poikaset ovat 19 päivää vanhoja olen käsitellyt niitä noin kerran Maksimissaan kaksi kertaa päivässä.
tänään käsittelin poikasia tuttuun tapaan ja laitoin käden tällä kertaa kunnolla terraarioon että poikasilla ja emolla olisi mahdollisuus tulla kädelle itse.
emo kuitenkin tuli ja puraisi minua sormesta. otin käden pois ja hetken päästä olin ottamassa emoa kädelle niin se puras uudestaan.
se ei purassut kovaa mutta sillee et huomasin että purasi.
hiiri poikaset ovat eka poikueeni mutta olen ottanut selvää aiheesta aikasemmin.
hiiri emo on aivan ihana luonteinen lemmikki hiiri joka on ollut sosiaalinen, rauhallinen ja osannut hoitaa poikaset erinomaisesti. nyt hän sit puraisi. poikasten isä myös ihana luonteinen lemmikki.
onko tässä mitään mahdollisuutta että tästä hiirestä ja poikasista tulee lemmikkejä vai onko ihan tuhoon tuomittu idea.
emoa ei ole käsitelty kovin paljoa tiineys aikana eikä hirveesti poikasten aikanakaan. mutta ennen poikasia ollut todella sosiaalinen.
hiiri emo puree
Anonyymi-ap
3
415
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan emo stressaantunut ja halusi olla rauhassa?
Varmaan tulee aivan hyviä lemmikkejä, mene eläinten ehdolla jonkin aikaa ja anna tilaa.- Anonyymi
joo niin mietinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo niin mietinkin
Ja muista ettei kädessäsi ole vieraita, pelottavia hajuja kun käsittelet/hoidat hiiriä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593218- 1511718
- 1271408
- 931339
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1211326- 1111194
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7979Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975- 71950
- 45803