Toyotan myynti on suurta kaikssa maissa koska se valmistaa vuosittain yli 2 miljoonaa autoa...

Anonyymi-ap

...enemmän kuin kakkonen eli on maailman suurin autonvalmistaja.

Maailman suurimmat talousmahdit ovat Toyotan suuria asikkaita kuten Japani, Yhdysvallat, Kiina, Intia, Iso-Britannia ja Italia sekä nousevana talousmahtina Brasilia.

12

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otsikko on totuus.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17846371I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Oletko noin pettynyt Toyotaasi kun kaiket päivät yrität keksiä jotain positiivista sanomista tuosta törmäystesti ja päästöhuijarista?

• Anonyymi

Toyotasta ei tarvitse keksiä positiivista sanottavaa koskaan. Positiivista tietoa Toyotasta ovat maailman lehdet täynnä. Joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyotasta ei tarvitse keksiä positiivista sanottavaa koskaan. Positiivista tietoa Toyotasta ovat maailman lehdet täynnä. Joka päivä.

Kuitenkin pitää keksiä jotain ja selitellä valheen voimalla Toyotaansa. Ei autoonsa tyytyväinen tuollaista harrasta.

• Anonyymi

Eroa 2,5 miljoonaa autoa. Se on hirveä määrä.

• Anonyymi

Onhan Toyota suurin bulkkipolttisten valmistaja, ja varmaan pysyykin muutaman vupden. Muut ovat nimittäin keskittymässä sähköautoihin, jotka Toyota aikoi jättää väliin, mutta vetystä jäi jäteen vain musta pekka. Nyt sitten pitää aloittaa aika tyhjästä. Ensiyritys ei oikein vakuuttanut, eikä Solid Statesta enää edes puhuta.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat: "vetystä jäi jäteen"?

• Anonyymi

Kirjoittaja kolla ei ole mitään ymmärrystä kirjoittamkistaan asioista.

• Anonyymi

Halpa makkara myy kun hyvin brändätään, mutta onneksi halvemmalla saa parempia autoja kun autot tuntee ja ymmärtää. Antaa hölmöjen ostaa Toyotaa.

• Anonyymi

Enpä tiedä, kun en ole koskaan ajanut Toyotalla. Velipojalla on 25 vuotta vanha Corolla, jolla on ajettu noin 580 000 km, konepellin alle ei ole tehty muuta remonttia kuin vaihdettu vetoakselin nivelet. Vielä ajaa päivittäin.

• Anonyymi

Volkswagen-konsernin autot ovat samanhintaisisa kuin Toyotat. Turha vertailla halpaan makkaraan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe