Tojotan myynti sakkaa

Anonyymi-ap

Hutikuun tilastoissa Rav4 muutos -50 %, Yaris -20 %, C-HR -20%
Sähköautot jyrää Tesla model Y + 318%, ID 4 + 627%, Enyak +234 %
Tässä näkyy hyvin mihin suuntaan muutos on menossa. Tojotan vanhanaikaiset polttomoottorit ei enää myy. Tojotalla ei ole tarjota sähköautoa joka kiinnostaisi.

102

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tojotan sähköauto on talvella onneton.

      • Anonyymi

        Ympäri vuoden onneton, ns. hätäpaska kun eivät ole pystyneet pysymään lupauksissaan. lupausten mukaan olisi pitänyt olla jo useita 1000km rangella olevia solidstate akkuisia autoja myynnissä.


    • Anonyymi

      Eikä, nyt meni maku Kallen kruunajaisiin ja juhlahumuun. Taidan vetää kännit kirjoitella yöllä muutamat Toyotaa kehuvat tarinat.

      • Anonyymi

        Ei auta enää kehua kun ei ole mitään kehuttavaa.


      • Anonyymi

        " Itselataavan " lähtölaskenta on vauhdissa . Kenelle jää Mustapekka käteen ?


    • Anonyymi

      Lisäksi tulee ilmi kaikenlaista kieroilua ja ongelmaa kuten huijaukset kolaritesteissä ja hybridien vuotavat jäähdytysnesteet pakoputkeen, jota ei korvata valmistusvikana niin jäljelle jää vain huonomaineiset vanhahtavat autot.

    • Anonyymi

      Tohjon myynti laskee kuin lehmänhäntä.

      • Anonyymi

        Kaikkien autojen myynti sakkaa.Ihmiset käyttävät rahansa fiksummin,eivätkä kanna rahojaan autokauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien autojen myynti sakkaa.Ihmiset käyttävät rahansa fiksummin,eivätkä kanna rahojaan autokauppaan.

        Katsoppa tarkemmin lukuja. Sähköautojen myynti voimakkaassa kasvussa, Tojotalla ei vaan ole mitään järkevää tarjolla.


    • Anonyymi

      Toyolle tulee kalliiksi huijaus HYBRIID moottorit kun alkaa uuden mittaus tavan suoritus konttorit saa uudet laitteet

      • Anonyymi

        Dinosaurusten ajalta myös tojotassa käytettävä polttoaine.


      • Anonyymi

        Ei noita kyllä kohta enää kukaan osta muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dinosaurusten ajalta myös tojotassa käytettävä polttoaine.

        Ei pidä paikkaansa. Se on ilmastohihhulien keksimä väite. Öljyä syntyy maaperässä koko ajan lisää hiilestä. Se on elämälle välttämättömän hiilen ja hiilidioksidin kiertoa. Myös muilta planeetoilta löytyy hiiltä ja öljyä. Onko nekin syntyneet kasvien ja dinosaurusten jäänteistä?


    • Anonyymi

      Minulla on ollut vaikeita potenssiongelmia ja seksuaalista haluttomuutta, kun hankin vw sähköauton.Johtuuko magneettikentistä.Autoon sinänsä olen tyytyväinen ,mutta vaimo muistelee niitä ihania avencis aikoja kun kesken reissunkin poikettiin puskapanolla.

      • Anonyymi

        Vanha totuus on Tojota niin ei sojota. Pappojen autoja nääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha totuus on Tojota niin ei sojota. Pappojen autoja nääs.

        Sojottaa ykkösenä, sekös harmitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sojottaa ykkösenä, sekös harmitaa.

        Jos kattoo myyntimäärien muutosta niin ihan selvä loikka menossa sähköautoihin. Tojotalla ei vaan ole mitä tarjota. Hybridi moottorit ei oo enää tätä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha totuus on Tojota niin ei sojota. Pappojen autoja nääs.

