Sea FM on hyvä.
Sea FM on hyvä
9
332
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Pitäisin itse hyvää parempana. Mutta hyvin sanottu.
- Anonyymi
Suorastaan osuvasti todettu.
- Anonyymi
Sysipaska kanava, kuten joku viisaasti täällä sanoi. En arvosta tippaakaan jukeboksiradioita.
- Anonyymi
Ihan paras radio. Jos Suomen radiot on jukebokseja, niin Sea FM niistä paras. Levyjä voi lisätä kerran vuodessa tai joka päivä.
- Anonyymi
meri fm on mielestäni erittäin hyvä, viihdyttävä kontenttilive perjantaisin, sekä käsitykseni mukaan laajin musiikkivalikoima, tämäntakia meilläkin soi meriradio.
- Anonyymi
seafm on todellakin puhtaasti ✨ maailman paras vaihtoehtomedia 💝 kimmo salonpää on komee mies 🥰 toivon että hän löytää elämänsä naisen 💖 tänäänkin täällä soi, mikäs muukaan kuin Sea FM 😇💌
- Anonyymi
Mitä vittua sä sekoilet?
- Anonyymi
Omistajan perhesuhteet eivät kuulu kenellekään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistajan perhesuhteet eivät kuulu kenellekään!
Vai perhesuhteet 🤣. Saahan ihmiset hyvää toivoa muille..siinä kyllä olen ylläolevan kanssa samaa mieltä. Täälläkin muuten soi S E A.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856