eli minä olen nyt Saara. Joku oli rekisteröitynyt IOK:ksi; toivottavasti on nikkinsä arvoinen ja osallistuu ahkerammin tänne kuin minä entinen IOK.
Leenaksikin (mikä on ihmisten maailmassa oikea etunimeni) oli joku rekisteröitynyt. Saa nähdä milloin Saaraa viedään ...
Entinen IOK
Saara
3
555
Vastaukset
- acim.lainen
Kiva nähdä sinuakin taas palstalla.
Minultakin "vietiin" nikki tässä jokin aika sitten, se acimlainen ja siitä syystä olen vaihdellut nikkiäni eri muotoihin joista minut silti voitaisiin tunnistaa. Mutta joku alkoi feikkaamaan minua näillä muunnoksilla. Nythän minulla on sitten tämä rekisteröity nikki.
Noille häiriköille kannattaa vain NAURAA, vai mitä SAARA ;)- Saara
Ihan raamatullisesti!
- hellurei
Saara kirjoitti:
Ihan raamatullisesti!
Ompa suuret ja ihmeelliset murheet ?
Olisko mitään tärkeämpää kuin kirjoittaa tuosta ?
Voi kauheeta, jestas sentään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237256Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935923Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093947- 1283895
- 1571732
- 581578
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311490- 381301
- 451272
- 281271