Minä en hae minkäänlaista

Anonyymi-ap

paikkaa , yhtä tyhjän kanssa se on vuosia työttömälle.

20

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joo,lopetin hakemisen, tulkoot valkeus

    • Anonyymi

      Mulla on hampaassa reikä, siihen hain paikkaa mutta sain hammaslääkäriajan vasta elokuulle. Myös perseessä on reikä, siihen en hae paikkaa.

    • Anonyymi

      Monen vuoden aikana minulla on ollut vain muutama lyhyt määräaikainen osa-aikatyö. Nyt sain toistaiseksi jatkuvan työn. Osa-aikaisen, mikä sopiikin minulle paljon paremmin kuin kokopäiväinen. Pysyn vielä jonkin aikaa työttömyyskorvauksilla, kiusallanikin. Työpaikka antaa puskuria karensseja vastaan, joten voin elää vapaammin. Pian voin alkaa tehdä omaa työtä siinä ohessa. Siitähän työttömyystoimisto on minua estänyt jo vuodet.

      Älkää antako periksi. Jotain voi vielä löytyä. Seuratkaa avautuvia paikkoja ja hakekaa heti. Joskus ensimmäinen nappaa saaliin. Työpaikoista on valtava pula, mutta joku aina jotain löytää. Jossain vaiheessa se voi olla sinä!

      • Anonyymi

        On hyvä myös osata lopettaa ajoissa.


    • Anonyymi

      Aktiivimalli on vain keino näyttää työttömälle paikkansa käskyläisenä. Ei vaikuta työllisyyteen.

      Oikeisto Lindströmin perilliset.

      • Anonyymi

        Ei vaikuta mihinkää.


    • Anonyymi

      ei ole rahaa totella lääkärien määräyksiä, ainoa keino päästä lääkärille on ambulanssi

      • Anonyymi

        Tämä on just näin, sairas yhteiskunta. Tauti pitää päästää niin pahaksi, että lanssilla mennään, muuten ei hoideta, vaan seurataan......


    • Anonyymi

      se vasta halvaksi tuleeekin yhteiskunnalla jos jokainen alkaa käymään ambulanssilla päivittäin sairaalaassa.

      • Anonyymi

        Joo mille yhteiskunnalle.


    • Anonyymi

      Lopetin hakemisen,sairas systeemi.

      • Anonyymi

        Eikö olekin ja kela sanoo kaikkeen ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin ja kela sanoo kaikkeen ei käy.

        Sanokoon mitä tahtoo,mut noide tarttis järjestää töihin pääsijälle starttiraha jotta pääsisi sinne töihin. Tommosilla korvauksilla kun ei syö edes liemi ruokaa ,nii milläs sinne töihin matkustat jos sattus lottovoittona johonki pääsemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanokoon mitä tahtoo,mut noide tarttis järjestää töihin pääsijälle starttiraha jotta pääsisi sinne töihin. Tommosilla korvauksilla kun ei syö edes liemi ruokaa ,nii milläs sinne töihin matkustat jos sattus lottovoittona johonki pääsemään?

        Et millään


    • Anonyymi

      Oot rehellisempi kuin ne 300 000 työtöntä jotka valehtelevat.

      • Anonyymi

        Eikä tunnu missään hehe.


    • Anonyymi

      Haetaan paikkoja mihinkään ei mennä hehehehehehehehee

    • Anonyymi

      Mitään ei kuulu mistään aina hakemuksen lähettämisen jälkeen, joten ihan sama noita aina lähetellä.

    • Anonyymi

      Siellä ministeriössä ja niissä "työttömyyden" tutkimus kerhoissa yms jotka laukovat niitä työttömyys lausuntoja ja päättävät työttömine asioista, pitäisi ehdottomasti olla päättäjät jotka elää samassa maailmassa kuin tuottavissa töissä olevat duunarit ja työttömät jotka joutuu elää diktatuurin alla,, eihän nää ministerit ja kansanedustajat edes elä samassa maailmassa he tienaa yli 10 000/kk ym etuudet tekemättä oikeesti mitään sen eteen, eli heillä ei ole huolen häivää, eikä esim sähkön hinna 10 kertaistuminen yms hetkauta heitä ollenkaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe