En ymmärrä? Minusta se teki sen mikä olen, siis kiusattuna olo. Hauskaa se ei ole. Minulla on kuitenkin huippukorkea ÄO ja kosto on turhaa.
Minkälaista on olla kiusaaja?
14
248
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon 15v tyttö ja mua kiusataan mun poikaystäväki jätti mut :(
- Anonyymi
Sad😢🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sad😢🥺
Voi ku sais täältä jonku kivan pojan turusta
- Anonyymi
Vaikea aloittaja uskoa että sinulla olisi korkea älykkyysosamäärä, ihan kirjoitusasun perusteella.
- Anonyymi
Kirjoitus taidolla ja äö ei oo mitään tekemistä keskenään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitus taidolla ja äö ei oo mitään tekemistä keskenään
Oikeinkirjoitus korreloi älykkyyden kanssa, näin kertovat tutkimukset.
Sinunkin lyhyessä kirjoituksessa on useita kirjoitusvirheitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin lyhyessä kirjoituksessa on useita kirjoitusvirheitä.No kerranku oot nii fiksu nii osaat varmaan selittää mikä on lukihäiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin lyhyessä kirjoituksessa on useita kirjoitusvirheitä.Ja mitkä tutkimukset niin väittää. Löydän kyl paljon tutkimus tietoa ihmisistä jotka huomauttelelee kirjoitusvirheistä mut en mitään siit et oikeinkirjoitus olis mitenkään älykkyydestä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitkä tutkimukset niin väittää. Löydän kyl paljon tutkimus tietoa ihmisistä jotka huomauttelelee kirjoitusvirheistä mut en mitään siit et oikeinkirjoitus olis mitenkään älykkyydestä kiinni.
Ne haluaa ainoastaan päteä sillä huomauttelemisellaan , siihen ne muut pätemisen heiltä yleensä jäävätkin
- Anonyymi
Muuta Ouluun 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta Ouluun 😉
Hei tuskin se sinne muuttaa, Minkä ikänen ees oot 😒
- Anonyymi
Oikeastaan ihmisillä ei ole turpaa ja helvetti ei ola olemessa🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan ihmisillä ei ole turpaa ja helvetti ei ola olemessa🧐
Blää blää blää ja mua ei vois vähempää kiinnostaa sun näsä viisastelut 🖕🏻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453