Eilen: Hallitus ei leikkaa Yleltä.
Tänään: "Sekä kokoomuksen että perussuomalaisten vaihtoehtobudjeteissa on ollut yli sadan miljoonan euron leikkaukset Ylen rahoitukseen."
IS
Valehtelukilpa
11
219
Vastaukset
- Anonyymi
Missään asiassa ei puhuta totta ja valehtelua on sekin, että osa asioista
pidetään hämärän peitossa, ei kerrota ollenkaan.
Vieläkään kansa ei tiedä leikkauksista juuri mitään.
Kokoomuksen äänestäjät äänestivät sikaa säkissä. - Anonyymi
Ei yhtä ainutta luottamuspistettä ole kertynyt tulevalle KokoPers-koalitiolle.
Aloittaja juoksee huuhaan perässä.
Enpä ole nähnyt missään, mitä ja kuka yleltä leikkaa.
Yleltä leikatessa ei saada yhtään miljoonaa hallitukselle
jaettavaksi velkasaatavien miljoonamonttuun,
koska yle-rahoitus on korvamerkittyä rahaa.
Jos yleltä leikataa,
se koituu heti kansalaisten eduksi.
Ehkä yle-veroa silloin voitaisiin pienentää,
ja se todennäköisesti siirtyisi silloin suoraan kulutukseen.
Yle-veroa voitaisiin pienentää ja
poistaa kokonaan yrityksiltä.
Yle-pomoportaan palkkojakin
voitaisiin kohtuullistaa.- Anonyymi
Media on uutisoinut: Kokoomuksen ja PS:n suunnitelma on leikata 100 miljoonaa YLEltä,
mutta eihän prsu voi siitä tietää. Prsu ei lue kuin PrsuPravdaa,
mutta onneksi on suomi 24. Sait sinäkin tietää asiasta. - Anonyymi
"""Yleltä leikatessa ei saada yhtään miljoonaa hallitukselle
jaettavaksi velkasaatavien miljoonamonttuun,
koska yle-rahoitus on korvamerkittyä rahaa."""
??? - Anonyymi
Hitaasti menee perille jo vuonna 2022 kerrottu asia ja eilen viimeksi
siitä kirjoitettiin.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009236980.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaasti menee perille jo vuonna 2022 kerrottu asia ja eilen viimeksi
siitä kirjoitettiin.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009236980.htmlORPON on turha kieltää nyt, ettei leikata,
koska leikkaussuunnitelma tuli julkisuuteen jo viime vuonna.
Suunnitelman mukaan:
"Kokoomus leikkaisi Yleltä yhteensä noin 124,7 miljoonaa euroa ja perussuomalaiset 144 miljoonaa euroa.
Aiemmin kokoomuksen leikkausesitykseksi on julkisuudessa kerrottu 140 miljoonaa,
mutta kokoomus täsmentää yhteisluvun olevan 124,7 miljoonaa."
IS
- Anonyymi
Orpo kieltää nyt Yleen kohdistuvat leikkaukset vähättelemällä
"ehkä Yleäkin voidaan tarkastella".
Pääasia ei ole se leikataanko vai ei ja kuinka paljon,
vaan PERIAATE.
Pitääkö aina valehdella tai pimittää totuutta ?
Yllätys yllätys - puolueille, kansa seuraa poliitikkojen sanomisia !
Orpo aliarvioi kansaa. - Anonyymi
Leikkaukset tulisivat kulutukseen. Sinne kaivataan miljoonia.
- Anonyymi
Kokoomuksella on kyllä varaa kuluttaa. Ei tarvi leikkauksia. Ei tarvi varainsiirtoa
köyhiltä rikkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412