Sillee rauhottunut, ettei mieti pitäisikö vai ei.
Senkuin sitten vaan aletaan suunnittelemaan jotain, ihan jotain vaan minkä voi tehdä yksinkin taikka ei haittaa jos suunnitelmat vaihtuu tms.
Mitäs meinaat tehdä mun kaa, ku tavataan?
Halitaanko vai kätelläänkö?
ja sitten mä alan kertomaan ja selittämään sulle kaikkea ja oot ihan ihmeissäs ja pyörittelet silmiäs ja oot niinku täh?
Ja sitten mä kysyn, no miltäs kuulostaa?
Ni sitten sä oot siinä hiljaa ja kysyt, että niin mikä tohon piti tulla mikä se toinen juttu oli, mulla meni vähän ohi.
Ja sitten mä kerron ja kyselen, että minkä väriset tapetit vai maalataanko vai laitetaanko jotain muuuta tai päätetäänkö myöhemmin?
Ja sitten hymyillään ja juodaan kaffeet ja lähetään jonnekin ajelemaan tms.
Sitten me rupatellaan siinä autossa jotain, kun pitkä matka sinne minne me ollaan menossakin ja höpötellään jne.
Vai mitä sä meinaat?
:)
Nainen, nyt on taas parempi
50
1143
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mä oon taas vaihteeks ihanalla päällä.
Jos mä olisin jättänyt aikaisemmin ne huonommat kertomatta, niin silloin mä olisin aina ihana kuvitelmissa ja niin mä oonki ja siks mä myös rehellisesti kiukuttelen joskus.
En siis piilottele sillee mitään vaan oon aika aitoo symppis.
mur mur.
:)- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178481660
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En nukkunut viime yönä ollenkaan tai ehkä ihan vähän jotkut torkut jossain vaiheessa, nyttenkin on aika väsy, siks ehkä tulee tällasta väsynyttä juttuu.
Mut sellasta se elämä on, kaikennäköistä sattuu ja tapahtuu.
:) - Anonyymi
🙂😄😶🖐😴
- Anonyymi
Joo, mietitään sitä meidän ensi tapaamista.
Siinä voi oikeesti olla sellanen tuttu fiilis, että sen toisen niinku tuntee jotenkin jo ja on sillee aika helppo jatkaa palstailua niinku IRL siitä se niinku jatkuis aika luonnollisesti, paitsi ei ole kuin me kaksi.
Miettii vaan, että siinä voi olla aika hauskaakin.
Hyvän mielen höpöttelyä vaihteeksi.
On se ihan kivaa ja tulee hyvä mieli kun ottaa rennosti ja senkuin höpöttelee vaan.
Katotaas mitä kortit sanoo meidän esitapaamisesta.
Oih, tuli Sydän....
Aika kiva juttu :)- Anonyymi
Tähän olis kiva saada vahvistus ehkä.
Tälleen sen pitääkin mennä sen kortteilun, pitää olla oikeesti specifioituja ja ajankohtaisia kysymyksiä mielessä, ja esittää ne ajallaan, eikä sillee kysellä tulevaisuutta josta ei ole mitään hajua edes itsellään vielä.
No, toi sydän oli aika kiva yllätys, en edes muistanut että mulla oli sellanen kortti tuossa pakassa.
Leikit vaarallisilla asioilla kun annat kontrollisi jollekin muulle. En voi hyväksyä korteilla ja energioilla leikkimistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikit vaarallisilla asioilla kun annat kontrollisi jollekin muulle. En voi hyväksyä korteilla ja energioilla leikkimistä
Tuo on hyvä pointti, parempi kun saa kannustusta tai rohkaisua suorien ohjeiden sijaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä pointti, parempi kun saa kannustusta tai rohkaisua suorien ohjeiden sijaan.
No yleensä ne kortit antavat ohjeita, mutta ei pakota toimimaan minkään ohjeen mukaan. Eikä se ole "ennustamista". Enemmän tarot kortit nykyään on kannustuspuhetta "ole itsevarmempi ja luota itseesi tms."
