravintolapäällikkö". Minulla oli ollut silloin alussa huono palkka ja ravintolapäällikön paikka tarkoittaisi miltein kaksikertaista palkkaa. Kysyin sitten häneltä että mitä minun pitäisi tehdä, johon Pomo vastasi että ottaa minut kovaa tätä päällikön pöytää vasten ja levittää lämmintä siemennestettä anaaliini. No minähän kyrpä tanassa alan runnomaan vanhaa mummoa ja tunnen kuinka tekolonkan nivelet olisivat rasvan tarpeessa. Mummo eli pomoni huutaa hoosiannaa samalla kun lykin takaapäin. Tulen parin minuutin jälkeen ja mummo haluaa spermat naamalleen. Tottelen ja tulen hänen naamalleensa. Aktin jälkeen mummo pesee naamansa ja ojentaa minulle ravintolapäällikön nimilapun.

Pomon nussimista jatkui pari kuukautta, mutta sitten vaihdoin työpaikkaa kun alkoi ahdistaa.

Siinä oli meikän eka kerta työpaikalla, kertokaa ihmeessä teidän omat! :D

4

3923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt oli kaunista, vähä itekki tossa kävi samanlailla, toki tuoreemmalla kokemuksella ja nuoremman pimatsun kanssa. Oon siis itte 49vee isä. Ollu raksalla tossa viimeset 30 vuotta. No tossa pari vuotta sitte ajattelin vaihtaa konttorin puolelle ja siellä oli sitte sellanen nuori pimatsu nimeltään titta. No titta sitte siinä meijerit tyrkyllä aina käveli pitkin officea ja mullahan sitte nousi muna pystyyn heti tollasesta kun ei se vanha hevonen enään kotona meinaa saada mua kiihottumaan. Mä sitte rupesin käymään Titan kanssa lounalla ja tutustuttiin aika hyvin. Kerran työpäivän jälkeen Titta kysy että lähetkö yhille tuohon lähimpään puliukko pubiin, no me sitte lähettiin sinne kuppilaan ja se olikin sitte vähä kovempi mimmi ryyppäämään, vedettiin aikamooset haulikot Titan kanssa ja siinä sitten aamunpikkutunneilla kun tuli pilkku niin Titta ehdotti että jos mennään takaisin konttorille kun kummallakin avaintägit mukaanaan, no me päästiin konttorille ja mentiin hissillä ylös ja hetkenaikaa puhuttii paskaa. Sit en vaan tiedä miten se eskaloitu siihen et pädyttiin kahvilan pöydälle ja Titta rupes repimään mun vaatteita pois, mähän sit revin siltä vaatteet pois ja vaikka ei ollu kumia mukana Titta sanoi et se haluaa et mä laitan sen harjoittelijapillun täyteen siemennestettä, musta toi oli hämärää mutta tottakai tällänen ukko sen nuoren harjoittelijan toiveet toteutin, No siinä sitte pari tuntia nussiittii joka asento läpi ja sitte kello alko näyttämäänki jo lähempää 7. Konttori aukee 7.30 joten tuli kiire siivota paikat ja mennä omille työpisteille. No sitkun ekat työntekijät ja pomo pamahti mestoille niin oltiinhan me Titan kanssa ihan vitun kännissä vielä. Siinä hädässä oltiin unohdettu että nussittiin ympäri konttoria ja pomo menee oman konttorinsa ovelle ja lähtee sieltä huutaen "MITÄ VITTUA?!", siihen aikaan konttorilla oli vain pari tyyppiä mun ja Titan lisäksi, no... Mä olin selvästi päästänyt mällini pitkin pomon ovea ja se nyt oli siinä enään kuivuneena länttinä. Pomo sit tuli kyseleen meiltä että tiedetäänkö mitään, ja mä pidin pokkani mut se vitun harjottelija pimatsu repes samatie ja kerto totuuden, voi vittu oisitte nähny pomon ilmeen, raivosi aivan helvetisti ekana mut sit leppy ja anto titalle kenkään ja mä palasin normi raksalle.

      Sellanen tarina sitte, Jatkakaas naiset ja miehet ketjua nii saadaan tästä kiinostava!

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe