Aattelin ostaa asunnon Jeppiksestä.
Eka välittäjä oli jo naurettavan ylpeä ja toivotti oikeestaan suoraan ulos koko toimistosta.Samoin toinen toimistossa ollut ei edes tervehtinyt, oli sellainen "aivan ihana, siis upeeta" blondattuine hiuksineen. Kyseessä oli siis mies.
Toisessa toimistossa jo kysyttiin onko edes rahaa. Vaikka ostaa asunnon niin muut asukkaat haluavat nähdä ostajan ja jne.
Jotenkin Jeppis maistuu sisäänpäin lämpiävälle paikalle. Rikastuttajia näytti olevan kadut täynnä.
Ei kiitos, en ihmettele että suomenkieliset muuttaa pois.
Jeppiksen kiinteistövälittäjät
7
929
Vastaukset
- Anonyymi
Osta ennemmin Kokkolasta...asunnon arvo nousee paremmin.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17848460G
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei älä ny hyvänen jeppiksee!!
- Anonyymi
"Vaikka ostaa asunnon niin muut asukkaat haluavat nähdä ostajan ja jne."
Just joo. Todistapa tui heitto.- Anonyymi
...toi...
- Anonyymi
Osta nyt Kokkolasta joku halpa remonttikohde...saat satavarmasti myytyä sen jolleki tulevalle suurteollisuuden työntekijälle.
- Anonyymi
Asian vierestä mennöö : Ei vastata Granlundin pesus telefooniin, Pe. tuloo 180 päätä taloon ja pesettää sais 3000 settiä lakanaa.
Varasto on avoin, pitääs täyttää kesäks 100 lasis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984