- Anonyymi
Sinä saat päättää mitä tehdään
- Anonyymi
Tossa tuli sellanen ajatus, että vaikka ollaankin aikuisia, niin välillä ollaan ku lapsia, mut se on vaan hauskaa.
Voi siis muistella jotain niitä aikaisempia juttuja ja huomata, että mehän oltiin kuin lapsia.
Niin se pitääkin olla, ei tarvii olla aina liian aikuinen.
Siellä joskus aikoinaan ihan alussa sanoinkin, että tahtoisin kasvaa kanssasi lapseksi jälleen.
Mutta joo, mitä tapahtui tänään kun fiilis on nyt ihan eri ja aika hyväkin fiilis on?
En tiedä, ehkä jotkin asiat alkoivat luistamaan paremmin ja tuli jotain positiivista uutista tai yllätystä tai vastaavaa.
Kyllä se aika tärkeää on, ettei murehtisi liikaa, mutta ei se tule aina siinä huonommassa hetkessä mieleen.
Silloin olisi kyllä hyvä olla toinen siinä vierellä muistuttelemassa ja hymyilemässä ja ehkä jopa vetämässä huomion muihin positiivisiin asioihin.
Oon juu aika vässyny ja nukahdin ihan hetkeksi, muutama sekuntti, mutta ehtisin nähdä unen.
Siinä oli nalle puh ja se oli kaatanut hunajapurkin lattialle ja siinä oli jonkun karkkikin, jota se koitti etsiä.
se otti niitä kuivanneita hunaja palasia ja sitten se näki sen karkin ja yritti ottaa sen ennen kuin toinen otti sen.
Sitten havahduinkin ja kirjoitin sen nyt tänne.
Jotenkin noin se meni.
Aika jännä kun nukahti huomaamatta ja heti meni univaiheeseen.
Joku toinen oli siis pudottanut sen karkin lattialle siihen nalle puhin hunajapurkin lähelle.
Se nalle puh oli hiukan äkäisen näköinen, kun se huomasi sen karkin ja yritti ottaa sen ennen kuin se toinen otti sen.
En kyllä tiedä kumpi sen ehti ottamaan, kun heräsin.
Liekö tällä unella mitään merkitystäkään?
Mut joo, nyt oli mukava höpöttely fiilis ja nyt vielä tää väsy fiilis tässä, niin siitähän tulee myös juttua.
On seilattu ja tutkittu mielen maailma ja tunteet, oltu ylhäällä ja alhaalla ja nyt väsykin on läsnä ja tutkittavana parasta aikaa.
Sellasia.
"Siinä oli nalle puh ja se oli kaatanut hunajapurkin lattialle ja siinä oli jonkun karkkikin, jota se koitti etsiä."
Tilasin vähän aikaa sitten nalle Puh kortit ja tänään tiputtelin herkkuja työpaikan lattialle. Jos näitkin unta minusta😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siinä oli nalle puh ja se oli kaatanut hunajapurkin lattialle ja siinä oli jonkun karkkikin, jota se koitti etsiä."
Tilasin vähän aikaa sitten nalle Puh kortit ja tänään tiputtelin herkkuja työpaikan lattialle. Jos näitkin unta minusta😁Toki jos et halua uneksia minusta, niin toinen tulkinta asialle: Sinä olit se pulle nah ja olit vihainen kuin joku yrittää viedä sinulta jotain. Koska asia ei selvinnyt, niin sinulla on menneisyydessä jotain selvittämätöntö joka vaivaa mieltäsi. Et välttämättä tiedosta sitä. Sinulta on viety jotain ja se asia on selvittämättä osittain. Se vaivaa mieltäsi. Ehkä se on se vapaus mistä puhuit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki jos et halua uneksia minusta, niin toinen tulkinta asialle: Sinä olit se pulle nah ja olit vihainen kuin joku yrittää viedä sinulta jotain. Koska asia ei selvinnyt, niin sinulla on menneisyydessä jotain selvittämätöntö joka vaivaa mieltäsi. Et välttämättä tiedosta sitä. Sinulta on viety jotain ja se asia on selvittämättä osittain. Se vaivaa mieltäsi. Ehkä se on se vapaus mistä puhuit.
Niin, en tiedä miten tulkitsisi sitä unta.
Voihan sitä niinkin tulkita juu, että mun hunajapurkki on kaadettu ja saan nyt koota niitä palasia takaisin sinne purnukkaan.
Oon meinaan ollut aika kiukkunen siitä kun muut kaataa toisen hunajaisen elämän.
Sitten se karkki, no sellanen oli, aika herkku tilaisuus just pari päivää sitten, mut toinen tuli ja vei sen ihan nenän alta.
Se oli jo varma, mutta meni sivu suun.
Sellainen selitys voisi kyllä olla.
Mut, kyllä sinne hunajaiseen elämään myös se oma "honey" kuuluu.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en tiedä miten tulkitsisi sitä unta.
Voihan sitä niinkin tulkita juu, että mun hunajapurkki on kaadettu ja saan nyt koota niitä palasia takaisin sinne purnukkaan.
Oon meinaan ollut aika kiukkunen siitä kun muut kaataa toisen hunajaisen elämän.
Sitten se karkki, no sellanen oli, aika herkku tilaisuus just pari päivää sitten, mut toinen tuli ja vei sen ihan nenän alta.
Se oli jo varma, mutta meni sivu suun.
Sellainen selitys voisi kyllä olla.
Mut, kyllä sinne hunajaiseen elämään myös se oma "honey" kuuluu.
:)No niin. Unikin tuli selvitettyä. Mutta mikäs tämä karkki oli ja missä? Siis joku mahdollinen nainen vai joku muu tilaisuus? En minä utelias ole, mutta muusaa välillä kiinnostaa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Unikin tuli selvitettyä. Mutta mikäs tämä karkki oli ja missä? Siis joku mahdollinen nainen vai joku muu tilaisuus? En minä utelias ole, mutta muusaa välillä kiinnostaa 😉
Se oli auto........ :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli auto........ :(
Se oli oikea herkku, just se millaista haen ja kyytiä vaille jo mun kun ei ollut liian kaukana ja sitten se vietiin mun nenun alta......
Kyllä se hiukan potuttaa, mut elämä on. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli oikea herkku, just se millaista haen ja kyytiä vaille jo mun kun ei ollut liian kaukana ja sitten se vietiin mun nenun alta......
Kyllä se hiukan potuttaa, mut elämä on. :(No mutta muista: yksi ovi sulkeutuu, niin seuraavassa voi olla parempaa tiedossa. Se auto ei ollut sinulle. Tulee vieläkin täydellisempi herkku eteen (tää oli ennustus sulle ja oon aika usein oikeassa)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta muista: yksi ovi sulkeutuu, niin seuraavassa voi olla parempaa tiedossa. Se auto ei ollut sinulle. Tulee vieläkin täydellisempi herkku eteen (tää oli ennustus sulle ja oon aika usein oikeassa)
Myy sä omas mulle..... :D
Kaikilla herkuilla, eli kotiinkuljetuksella ja omistaja kaupan päälle ;)
Kuulostais ainakin vieläkin herkummalta vaihtoehdolta.
Mut, saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.....
Anonyymi kirjoitti:
Myy sä omas mulle..... :D
Kaikilla herkuilla, eli kotiinkuljetuksella ja omistaja kaupan päälle ;)
Kuulostais ainakin vieläkin herkummalta vaihtoehdolta.
Mut, saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.....
:)Mä olen kyllä aika herkku. Sellainen kova kuori ja pehmeä sisus. Tarttee vähän tehdä töitä päästäkseen sinne sisukseen käsiksi.
