hiiri emo puree

Anonyymi-ap

poikaset ovat 19 päivää vanhoja olen käsitellyt niitä noin kerran Maksimissaan kaksi kertaa päivässä.

tänään käsittelin poikasia tuttuun tapaan ja laitoin käden tällä kertaa kunnolla terraarioon että poikasilla ja emolla olisi mahdollisuus tulla kädelle itse.

emo kuitenkin tuli ja puraisi minua sormesta. otin käden pois ja hetken päästä olin ottamassa emoa kädelle niin se puras uudestaan.

se ei purassut kovaa mutta sillee et huomasin että purasi.

hiiri poikaset ovat eka poikueeni mutta olen ottanut selvää aiheesta aikasemmin.

hiiri emo on aivan ihana luonteinen lemmikki hiiri joka on ollut sosiaalinen, rauhallinen ja osannut hoitaa poikaset erinomaisesti. nyt hän sit puraisi. poikasten isä myös ihana luonteinen lemmikki.

onko tässä mitään mahdollisuutta että tästä hiirestä ja poikasista tulee lemmikkejä vai onko ihan tuhoon tuomittu idea.

emoa ei ole käsitelty kovin paljoa tiineys aikana eikä hirveesti poikasten aikanakaan. mutta ennen poikasia ollut todella sosiaalinen.

3

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan emo stressaantunut ja halusi olla rauhassa?
      Varmaan tulee aivan hyviä lemmikkejä, mene eläinten ehdolla jonkin aikaa ja anna tilaa.

      • Anonyymi

        joo niin mietinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo niin mietinkin

        Ja muista ettei kädessäsi ole vieraita, pelottavia hajuja kun käsittelet/hoidat hiiriä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe