Eli minulla on pihatontti, jonka reunoilla on puita. Tontti rajoittuu niin, että rajapyykkien välissä on ajourat motohakkuiden jäljiltä (hakkuutettiin omia puitani ja naapurin varsinaista talousmetsää yhtäaikaa ja myöhemmin hakkautin loput puut pihatontiltani).
Nyt pihatontillani kasvaa sitten jo taas isompaa puuta ja noilla rajapyykkien välisillä ajourilla kasvaa taimikkoa.
Kenen omaisuutta tuo rajalla (ajouralla) kasvava taimikko on, se saa siinä olla, mutta jos kaadan omalta puoleltani muutamia puita rajalle (ajouralle), olenko vastuussa, jos taimikko vaurioituu?
Ei kannata vastata, että sopii sen naapuripalstan omistajan kanssa, kun sen omistaja on jo vaihtunut ja omistajaa ei tiedä oikein kukaan, hän on joku sijoitusmielessä metsäpalstoja ostanut henkilö ja edelliseltä omistajalta ei voi enää kysyä.
Palstojen rajalla olevat taimet/puut
Anonyymi-ap
1
355
Vastaukset
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17846644t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k593993Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k172809Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552026Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2101872- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?56917Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906