Terveiset kiusaajalle pilasit elämäni

Anonyymi-ap

Paloin loppuun vikana amisvuotena sinun kiusaamisesta. Sorruin päihteisiin kiusaamisen takia, veit minulta voimat astua työelämään mikä on jo aiheuttanut yli 150000 euron tulot saamatta. Jouduin sun kiusaamisen takia suljetulle ja en pelkästään kerran vaan 8 kertaa. Näen sinusta painajaisia vaikka vuodet on kulunut. Pilasit minun itsetuntoa enkä ole naista sinun takia löytänyt. Olen joutunut traumaterapiaan kiusaamisesi takia.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä sinun takia. Eikö olekkin hassua että kiusaaja saa jatkaa koulua vaikka samalla pilaa toisen elämää täysin. Älkää kommentoiko ellette ole itse ollut vakavan kiusaamisen uhreja te ette ymmärrä. Kiusaaminen on asia mikä jättää elinikäiset traumat mikäli se on tarpeeksi raakaa.

17

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet trauma osastolla ihan vaan oman reagointisi vuoksi, jokainen ihminen on kokenut kiusaamisen joskus, ja jos siitä sekoaa niin silloin hoidetaan oma terveys kuntoon eikä syytellä muita.
      Sillä tyyli millä olet reagoinut on sinänsä jo sinussa itsessäsi ,
      Tottakai se ottaa kipeää kun joku kiusaa mutta miten kiusaamisen hanteerata se riippuu sinun omasta vahvuudestasi ihmisenä.
      Ei ole mitään ideaa syytellä muita, omista tekemisistään, esim ottaa narkotiikkaa jos joku kiusaa. Kenen vuoksi muka otat narkotiikkaa , näyttääksesi muka sille joka ei ole ollut ystävällinen sinua kohtaan vai?
      Ja vaikka miten syyttelet omaa oloasi toisten syyksi niin silti omistat ongelman ihan itse.
      Kyllä näistä jutuista pääsee eroon kun ymmärtä että parantuminen lähtee sinusta itsestäsi oman itsesi vuoksi. Joten jätä syyttelemästä se ei sinänsä vaikuta tähän kiusaajan mitenkään, jos niin luulit

      • Anonyymi

        Olipa typerä neuvo.


    • Anonyymi

      Kiusaajat pitäs laittaa ahjoon ja myös kiusaaja opettajat ahjoon vaan kuumenemaan

      • Anonyymi

        No oli tuokin typerä neuvo.


    • Anonyymi

      Monet kiusaajat yrittää mustamaalata kiusatun että kiusattu on kiusaaja 😭😭😭😭

    • Anonyymi

      Monet kiusaa vaan siksi koska se toinen saa kunnon naista ja toinen joutuu tyytymään paskaa

    • Anonyymi

      Kiusaajat pitäs laittaa asemaan pikku koppiin! 😂😂😂

    • Anonyymi

      Jos joku kiusaa ja kiusattu hymyilee siihen se ei tarkoita että hän tykkää siitä päinvastoin vitun siat!
      Kiusaajan nainen tulisi jättää kiusaaja ja kiusatun tulisi saada malli itselleen

    • Anonyymi

      Kiusaajien elämä tulee tuhota vaikka se olisi jo nykypäivänä ammattiurheilija

    • Anonyymi

      Jos sua kiusataan suunnittele murhaa vaik koulus tai töis jos oot osaava äläkä surmaa ei ratioita ja kiusattuja

    • Anonyymi

      Kiusaajan tulee elää ikuisesti mutta hänellä ei saa olla hyvää kotia naisystävää ei perhettä eikä mitään

    • Anonyymi

      Tekis mieli tappaa tuo kiusaajan isä tosta naapurista!

    • Anonyymi

      Puukota vittuiljaa/kiusaajaa
      Hän on aiheuttanut kateuden omalla julmuudellaan

    • Anonyymi

      Raiskatkaa ammattiauttaja ja ottakaa puolet hänen omaisuudestaan itselleen

      • Anonyymi

        Hallako se täällä kirjoittelee.


    • Anonyymi

      Varmasti jättää. Uskon sen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe