Forssalaisyritys jätti kaupunkipyörät Varkauden ja Helsingin kaduille – Nyt ei vastaa kaupungin yhteydenottoihin FL 05/05/23
Mikä homma? Mikä yritys ja miksi pyörät jääneet?
Mitkä ihme pyörät
6
844
Vastaukset
- Anonyymi
myös tuolla on samanlaisia pyöriä https://goo.gl/maps/JuHTTQjrQTzDk4vR8
- Anonyymi
Ok, ilmeisesti businekset menneet pieleen, ei kai kukaan muuten jätä asioita hoitamatta noin! Mutta ajat ovat vaikeita ja kilpailu kovaa joten ymmärtäähän tämän että näitä sattuu.
- Anonyymi
Nyt on näköjään Forssallakin jotain ongelmaa taas sähköpotkulautafirman kanssa. Liikaa kilpailua alalla vai mikä lie kun hommat jää hoitamati?
- Anonyymi
Vuokratulla sähköpotkulaudalla liikkujan kannatta muistaa yks asia. Jos ajaa kolarin ei kannata paeta.
- Anonyymi
Trattalistalta näköjään löytyy kyseinen yritys ja nettisivut ja Fb sivut kadonneet. Pikaisella vilkaisulla taloustiedotkaan eivät vakuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945