Hiihtävät kuulemma kesäkuun loppuun eli lumenjäämä alueella yhä pitkät ladut.
Minne kannattaa varata majoitus, kun alueella haluaa hiihtää ??
Monot jalassa ei viitsisi tarpoa pitkiä matkoja, ennenkuin saa sukset jalkaan , märässä maassa sulamisvesissä.
Onko lumialueella mitään koppia, minne jättää hiihtovälineet ?
Pääseekö autolla lähelle ?
Kilpiselle sukselle
7
612
Vastaukset
- Anonyymi
Laduista löytyy, kuten muillakin rehellisillä hiihtokeskuksilla eli ei sillä yhdellä, infokissi
https://www.infogis.fi/kilpisjarvi/ - Anonyymi
Keväthiihto tapahtuu kantohangilla, ei varsinaisesti tuolla hoidetuilla väylillä.
- Anonyymi
Hyvä täällä on hiihdellä, näyttää alan ammattilaisetkin vielä olevan liikkeellä. Kävellä saa alussa eli kengät jalassa liikkeelle, ettei pilaan monojaan. Hiilikuitu ei oikein sovellu kävelyyn.
- Anonyymi
Näkyy Kristan ilmoitus jatkosta tulleen nimenomaan Kilpisjärveltä. Hyvä mielen ja nautinnon paikka...hyvän sään aikaan...kauhea pahalla kelillä ja mieli sen mukainen
- Anonyymi
Ammattilaisten tai ammattilaisen ohjaamaa hiihtoa aina tuo Yläperän hiihto.
- Anonyymi
Enontekijön lentokenttä takaisin käyttöön, niin Kilpparille.
- Anonyymi
Vielä löytyy hiihdettävää takatuntsalta, kestää juhannukseen keposesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1702417- 1361414
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2141147Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1061133Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata57923- 45893
- 59861
- 25814
- 70814
- 70730