Paloin loppuun vikana amisvuotena sinun kiusaamisesta. Sorruin päihteisiin kiusaamisen takia, veit minulta voimat astua työelämään mikä on jo aiheuttanut yli 150000 euron tulot saamatta. Jouduin sun kiusaamisen takia suljetulle ja en pelkästään kerran vaan 8 kertaa. Näen sinusta painajaisia vaikka vuodet on kulunut. Pilasit minun itsetuntoa enkä ole naista sinun takia löytänyt. Olen joutunut traumaterapiaan kiusaamisesi takia.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä sinun takia. Eikö olekkin hassua että kiusaaja saa jatkaa koulua vaikka samalla pilaa toisen elämää täysin. Älkää kommentoiko ellette ole itse ollut vakavan kiusaamisen uhreja te ette ymmärrä. Kiusaaminen on asia mikä jättää elinikäiset traumat mikäli se on tarpeeksi raakaa.
Terveiset kiusaajalle pilasit elämäni
17
305
Vastaukset
- Anonyymi
Olet trauma osastolla ihan vaan oman reagointisi vuoksi, jokainen ihminen on kokenut kiusaamisen joskus, ja jos siitä sekoaa niin silloin hoidetaan oma terveys kuntoon eikä syytellä muita.
Sillä tyyli millä olet reagoinut on sinänsä jo sinussa itsessäsi ,
Tottakai se ottaa kipeää kun joku kiusaa mutta miten kiusaamisen hanteerata se riippuu sinun omasta vahvuudestasi ihmisenä.
Ei ole mitään ideaa syytellä muita, omista tekemisistään, esim ottaa narkotiikkaa jos joku kiusaa. Kenen vuoksi muka otat narkotiikkaa , näyttääksesi muka sille joka ei ole ollut ystävällinen sinua kohtaan vai?
Ja vaikka miten syyttelet omaa oloasi toisten syyksi niin silti omistat ongelman ihan itse.
Kyllä näistä jutuista pääsee eroon kun ymmärtä että parantuminen lähtee sinusta itsestäsi oman itsesi vuoksi. Joten jätä syyttelemästä se ei sinänsä vaikuta tähän kiusaajan mitenkään, jos niin luulit- Anonyymi
Olipa typerä neuvo.
- Anonyymi
Kiusaajat pitäs laittaa ahjoon ja myös kiusaaja opettajat ahjoon vaan kuumenemaan
- Anonyymi
No oli tuokin typerä neuvo.
- Anonyymi
Monet kiusaajat yrittää mustamaalata kiusatun että kiusattu on kiusaaja 😭😭😭😭
- Anonyymi
Monet kiusaa vaan siksi koska se toinen saa kunnon naista ja toinen joutuu tyytymään paskaa
- Anonyymi
Kiusaajat pitäs laittaa asemaan pikku koppiin! 😂😂😂
- Anonyymi
Jos joku kiusaa ja kiusattu hymyilee siihen se ei tarkoita että hän tykkää siitä päinvastoin vitun siat!
Kiusaajan nainen tulisi jättää kiusaaja ja kiusatun tulisi saada malli itselleen - Anonyymi
Kiusaajien elämä tulee tuhota vaikka se olisi jo nykypäivänä ammattiurheilija
- Anonyymi
Jos sua kiusataan suunnittele murhaa vaik koulus tai töis jos oot osaava äläkä surmaa ei ratioita ja kiusattuja
- Anonyymi
Kiusaajan tulee elää ikuisesti mutta hänellä ei saa olla hyvää kotia naisystävää ei perhettä eikä mitään
- Anonyymi
Tekis mieli tappaa tuo kiusaajan isä tosta naapurista!
- Anonyymi
Puukota vittuiljaa/kiusaajaa
Hän on aiheuttanut kateuden omalla julmuudellaan - Anonyymi
Raiskatkaa ammattiauttaja ja ottakaa puolet hänen omaisuudestaan itselleen
- Anonyymi
Hallako se täällä kirjoittelee.
- Anonyymi
Varmasti jättää. Uskon sen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475