Ilmainen nolla-haittaohjelmaa sislltävä ubuntu-KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ on kaikille saatavilla. https://ubuntu-fi.org/lataa-ubuntu/
Eroon wituttimesta!
28
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ubuntu on loistava OS
- Anonyymi
Yhdyn edelliseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn edelliseen!
Yhdyn avaajaan.
- Anonyymi
Yhdyn avaajaan!
- Anonyymi
Minä myös.
- Anonyymi
Mikä on yhtyessä!
- Anonyymi
Hyvä afrikkalainen käyttöjärjestelmä.
- Anonyymi
Ei se ole afrikkalainen vaan brittiläinen, tai siis englantilainen! Viis siitä mistä Canonicalin omistaja on kotoisin, viis siitä että Ubuntu on afrikan kieltä, Ubuntu koodataan englannissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole afrikkalainen vaan brittiläinen, tai siis englantilainen! Viis siitä mistä Canonicalin omistaja on kotoisin, viis siitä että Ubuntu on afrikan kieltä, Ubuntu koodataan englannissa.
Mutta tulee Afrika mieleen aina kun sanotaan ubuntu!
Hula Hula! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WINDOWSHAN KOODATAAN INTIASSA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on kamalan ongelmallinen käyttis! Lisäksi raskas ja hidas!
- Anonyymi
Vapusella ei ole muuta elämää kuin ihmisten haukkuminen ja linuxvalheiden levittäminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testasin itse ja näin se on! w on 4 ydin ongelma.
- Anonyymi
Vapusen vaheita!
👿👿👿👿👿👿 - Anonyymi
Voi voi näitä valheita! Kusta on vapusella housuissasi ja korviesi välissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tulee Afrika mieleen aina kun sanotaan ubuntu!
Hula Hula!Vihapappa ei mistään mitään tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, se selittää kaiken.
- Anonyymi
Windows on suurinta surkeutta!
- Anonyymi
Ubuntussa on hajukin mukana. Se muuten haisee tosi pahalle, yök.
- Anonyymi
Ubuntussa ei ole mitään pahaa hajua mukana joten valehtelet ja turhaan poistatat viestejäni, omasi on paljon enemmän asiattomampi kuin mun viesti!
- Anonyymi
Vapunen ei haista kuin pyllymaijansa ominaistuksua aina!
- Anonyymi
Windows se haisee, ei Ubuntu!
- Anonyymi
Avaus on täyttä asiaa! Ubuntu on vaan niin paljon parempi.
- Anonyymi
Tänään saapui uudet päivitykset win 11 ja kaikki toimii täydellisesti. Voiko win haukkujilla olla jotenkin sormet eriparia tai ajatella vain asioita hevosmiesten tavalla.
- Anonyymi
Hevosmiehet ajavat luksusautoilla, joten....
- Anonyymi
Nyt ap suoltaa pelkkää asiaa!!
- Anonyymi
En yhdy avaajaan, paitsi jos hän on nainen (itse olen siis mies) mutta voin toki yhtyä hänen MIELIPITEESEENSÄ. :D
- Anonyymi
Windowsin poistossa on järkeä!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 957522
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3633904KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt262461Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1332339Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281951Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1461321Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?621154Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531043Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass160992Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav59941