Vielä sä vaan odotat sitä kotiinkuljetusta siltä universumilta. Nyt liikkeelle. Junat,bussit ja taksit on keksitty. Ei muuta kuin seikkailee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kyllä aika herkku. Sellainen kova kuori ja pehmeä sisus. Tarttee vähän tehdä töitä päästäkseen sinne sisukseen käsiksi.
Vielä sä vaan odotat sitä kotiinkuljetusta siltä universumilta. Nyt liikkeelle. Junat,bussit ja taksit on keksitty. Ei muuta kuin seikkailee.Niin on, mut tarvii saada auto, että pääsee edes sinne lähimmälle asemalle.
Mut en mä sit mitään julkista käyttäiskään, kun se menopeli löytyy.
Sillon pääsee menemään.
Mut all in one olis kyllä ihan jees.....tiekkö, tulis kaikki samassa paketissa ja kotiin kuljetettuna. :D
Ootko sellanen Marianne namu?
Suklainen sydän ja kova minttu kuori, mut suussa sulavaa sekin.
Vai mikä?
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mut tarvii saada auto, että pääsee edes sinne lähimmälle asemalle.
Mut en mä sit mitään julkista käyttäiskään, kun se menopeli löytyy.
Sillon pääsee menemään.
Mut all in one olis kyllä ihan jees.....tiekkö, tulis kaikki samassa paketissa ja kotiin kuljetettuna. :D
Ootko sellanen Marianne namu?
Suklainen sydän ja kova minttu kuori, mut suussa sulavaa sekin.
Vai mikä?
:)Marianne on ok. Oma lemppari on kyllä se sininen Marianne. Se on vähän kyllä sitkeä sisältäkin. Toisaalta olen kyllä pirun sitkeä ihminen. Se kuvastakoon minua täydellisesti👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marianne on ok. Oma lemppari on kyllä se sininen Marianne. Se on vähän kyllä sitkeä sisältäkin. Toisaalta olen kyllä pirun sitkeä ihminen. Se kuvastakoon minua täydellisesti👌
Eli kun pääsee sisukseen käsiksi, niin se tarttuu sitkeästi kiinnikin, vähän kuin se takiainenkin.
Mikä on sinäänsä ihan hyvä juttu, jos se rakastuu, niin se tarttuu myös kiinni.
Sellainen sen pitäisi ollakin.
;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kun pääsee sisukseen käsiksi, niin se tarttuu sitkeästi kiinnikin, vähän kuin se takiainenkin.
Mikä on sinäänsä ihan hyvä juttu, jos se rakastuu, niin se tarttuu myös kiinni.
Sellainen sen pitäisi ollakin.
;)Mut joo, ehkei se ollu mulle se herkku auto, katos jos mä olisin sen saanut, niin mä en olis tässä nyt vaan jossain siellä "oikopolulla".
Tämäkin ketju olisi jäänyt kirjottamatta ja missä se mun muusa sitten mulle flirttailis?
Anonyymi kirjoitti:
Mut joo, ehkei se ollu mulle se herkku auto, katos jos mä olisin sen saanut, niin mä en olis tässä nyt vaan jossain siellä "oikopolulla".
Tämäkin ketju olisi jäänyt kirjottamatta ja missä se mun muusa sitten mulle flirttailis?
:)Pitää välillä vähän flirttailua. Mut nyt minä lähden katsomaan unia. Harmi vaan en useinkaan muista niitä. Jos muistankin niin ne on yleensä enneunia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää välillä vähän flirttailua. Mut nyt minä lähden katsomaan unia. Harmi vaan en useinkaan muista niitä. Jos muistankin niin ne on yleensä enneunia.
Sun pitää vähän valvoa ja olla väsy ja sitten nukahtaa tai torkahtaa sillee yliväsyneenä johonkin sohvalle, ni tulee unia ja muistatkin ne kun heräät.
Sillee mä ton unen näin ja muistinkin kun heti heräsin.
Sulla on kyllä aikaset nukkumaan meno ajat.
Sun tarttis varmaan relata jotenkin.
- Anonyymi
Ei siihen aina paljon tarvita, että saa sen hyvän fiiliksen. Jotain mukavaa, joka tuo sellaisen rauhallisen olon ja varmuuden. Niiden avulla sitten jaksaa taas matkata.
- Anonyymi
Niinpä, saisi vaan tulla useammin, on ihan tervetullut fiilis.
:)
- Anonyymi
Ai että kun on kiva höpsötellä ja höpötellä, ehkä jonain päivänä höpöttelen jopa sinun seurassasi....
Ainakin se olisi yksi toive.
Kai meillä ihan kivaa tulee olemaan, viihdyn itsekin omassa seurassani, ehkäpä sinäkin.
Mut nyt pakko mennä nukkuun, se on öitä ja moido!
Missä autossa?
Ei kummallakaan ole autoa.n
Mulla ei ole ed3s ajpkorttia ja sulta poliisi vei auton alta rekisterikilpineen pari vuotta sitten. Traficom ja perintätoimisto muistaa. Och det va de.
Gubbelle. - Anonyymi
Vieläkin ihan kiva fiilis, mutta olisi kiva fiilistellä sinun kanssasi nainen yhdessä.
Jaettu ilo taikka tupla ilo on parempi ilo.
No niin olisi.
Miksei fiilistellä? - Anonyymi
Kun me tavataan.Me ensimmäisenä kyllä halataan.Kättelyt on liian virallisia.Kun on kysymys meistä.On mahdollista,että kun alat avaat oman sydämesi ajatukset minulle.Niin voi olla,että se saa minut hiljaiseksi,mietteisiin.Mutta sen jälkeen alan hehkua sinulle kuin ”hehkulamppu.”Se valaisee meitä pimeässäkin paikassa.Alamme tutustua toisiimme paremmin.Emme ehdi hetkessä kaikkea kaunista toteuttaa.Mutta pikkuhiljaa alamme viihtyä toistemme seurassa.Tekemällä asioita mistä kumpikin tykkää.Annetaan aikaa toinen toisillemme.Nauttien yhteisestä elämästä ja kenties yhteisestä tulevaisuudesta.Taide 🎨ja luovuus on osa minua.
- Anonyymi
Edelleen ihan hyvä fiilis.
Ei ole pitkiin aikoihin ollut näin, että olisi hyvä fiilis ollut pari päivää ihan putkeen.
Sais jatkua ja vielä noustakin tästä.
Sitä kun on pitkään ollut aika allapäin, niin kyllä sitä hyvää fiilistä osaa arvostaa.
Haaveilija39 kirjoitti:
Hyvä kun voit paremmin👍🏼
Mitäs palstan mukavin tänään?
Tiedät kyllä kuka kirjoittaja kysyy.. Anonyymi kirjoitti:
Mitäs palstan mukavin tänään?
Tiedät kyllä kuka kirjoittaja kysyy..No tänään otettaan tsillisti kotona. Puuhastellaan pihalla. Kera lapset. Nautitaan ☀️☀️☀️☕️ koiran kanssa lenkkeilen jossain vaiheessa. 🐕🦺
Mitäpä sinä?🤗- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No tänään otettaan tsillisti kotona. Puuhastellaan pihalla. Kera lapset. Nautitaan ☀️☀️☀️☕️ koiran kanssa lenkkeilen jossain vaiheessa. 🐕🦺
Mitäpä sinä?🤗Ulkoilua.Toki puuhia täälläkin.Puuhommia.
Tulevaa hommaa ensi viikolla. Puuhommia ja raivaustyötä Anonyymi kirjoitti:
Ulkoilua.Toki puuhia täälläkin.Puuhommia.
Tulevaa hommaa ensi viikolla. Puuhommia ja raivaustyötäKuulostaa ihan hyvältä tekemisen meiningiltä.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kuulostaa ihan hyvältä tekemisen meiningiltä.
Sitä se onkin.Kiitos kun vastailit minulle. Oot palstan mukavin , kiitos sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se onkin.Kiitos kun vastailit minulle. Oot palstan mukavin , kiitos sinulle.
Muistakaa te anonyymitkin olla toisillenne mukavia🤗 elämä on ikävää jos netissä kiusataan, puhumattakaan jos irl näin tapahtuu.
- Anonyymi
Hienoa kuulla että on hyvä fiilis :)
Samaa olen kokenut tässä hiljan, mutta eteneminen tuntuu välillä hitaalta. Sitä on joutunut ikään kuin etsimään uuden tavan suhtautua elämään ja siihen miten kannattaa toimia että saisi pysyvää parempaa hyvää fiilistä.
- Anonyymi
Ja sinne meni taas sekin hyvä fiilis.
Vittu tätä maailmaa, missä ihminen saisi oikeutta?
Ei ainakaan täällä vitun paskamaassa, ennen kuin kaikki luste on poltettu.
Ei mitään apua ole tullut yhtään mistään.
Muistakaa te muut, sitten kun te joskus näette poliisien, pankkiirien, virkamiesten ja oikeudenpalvelijoiden yhteistyössä tekemän rikoksen ja uhkaatte ne käräyttää, niin sen jälkeen on turha yrittää saada oikeutta mistään.
Se piiri kuuntelee puhelimet, kaappaa yhteydet ja sabotoi jokaisen asiasi kun he yrittävät sinut hiljentää ja murhata.
Vittu että vituttaa taas.....
:(- Anonyymi
Ja minne vittu ilmoitat asioista, kun kaikki jää sen piirin käsiin pyörimään ja käsiteltäväksi, niin kukaan ei pääse niitä edes tutkimaan.
Jos poliisikin on osallinen, niin kuka sinne ilmoittaisi niiden omat rikokset?
Koko virkamies kartellin voimin ne katsoo, että oikeutta et varmasti saa.
Mulla ei ole ihmisoikeudet eikä perusoikeudet toteutuneet sen jälkeen kun ne uhkasin käräyttää, se saatanan käärmeensikiöpiiri pitää huolen, että kaikki menee pieleen ja ihminen kuolee pois.
Mulla on niin paljon sitä paskasakkia vastaan asioita, että ei ole ihmekään tämä kohtelu.
Siellä on niin suuria nimiäkin joukossa ja sellanen skandaali tulossa, että siinä mielessä ymmärrän heidän epätoivonsa, mutta helvettiin menevät ja siellä pysyvät.
Olen kerännyt tässä koko ajan lisää todisteita sitä paskasakkia vastaan ja ei pitäisi olla epäselvyyksiä asioissa ja tämä on todella laaja juttu.
Ei ihme että menee herkkutilaisuudetkin sivu suun, joilla olisi päässyt hiukan viemään asioita eteenpäin.
Sitten kun olet asian kanssa yksin, niin se on tosi rankkaa.
Mulla on sellanen tarina kerrottavana, että muilla ei ole.
Raskas taakka kantaa ja olet asian kanssa yksin ja korruptio on TOSI JUTTU ja se paskapiiri kätyreineen katsoo vain, että oman piirin rikokset ei vuoda minnekään.
Tuli taas avauduttua, ei helpota, mutta toivottavasti selkenee sen verran, että mulla on validi syy kiukutellakin joskus.
:( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minne vittu ilmoitat asioista, kun kaikki jää sen piirin käsiin pyörimään ja käsiteltäväksi, niin kukaan ei pääse niitä edes tutkimaan.
Jos poliisikin on osallinen, niin kuka sinne ilmoittaisi niiden omat rikokset?
Koko virkamies kartellin voimin ne katsoo, että oikeutta et varmasti saa.
Mulla ei ole ihmisoikeudet eikä perusoikeudet toteutuneet sen jälkeen kun ne uhkasin käräyttää, se saatanan käärmeensikiöpiiri pitää huolen, että kaikki menee pieleen ja ihminen kuolee pois.
Mulla on niin paljon sitä paskasakkia vastaan asioita, että ei ole ihmekään tämä kohtelu.
Siellä on niin suuria nimiäkin joukossa ja sellanen skandaali tulossa, että siinä mielessä ymmärrän heidän epätoivonsa, mutta helvettiin menevät ja siellä pysyvät.
Olen kerännyt tässä koko ajan lisää todisteita sitä paskasakkia vastaan ja ei pitäisi olla epäselvyyksiä asioissa ja tämä on todella laaja juttu.
Ei ihme että menee herkkutilaisuudetkin sivu suun, joilla olisi päässyt hiukan viemään asioita eteenpäin.
Sitten kun olet asian kanssa yksin, niin se on tosi rankkaa.
Mulla on sellanen tarina kerrottavana, että muilla ei ole.
Raskas taakka kantaa ja olet asian kanssa yksin ja korruptio on TOSI JUTTU ja se paskapiiri kätyreineen katsoo vain, että oman piirin rikokset ei vuoda minnekään.
Tuli taas avauduttua, ei helpota, mutta toivottavasti selkenee sen verran, että mulla on validi syy kiukutellakin joskus.
:(Ja näitä ei voi hoitaa puhelimitse, kun se paskasakki sitä kuuntelee.
Eikä liiemmin voi digijuttujakaan käyttää, kun sekin menee paskiaisten serverien kautta.
Kyllä niillä konstit on tiedustella ja sitä ne tekevätkin, että pysyvät kärryillä missä mennään.
Mulla kun sattuu olemaan noita innovaatioitakin aika monta ja sellasia, joilla niiden kartellitkin saadaan ajettua alas, niin niitäkin jos valmistat, osat pitäisi hakea eikä tilata verkon kautta, kun sitä liikennettä ne valvovat.
Onneksi se paskasakki on toimillaan ansainnut helvettinsä.
Se on sitä saatanan synagoogaa, josta on kirjoitettukin, jonka kädestä vaaditaan kaikki se veri sieltä Aabelista asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näitä ei voi hoitaa puhelimitse, kun se paskasakki sitä kuuntelee.
Eikä liiemmin voi digijuttujakaan käyttää, kun sekin menee paskiaisten serverien kautta.
Kyllä niillä konstit on tiedustella ja sitä ne tekevätkin, että pysyvät kärryillä missä mennään.
Mulla kun sattuu olemaan noita innovaatioitakin aika monta ja sellasia, joilla niiden kartellitkin saadaan ajettua alas, niin niitäkin jos valmistat, osat pitäisi hakea eikä tilata verkon kautta, kun sitä liikennettä ne valvovat.
Onneksi se paskasakki on toimillaan ansainnut helvettinsä.
Se on sitä saatanan synagoogaa, josta on kirjoitettukin, jonka kädestä vaaditaan kaikki se veri sieltä Aabelista asti.Dark web ja vpn ovat hyödyttömiä, ne on kuin verkko jolla kerätään rikollisia.
Sori nyt tämäkin paljastus, mutta että tiedätte, niillä ei saa suojaa.
Windowsissa on jo tiedustelutakaportit ja routereissä servereilläkin takaportit, joiden kautta he voivat selvittää kaikki tor verkonkin käyttäjät.
Esim. windows on mukana kartellissa ja se kerää tietoa millä sivuilla vierailet ja milloin.
Sitten he pääsevät käsiksi servereihin ja näkevät mikä ip silloin samalla ajalla oli siellä sivulla.
eli heillä on tiedot teistä missä olettekin ja millä ip osoitteella.
Mikään ei siis piilota teitä siltä paskasakilta.
Viranomaiset saattavat puolustautua juuri sillä, että sitä käytetään rikosten selvittämiseen ja tarvitaan oikeuden päästö ym, mutta sitä käytetään myös sen paskapiirin toimesta ilman mitään oikeudenpäätöksiä.
Vakoiluun se on suunniteltu alunperin, sellaista sotilastiedustelua varten, mutta sillä selviää kaikki liikesalaisuudetkin ym.
Niissä on omat "buginsa", minkä ansiosta asiasta pääsee perille, mutta niistä en kerro, koska he korjaisivat sen, mutta jälki jää kun he sitä seurantaa tekevät.
Niin kauan kun mun oikeudet ei toteudu, mä kerään ja paljastan heistä asioita, että se saatanan paskapiiri paljastuu kaikessa laajuudessaan.
Ja terveisiä vaan heille sinne USA:an, siellä he enimmikseen häärivät ja sieltä toimivat.
Toki muillakin mailla on laitteensa ja porttinsa, mutta toi babylonian portto on yksi pahimmista ja laajimmin ja tehokkaimmin sitä toimintaa suorittava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dark web ja vpn ovat hyödyttömiä, ne on kuin verkko jolla kerätään rikollisia.
Sori nyt tämäkin paljastus, mutta että tiedätte, niillä ei saa suojaa.
Windowsissa on jo tiedustelutakaportit ja routereissä servereilläkin takaportit, joiden kautta he voivat selvittää kaikki tor verkonkin käyttäjät.
Esim. windows on mukana kartellissa ja se kerää tietoa millä sivuilla vierailet ja milloin.
Sitten he pääsevät käsiksi servereihin ja näkevät mikä ip silloin samalla ajalla oli siellä sivulla.
eli heillä on tiedot teistä missä olettekin ja millä ip osoitteella.
Mikään ei siis piilota teitä siltä paskasakilta.
Viranomaiset saattavat puolustautua juuri sillä, että sitä käytetään rikosten selvittämiseen ja tarvitaan oikeuden päästö ym, mutta sitä käytetään myös sen paskapiirin toimesta ilman mitään oikeudenpäätöksiä.
Vakoiluun se on suunniteltu alunperin, sellaista sotilastiedustelua varten, mutta sillä selviää kaikki liikesalaisuudetkin ym.
Niissä on omat "buginsa", minkä ansiosta asiasta pääsee perille, mutta niistä en kerro, koska he korjaisivat sen, mutta jälki jää kun he sitä seurantaa tekevät.
Niin kauan kun mun oikeudet ei toteudu, mä kerään ja paljastan heistä asioita, että se saatanan paskapiiri paljastuu kaikessa laajuudessaan.
Ja terveisiä vaan heille sinne USA:an, siellä he enimmikseen häärivät ja sieltä toimivat.
Toki muillakin mailla on laitteensa ja porttinsa, mutta toi babylonian portto on yksi pahimmista ja laajimmin ja tehokkaimmin sitä toimintaa suorittava.Mulla ei olisi silleen mitään tätä toimintaa vastaan, ellei sitä käytettäisi väärin.
Se että sitä käytetään viranomaisten valtuuksien ulottumattomissa rikolliseen toimintaan, se on kaikkein pahinta.
Normi polletkaan ja viranomaiset on pihalla asiasta, mutta kun pääset kurkkaamaan kulissien taakse, niin siellä toimii se todellinen rikollispiiri.
Se on sellainen piirin aika tarkoin varjeltu salaisuus ja harvat ovat siitä tietoisia.
Se on sellainen juttu, että mitä enemmän se paskasakki vielä rikkoo mua vastaan, sitä enemmän mä heistä paljastan.
Moni ei pääse tai joudu tähän tilanteeseen missä olen, sun täytyy "tietää liikaa" eli pääset kurkkaamaan kulissien taakse ja näet mitä maailmassa oikeasti tapahtuu pimennossa, niin se on bye bye oikeudet ja yksityisyys.
He tekevät pahimmat rikokset maailmassa ja kun se paskasakki pääsee vielä vaikuttamaan niin laajasti ja kontroloimaan asioita, niin siinä on meidän ne todelliset oikeudenpalvelijatkin aika heikoilla sitä korruptiota vastaan.
Mut kiva että ovat tarkkailleet, täytyyhän mun heille välillä kertoa missä mennään, eikä heillä ole sitten mitään millä itseään puolustavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345688Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81741Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291468En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194817