City Patrol , eliittiporukkaa? nope.

Jay

Luuleeko Cipat olevansa jotain vartijoiden eliittiryhmää verrattuna esim. Pavaan? Saa kävellä pitkin kaupunkia ja kantaa aspia vyöllä jne..paremmin sopis titteli Cafe patrol, Äijät kävelee kahvilasta toiseen, ja viettää aina n. 30 minuutin kahvitaukoja, ties monta kertaa päivässä. Sit on varaa vielä naureskella pava vartijoille, prkl. Eipä täs muuta.

7

6885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tigereye

Missäpäin maatamme tällainen patrolli on? Kuulostaa ihan kivalta duunilta..

• JiiPee

Eikä todellakaan ole kivaa duunia! Paljon voimankäyttötilanteita...

• aapeli
        JiiPee kirjoitti:

Eikä todellakaan ole kivaa duunia! Paljon voimankäyttötilanteita...

mitäs se ff-JiiPee avautuu paskasta duunista :D eikö pysty spämmäämään ff:lle tarpeeksi ;D

• messias

Minkähän kaupungin city patrolista mahdat avautua? voi itku jos olevat kahvilla monta kertaa vuoron aikana.. eiköhän ne hommat tuu hoidettua. mitä tiedän porukkaa niin ikävä kyllä on varaa "naureskella" pava vartijoille.

• mikko555

lähinnä tuo citypatrolsakki on ns. pallot kainalossa kävelevää pelleporukkaa, joka on tosipaikassa saanut useamman kerran turpaansa, ja lähinnä isottelevat alaikäisille pennuille.
      Tosipaikassa lähtevät karkuun kulman taakse soittamaan poliisia. Muutenkin Oulun Securitaksella muutamaa kaveria lukuunottamatta täysin ...........sakkia, ei onneksi kuitenkaan kaupungin vartijoiden pellesakkia falckin tai Pokon tapaan, ainoat tässä kaupungissa jotenkin asiansa hoitavat ovat ISS ja Oulun Piirivartiointi. Näkihän sen tuossa puistovartioinnissa, kun secun porukkaa pistelivät 15-kesäiset nokkaan.

• Anonyymi

Jyväskylässä kaveri kertoi, että Securitaksen city patrol on nimenomaan eliittijoukkoa. Siinä missä Patrialla rasvataan lukkoja, piirissä vedetään lippuja salkoon ja myymälässä työnnellään ostoskärryjä niin city patrol miehet tekevät pelkästään oikeata vartiointia. Oheistöitä eli TESsin ja LYTP:n ulkopuolisia töitä ei kerta kaikkiaan ole. City patrol on ainakin Jyväskylässä 100% puhdasta vartiointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe