Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lapset kaapattu

Puoli vuotta ollu jo kadoksissa ja tänä aikana antoivat nähdä vain 3 tuntia valvotusti vartijan kanssa.
Ennen oli arki saman katon alla ja sitten loppu.
Kyllä on myllertänyt sisikunnassa...Vihaa , surua , ikävää...
Voi muuta kuin nostaa keskisormi pystyyn ja kohdistaa se kohti exää ja viranomaisia.
Melko röyhkeää toimintaa , ryövätä toisen lapset , vieraannuttaa/erkaannuttaa ja tällainen suomessa sallitaan.
Katseellani syljen päällenne , yök .

30

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä jos ei anna vihalle valtaa ero asioissa niin muutkin asiat toimii normaalisti . Ei ketään voimpakotta rakastamaan itseään, se pitää aikuisen ymmärtää. Viisaat ihmiset , hoitavat eronsa fiksusti , ilman riitoja tai vihaa, onhan se hullu ajatuskin että jotain pitäisi vihata vaan siksi ettei hän halua jatkaa avioliittoa.
      Moni tollo mies uhkailee exäänsä ja täten menettää myös mahdollisuudet yhteishuoltajaisuuteen .
      Kas kun suomipoikaa ei saa jättää , on heidän mottonsa .mutta niin vain käy nykyisin ja syitä on monia . Niin että ymmärtämyksellä päästään pitkälle ei omistuksen halu ole mitään rakkautta mitenkään . Eikä arvotaistelu myöskään . Asiat on hyväksyttävä sellaisina kun ne ovat.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17847079m

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Raision kaupunki on varastanut, aivopesdyt, vieraannuttanut ja kaapannut lapseni!!

      • Anonyymi

        Olet varmaan tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan tyhmä?

        Olet varmaan tyhmä?


      • Anonyymi

        Olet melko tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet melko tyhmä?

        Itse olet tyhmä!


      • Anonyymi

        Itse olet tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet tyhmä!

        Olet tyhmä.


      • Anonyymi

        Laita lakimies asialle, tai palkkaa yksityisetsivä kyllä ne lapset löytyy


      • Anonyymi

        No niin taas tämä Raisio. Mikkelissä on samantapainen heppu joka itkee Tiktokissa.


    • Anonyymi

      viranomaisilla on 'aivovamma', joka tarkoittaa, että he eivät hyväksy uskonasioita, koska silloin ei olisi ollut sisällissotaa, eikä suomalaisia poliiseja, vaan venäjän keisarikunnan autonomiset poliisit -Aivotutkija matti bergvist on sanonut, etyä jokaisella kansanedustajalla on 'aivovamna', mikä tarkoittaa sitä, että kansalaissotaa ei olisi saanut koskaan syntyä, jolloin kansanedustajienkin tilalla olisi autonomian ajan senaatti, eli neuvostoliitolle alamainen; Lastenhoidossa kannattaa pitää aina arkijeesus järkijeesusperiaatetta, jolloin viranomaiset ymmärtää asian yhtä järkevästi kuin Tekin, ja silloin ei tule ristiriitoja

    • Anonyymi

      Tämä Raision mies on kirjoittanut palstalle niin kauan, että lapset ovat jo aikuisia ja tää ukkokin varmaan jo hoitokodissa.

      • Anonyymi

        Olet varmaan tyhmä? Kuka Pete ja luuletko tosissasi, että joku kaupunki voi kaapata lapsia? Kenen vieraan kaupunki on aivopessyt? Taitaa olla omat aivosi vaihdon tarpeessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan tyhmä? Kuka Pete ja luuletko tosissasi, että joku kaupunki voi kaapata lapsia? Kenen vieraan kaupunki on aivopessyt? Taitaa olla omat aivosi vaihdon tarpeessa?

        Itse olet tyhmä


      • Anonyymi

        Itse olwt tyhmä Pete


      • Anonyymi

        Minkä takia biologinen isä ei saisi nähdä omaa lasta omassa kodissaan?
        Onko siinä mitään järkeä viedä lapselta isä pois vieraannyttaja äiti Tiina ja Raision perhepalvelut vkeraannuttaessanne, aivopestessänne lapsen sekaisin, vaan haluatteko että lapsi unohtaa oikeat vanhemmat? Timo ei ole edes isä ja huoltaja!!!??


      • Anonyymi

        Raision perhepalvelut vieraannuttanut, aivopessyt lapset sekaisin jo yli 16 vuotta eli kyllä voi käytännössä vieraannuttaa - älä valehtele!!


    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä äitiä kuka ei anna tavata lapsia. Meillä aikoinaan kun tytöt olivat pienia nyt jo aikuisia. Isä muutti espanjaan, tytöt kävivät säännöllisesti tapaamassa isäänsä. Minä laitoin koneeseen vantaalla ja isä oli vastassa espanjan päässä.
      Naisella täytyy olla kusta päässä jos evää tapaamisoikeuden.

    • Olen nähnyt ympärilläni, miten miehille käy avioero-oikeudenkäynneissä. Olen nähnyt, miten mieheltä viedään asunto, lapset ja omaisuus. Kun on nähnyt, miten vähän nykyisiin naisiin voi luottaa, niin ei voi muuta todeta kuin, että nykymallin mukainen avioliitto on miehen kannalta täysin järjetön instituutio.

      Pitäkööt naiset huolen omista lapsistaan omilla rahoillaan. Minulta eivät ainakaan saa penniäkään, muuten kuin verotuksen kautta väkisin. Pitäisi yhteiskunnankin lopettaa näiden naisten tukeminen. Yksinhuoltajaäidin lapsista kun tulee rikollisia, jos ovat poikia, ja prostituoituja, jos ovat naisia.

      Tässä vähän tilastoa:

      https://thefatherlessgeneration.wordpress.com/statistics/

      "85% of all youths in prison come from fatherless homes – 20 times the average. (Fulton Co. Georgia, Texas Dept. of Correction)"

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe