Nykyisen Handelsbankenin kohdalla mutta kadun toisella puolella joskus 1970-luvun alussa tai 1960-luvun lopulla?
Vastaukset 16
- Anonyymi
Mitä sen paikalla nyt on?
- Anonyymi
Vanha puutalo purettu. Dressmann mielestäni uudessa talossa samalla kohdalla ( Hovioikeudenpuistikko 16)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha puutalo purettu. Dressmann mielestäni uudessa talossa samalla kohdalla ( Hovioikeudenpuistikko 16)
Oliko vanha Gloria elokuvateatteri tuossa entisen anttilan paikkeilla vai oliko se siinä hotellin paikkeilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vanha Gloria elokuvateatteri tuossa entisen anttilan paikkeilla vai oliko se siinä hotellin paikkeilla?
Anttilan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anttilan
Näin jotakin muistelinkin, mutta en ollut aivan sata varma. Kiitoksia.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178480321
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Elokuvateatteri Glorian rakennus purettiin 1986 ja tilalle rakennettiin Anttilan tavaratalo. Hakemani vaateliike oli siinä jossain. Saattoi olla jopa seuraavassa korttelissa juna-asemalle päin. Mieluummin kuitenkin lähempänä toria, mutta joka tapauksessa Hovioikeudenpuistikon puolella.
- Anonyymi
Ei liity tähän, mutta 80-luvulla oli "muotia" käydä Seinäjoella vaateostoksilla kun "Vaasasta ei löydy mitään".
Tod näk Vaasassa oli kalliimpaa ja persaukiset hakivat Seinäjoelta rytkynsä. - Anonyymi
Tais olla 'Palm' niminen vaatekauppa niillä main missä nyt on sisäänkäynti HS-centeriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla 'Palm' niminen vaatekauppa niillä main missä nyt on sisäänkäynti HS-centeriin.
Kiitos vastauksesta. Olet luultavasti oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ostin sieltä joskus nuoruudessani jotkut farkut ja college-paidan. Gloria elokuvateatterin vieressä tuo oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo se on! (En ole alkuperäinen kysyjä)
- Anonyymi
Mantila!
- Anonyymi
Mantila taisi toimia Hartmanin talossa ja vasta 1980-luvulla eli paljon myöhemmin
- Anonyymi
Asp niminen vaatekauppa kahdessa kerroksessa.
- Anonyymi
Paljon kiitoksia tästä vastauksesta. Juuri tämä vaatekauppa oli hakusessa. Itsellä oli muistikuva, kun käytiin ostamassa vaatteita ja osasin noin 7-vuotiaana lukea kaupan kyltistä kaupan nimen, joka oli juuri tämä Asp. Erään toisen henkilön muistikuvassa kaupan nimi oli Asplund, joka kuitenkin sijaitsi Kauppa- ja Vaasanpuistikon kulmassa (Moe & Asplund). Aspin kauppa oli tosiaan kahdessa kerroksessa. Rappusia käveltiin yläkertaan., jossa vaatteita sovitettin päälle. :)
T. Alkuperäinen kysyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3411369Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69816Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 25525
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425