hiiri emo puree

Anonyymi-ap

poikaset ovat 19 päivää vanhoja olen käsitellyt niitä noin kerran Maksimissaan kaksi kertaa päivässä.

tänään käsittelin poikasia tuttuun tapaan ja laitoin käden tällä kertaa kunnolla terraarioon että poikasilla ja emolla olisi mahdollisuus tulla kädelle itse.

emo kuitenkin tuli ja puraisi minua sormesta. otin käden pois ja hetken päästä olin ottamassa emoa kädelle niin se puras uudestaan.

se ei purassut kovaa mutta sillee et huomasin että purasi.

hiiri poikaset ovat eka poikueeni mutta olen ottanut selvää aiheesta aikasemmin.

hiiri emo on aivan ihana luonteinen lemmikki hiiri joka on ollut sosiaalinen, rauhallinen ja osannut hoitaa poikaset erinomaisesti. nyt hän sit puraisi. poikasten isä myös ihana luonteinen lemmikki.

onko tässä mitään mahdollisuutta että tästä hiirestä ja poikasista tulee lemmikkejä vai onko ihan tuhoon tuomittu idea.

emoa ei ole käsitelty kovin paljoa tiineys aikana eikä hirveesti poikasten aikanakaan. mutta ennen poikasia ollut todella sosiaalinen.

3

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan emo stressaantunut ja halusi olla rauhassa?
      Varmaan tulee aivan hyviä lemmikkejä, mene eläinten ehdolla jonkin aikaa ja anna tilaa.

• Anonyymi

joo niin mietinkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo niin mietinkin

Ja muista ettei kädessäsi ole vieraita, pelottavia hajuja kun käsittelet/hoidat hiiriä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      906
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      32
      644
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      578
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      555
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      547
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      543
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe