1. Siinä on sisäänrakennettuna japanilainen laatu
2. Plug-in-hybridi tarjoaa sekä sähkö- että polttomoottoriautojen parhaat puolet
3. Sen muotoilu on erittäin kaunis
4. Se on sujuvin ja tasapainoisin auto luokassaan
5. Se on paras vastine rahalle
Näin väittää tämä mies:
Täysin uusi 2023 Toyota Prius Prime on niin parannus edelliseen malliin, että David Chao julistaa sen olevan "maailman paras pieni auto". Itse asiassa hän tarjoaa 5 syytä, miksi hän uskoo sen olevan paras, ja antaa erityisiä selityksiä autoinsinöörinä. Prius Prime tuo joukon uusia ominaisuuksia, teknisiä/turvavarusteita, vastinetta rahalle ja maailmanluokan laatua, jotka tekevät siitä ainutlaatuisen ajoneuvon tässä luokassa.
Automotive Pressin omistaa ja johtaa David Koichi Chao, autoteollisuuden arvioinnin, suunnittelun ja strategian maailmanlaajuinen asiantuntija. Yli 35 vuoden suunnittelukokemuksella David pystyy tarkastelemaan ajoneuvoja ainutlaatuisista näkökulmista käyttämällä teknisiä ja erikoistuneita menetelmiä. David on AJAC:n (Kanadan autojournalistiyhdistyksen) hallituksen jäsen ja johtaja.
David tunnetaan ympäri maailmaa autenttisena Lean/Agile Thinkingin asiantuntijana, ja hän matkustaa ympäri maailmaa arvioidakseen ajoneuvoja ja opettamassa uusimpia teknisiä menetelmiä. David on suorittanut insinööritutkinnon University of British Columbiasta sekä jatko-opinnot MIT:stä ja Harvard Business Schoolista Bostonista.
https://www.youtube.com/watch?v=NQaHrXTWQaA
Viisi syytä miksi Prius Plug-in Hybrid 2023 on maailman paras auto luokassaan
40
386
Vastaukset
- Anonyymi
Kova on markkinointitaktiikka kun ihan Suolessa mainostetaan, hauskaa ja epätoivoista. Eipä taida tuon hintainen ruostuva Toyota ongelmineen olla meillä mikään myyntimagneetti.
- Anonyymi
Prius on kaikkialla maailmassa luotettavimmaksi malliksi nimetty auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prius on kaikkialla maailmassa luotettavimmaksi malliksi nimetty auto.
Juu ja siitä on aikaa. Se kulta hetki oli silloin kun se tuotiin markkinoille ja olihan siitä silloin ainoana tehtävä parempi versio kuin mitä Toyotat normaalisti on.
Nyt kun ollaan päästy halpuutuksessa todella pitkälle, niin samaa kuraa sekin on kuin muutkin Toyotan vikaiset ja ongelmallisetautot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja siitä on aikaa. Se kulta hetki oli silloin kun se tuotiin markkinoille ja olihan siitä silloin ainoana tehtävä parempi versio kuin mitä Toyotat normaalisti on.
Nyt kun ollaan päästy halpuutuksessa todella pitkälle, niin samaa kuraa sekin on kuin muutkin Toyotan vikaiset ja ongelmallisetautot.Tutkipas tuo asia uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja siitä on aikaa. Se kulta hetki oli silloin kun se tuotiin markkinoille ja olihan siitä silloin ainoana tehtävä parempi versio kuin mitä Toyotat normaalisti on.
Nyt kun ollaan päästy halpuutuksessa todella pitkälle, niin samaa kuraa sekin on kuin muutkin Toyotan vikaiset ja ongelmallisetautot.Toyota Prius on kaiken kaikkiaan laadultaan ykkönen.
Consumer Reports on vahvistanut sen, minkä kaikki Toyota Priuksen omistajat jo tiesivät; Prius on luotettavin auto. Kausi. Priuksen ansaitsema kunnia ei ole toimittajien mielipide. Pikemminkin se on tulos omistajakyselyistä.
https://www.torquenews.com/1083/toyota-prius-number-one-vehicle-overall-quality - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prius on kaikkialla maailmassa luotettavimmaksi malliksi nimetty auto.
Consumer Reports (CR) listasi vuoden 2022 Toyota Priuksen ja Toyota Prius Primen kahdeksi luotettavimmaksi uusiksi autoiksi, jotka eivät upota budjettiasi.
https://getjerry.com/auto-news/cant-beat-toyota-prius-and-prius-prime-value-and-reliability - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Consumer Reports (CR) listasi vuoden 2022 Toyota Priuksen ja Toyota Prius Primen kahdeksi luotettavimmaksi uusiksi autoiksi, jotka eivät upota budjettiasi.
https://getjerry.com/auto-news/cant-beat-toyota-prius-and-prius-prime-value-and-reliabilityConsumer Reports, entinen Consumers Union, on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö, joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen, tutkivaan journalismiin, kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Consumer Reports, entinen Consumers Union, on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö, joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen, tutkivaan journalismiin, kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan.
Vahva näyttö Priuksen ja yleensäkin Toyotien luotettavuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkipas tuo asia uudelleen.
Faktoja ja tuttuja asioita ei tarvitse tutkia uudelleen, tai on siinä sellainen juttu jota et haluaisi kuulla. Noissa on huomattavan paljon ongelmia bensamoottorin kohdalla ja siksi niitä on paalattu huimia määriä mm. Briteissä. Kun koneeseen tulee käyntihäiriö, niin moottorin lohko halkeaa tai jopa puhkeaa, tämä koskee ensisijaisesti 1.8l moottoreita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota Prius on kaiken kaikkiaan laadultaan ykkönen.
Consumer Reports on vahvistanut sen, minkä kaikki Toyota Priuksen omistajat jo tiesivät; Prius on luotettavin auto. Kausi. Priuksen ansaitsema kunnia ei ole toimittajien mielipide. Pikemminkin se on tulos omistajakyselyistä.
https://www.torquenews.com/1083/toyota-prius-number-one-vehicle-overall-qualityHienoa että edes jostain löytyy Terolle positiivisia juttuja, vaikka eipä noilla ole mitään merkitystä missään. Surkea ja onneton autohan tuo on kokonaisuutena ja meillä järjettömän kallis ja siksi se ei kelpaa edes piintyneimmille Toyota faneille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Consumer Reports, entinen Consumers Union, on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö, joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen, tutkivaan journalismiin, kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan.
Nuohan vertaavat vain USA:ssa myytäviä autoja keskenään. Ne eivät vertaa Euroopassa myytäviä autoja, jotka on yleensä varustettu myös eri moottoreilla ja vaihteistoilla, kuin sikäläiset. Amerikan mantereella valmistettuja autoja myydään Euroopassa melko vähän, niin myös USA:ssa valmistettuja Toyotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktoja ja tuttuja asioita ei tarvitse tutkia uudelleen, tai on siinä sellainen juttu jota et haluaisi kuulla. Noissa on huomattavan paljon ongelmia bensamoottorin kohdalla ja siksi niitä on paalattu huimia määriä mm. Briteissä. Kun koneeseen tulee käyntihäiriö, niin moottorin lohko halkeaa tai jopa puhkeaa, tämä koskee ensisijaisesti 1.8l moottoreita.
On siinä meillä asiantuntija. Älä esitä asiantuntijaa kun et sellainen ole. Valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että edes jostain löytyy Terolle positiivisia juttuja, vaikka eipä noilla ole mitään merkitystä missään. Surkea ja onneton autohan tuo on kokonaisuutena ja meillä järjettömän kallis ja siksi se ei kelpaa edes piintyneimmille Toyota faneille.
Maailman kaikki lehdet näyttävät olevan täysin erimieltä kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohan vertaavat vain USA:ssa myytäviä autoja keskenään. Ne eivät vertaa Euroopassa myytäviä autoja, jotka on yleensä varustettu myös eri moottoreilla ja vaihteistoilla, kuin sikäläiset. Amerikan mantereella valmistettuja autoja myydään Euroopassa melko vähän, niin myös USA:ssa valmistettuja Toyotia.
Sillä ei ole mitään eroa missä ne autot on valmistettu. Toyota on kaikkialla ykkönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktoja ja tuttuja asioita ei tarvitse tutkia uudelleen, tai on siinä sellainen juttu jota et haluaisi kuulla. Noissa on huomattavan paljon ongelmia bensamoottorin kohdalla ja siksi niitä on paalattu huimia määriä mm. Briteissä. Kun koneeseen tulee käyntihäiriö, niin moottorin lohko halkeaa tai jopa puhkeaa, tämä koskee ensisijaisesti 1.8l moottoreita.
Uskoa, toivoa ja kuvitelmaa. Asiantuntemusta ei ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Consumer Reports, entinen Consumers Union, on amerikkalainen voittoa tavoittelematon kuluttajajärjestö, joka on omistautunut riippumattomaan tuotetestaukseen, tutkivaan journalismiin, kuluttajalähtöiseen tutkimukseen, julkiseen valistukseen ja kuluttajansuojaan.
CR ei kuitenkaan testaa parhaita eurooppalaisia autoja, vain joitain vientimalleja sikäläisin DOT varustein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkipas tuo asia uudelleen.
Viidesti halpuutettu ja kevennetty hybridi ladattavalla akulla.
- Anonyymi
Viisi syytä miksi Lada 1200 on paras auto luokassaan........
- Anonyymi
Ketjun otsikon väitteen esittäjä ei olekaan aivan kuka tahansa:
Automotive Pressin omistaa ja johtaa David Koichi Chao, autoteollisuuden arvioinnin, suunnittelun ja strategian maailmanlaajuinen asiantuntija. Yli 35 vuoden suunnittelukokemuksella David pystyy tarkastelemaan ajoneuvoja ainutlaatuisista näkökulmista käyttämällä teknisiä ja erikoistuneita menetelmiä. David on AJAC:n (Kanadan autojournalistiyhdistyksen) hallituksen jäsen ja johtaja. - Anonyymi
Zerou pojoa saat tällä kertaa, unelmistasi!🤢🤢
- Anonyymi
Ottaako koville??
- Anonyymi
Kävin tekemässä tilauksen.
https://www.toyota.fi/autot/prius-plugin- Anonyymi
Uudella Priuksellahan on jo hienot sivut.
- Anonyymi
Ei löydy vastaava vastaavalla kulutuksella ja vastaavilla tehoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy vastaava vastaavalla kulutuksella ja vastaavilla tehoilla.
Löytyy kyllä.
Mutta onko nuo desilitrojen eroilla jotain merkitystä?
- Anonyymi
1. kolaritestiin vahvistettuja autoja ja pyörät ei pysy kiinni, ruoteessa jo luovutuksessa jne.
2, bensakoneet hengettömiä ja kansi ja lämmönvaihdinvikoja ym.
3. muotoilu melkein yes, mutta jäänyt taas piippuun.
4. hauska yritys keksiä jotain hyvää joka ei perustu mihinkään.
5. reilusti ylihintainen ominaisuuksiinsa ja laatuunsa nähden, kuten Toyotat on aina meillä panttimaksun ja isojen katteittensa takia. Myös kallein ylläpitää luokassaan. - Anonyymi
Kallis
Pieni tavaratila
Ahdas takapenkki
Ei vetopainoja
Onneton maavara
Meluisa moottori - Anonyymi
Huoltoväli vain 12kk/15 tkm
- Anonyymi
Ja kalliit huollot, Toyotan tapaan.
- Anonyymi
Totta. Prius on erittäin toimintavarma. Uusi plug in on lisäksi HEMMETIN HYVÄN NÄKÖINEN!
- Anonyymi
Ja mistä tietää uutuudesta josta ei ole kokemusta lainkaan, niin sen toimintavarmuudesta?
Kun muistelee näitä hybridien käynnistysongelmia, moottorien hajoamisia ja pyörin irtoamisia, niin en olisi tässä vaiheessa kovin sokean optimistinen tuon "varmuuden" suhteen.
- Anonyymi
Uusi Prius on hyvän näköinen kyllä ja kestävyys varmasti Toyotan tapaan kunnossa mutta sähkö range ei ole kovin hyvä. Usealla kilpailijalla parempi ja samalla saa isomman tavaratilan + tehoa ja mahdollisesti myös nelivedon.
Ominaisuuksiin nähden siis kallis, hinnan pitäisi olla 35-40 t € luokassa niin kilpailukykyinen.- Anonyymi
Tojokiimaiset eivät hintaa katso.
- Anonyymi
Kestävyys ei ole ollut Toyotan ominaisuus enää pariin kymmeneen vuoteen. Kovia ruostumaan ja isoja ja vakavia vikoja löytyy lähes joka mallista ja voimalinjasta.
Onhan tuokin ovikiila todella reilusti ylihintainen kun varusteltuna asiallisesti hintaa nousee yli 50.000 euron ja se parhaiten varusteltu on ilman talvivarusteita jo lähdöltään yli tuon 50ke:n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojokiimaiset eivät hintaa katso.
Ei tarvitse. Meillä on rahat. Muut joutuu ajelemaan rotteloilla, joilla ei ole kehuttavaa kysyntää markkinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse. Meillä on rahat. Muut joutuu ajelemaan rotteloilla, joilla ei ole kehuttavaa kysyntää markkinoilla.
Hihii, melkein uskottava olet.
Toisaalta pitää olla melkoinen idiootti jos ostaa noin kalliin Toyotan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, melkein uskottava olet.
Toisaalta pitää olla melkoinen idiootti jos ostaa noin kalliin Toyotan.Kuule poika kun ei ole oikein parempia.
- Anonyymi
Prius Plugareita on ostettu Suomessa vain muutamia per vuosi. Ei tämä uusi malli muuta sitä mitenkään.
Törkeästi ylihintainen tojo luokkaan jota kuluttajat eivät oikeasti edes tarvitse eivätkä varsinkaan halua.
Käsi pystyyn jokainen joka oikesti aikoo ostaa tällaisen?- Anonyymi
Kysäsepä varsin Toyota-myyjältä kuinka monta tulee tämän vuoden loppuun mennessä. Määrä on todella suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysäsepä varsin Toyota-myyjältä kuinka monta tulee tämän vuoden loppuun mennessä. Määrä on todella suuri.
Kolme tai neljä?
Ei tällaiselle ole mitään kysyntää. Markkinoilla on niin paljon parempia plugareita. Ja kun Toyotan maahantuoja vielä hinnoittelee tämän täysin ulos luokastaan niin lopputulos täysin sama kuin tähänkin saakka.
Näitä tulee liikenteessä vastaan harvemmin kuin kolmijalkaisia hirviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2362810
- 591422
- 951396
- 801078
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176964- 60908
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40840- 78830
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302778Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239720