Moikka! Olen 11-vuotias tyttö ja olen nyt siis saanut kummilapsen. Kummilapsi on siis tyttö. Odotan innolla tapaamista, joka tapahtuu jo ensiviikolla, kun tulevat tutustumaan kouluumme, johon ensivuonna tulevat! Ajattelin, että olisiko lapselle kiva, jos antaisin siinä alussa jo kun näämme ensimmäistä kertaa, niin antaa joku pieni lahja? :) Moni muukin on ajatellut antavansa. Mutta nyt kysymys onkin, kannattaisiko antaa, olisiko se kiva juttu hänelle? Ja entä jos antaisin, niin mitä se voisi olla? :)
Kiitoksia, jos joku lukee ja vastaa! :D
Kummilapselle lahja? :)
7
299
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olet voinut saada äskettäin kummilapsen joka jo tulee ensi vuonna samaan kouluun?
- Anonyymi
Niin siis olen nyt nelosluokalla ja he tutustuvat kouluun tänä keväänä, mutta tulevat ekaluokkalaisiksi ensivuonna, jolloin minä olen vitosella.
- Anonyymi
Joku lelu, esim. pieni pehmolelu eläin olis varmaan aika kiva
- Anonyymi
Joo, okei! Niin voisi olla! Kiitos paljon vastauksestasi! ☺
- Anonyymi
Vieläkin odottelen vastauksia! Maanantaina pitäisi viimeistään käydä ostoksilla! :) Se pienen pehmolelun antaminen kuulosti hyvältä, mutta olen ajatellut että ostaisinko myös/tai jotain syötävää? Olisiko se jokin tikkari, karkkipussi, suklaapatukka vai mitä?
- Anonyymi
Terve taas! :) Olen nyt hänelle tikkarin hommannut, mutta en ole varma ehtisinkö käydä kaupassa sen pehmon ostamassa. Olisi se pehmo kyllä kiva juttu! Mutta onko muuta, jos ei sitä pehmoa?
Kiitoksia, jos joku vielä vastaa!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel395047Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1582718Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062262Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251770Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.791753Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276291657Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671495- 821484
- 731448
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821421