        Mersut ja "premium" autot on seniori-ikäisille. Niissä nurkat roikkuu kuin papan kolmoisleuka.

        Liki kaikissa 2000-luvun alun scifi-leffoissa näkyy Toyota Prius autoja kun kuvataan tulevaisuuden maailmaa. Priuksen muotoilu kun oli niin futuristinen.


    • Anonyymi

      Toyodaa teknic vanhentui liian nopeasti, tuo Itä-Suomen suosikki??👷

    • Anonyymi

      Itä-Suomesta vouhottaminen on turhaa. Mietitäänpä missä ammatissa etelässä on suuresti erilainen palkkaus kuin vaikkapa Itä-Suomessa? Saattaa olla joissakin tapauksissa parempi ylempänä Suomessa.
      Hyvä omakotitalo saattaa maksaa Karjalassa 100 tonttua, sama maksaa Helsingin liepeillä 400 tonttua.
      Kunhan raja aukeaa joskus, tällä hetkellä menneessä polttoaine maksoi 0,74 senttiä litralta heti rajan takana. Autoistahan tällä saitilla oli kyse.
      Mitä esimerkiksi BMW 500 sarjan autoilla täällä tekisi pohjasta kiinni jäävinä, kun kokemukseni mukaan kaikkiin julkisiinkaan paikkoihin ei tahdo päästä etelässä pohjan ääniä kuulematta. Kokemusta on tästä.
      Autoilta vaaditaan luotettavuutta, sillä kuka sinua täällä tulee auttamaan vaikkapa maatalouslomittajana viiden aikaan aamulla. Ajattele ainakin lehmiä, jotka kärsivät jos niitä ei lypsetä. Auraamatonta tietä talvella ajamalla, joissakin tapauksissa jopa 100 km sivu. Tosin harvoin, mutta kuulin tuollaisesta tapauksesta. Tuolla naisella oli Nissan Micra. Illalla sama reissu uudestaan, jota Helsingin homepersukset eivät osaa työnä edes kuvitella. Paljonko luulet päivärahaa ja kilometrikorvauksia tulevan ja silti Micra.
      Joskus kannattaa ajatella muutakin kuin liikennevalon vaihtumista keltaiseksi, jotta ehtii ensimmäisenä risteyksen yli.
      Edellinen oli tietenkin huonoiten maksettuja ammatteja Karjalassa. Muutama tonttu kuitenkin kuussa suurelta osin puhtaana käteen, josta kulut pois. Ehkä hieman karrikoitu kirjoitus, mutta niin ovat kirjoitukset Itä-Suomen köyhyydestäkin ja itse elän etelässä, mutta toinen koti Karjalassa.

      • Anonyymi

        Jos ostaa Karjalasta omakotitalon 100 tontulla , niin voi joutua pitämään sen lopun ikäänså .


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meillä sakkaa ja hyvä niin.


      • Anonyymi

        faktat löytyy trafin ensirekisteröinneistä, joita tälläkin palstalla on hehkutettu siihen asti kun Tojota alkoi sakata


    • Anonyymi

      Eläkeläiset ostavat vielä itselataavia.

      • Anonyymi

        onneksi eivät osta sähkö tojoa, siinä tulis pikalatureille melkoiset jonot kun lataus niin onneton


    • Anonyymi

      Kaksi vuotta maailman myydyin malli uusi rav 4...
      Iso ja kallis auto.
      Aika ihme

      • Anonyymi

        Suomen myynninkehitys -50%, ei mikään ihme sillä tuo on polttomoottoriauto


      • Anonyymi

        Muualla halpa, meillä kallis.


    • Anonyymi

      Nyt on alkanut komponenttipula helpottamaan niin sähköautoja menee kaupaksi. Tojotalla sellaista ei ole. Paitsi se yksi millä ei tee talvella mitään.

    • Anonyymi

      sakkaa, sakkaa

    • Anonyymi

      Kyllähän lähes kaikki merkit on paljon edellä sähköautoissa. Tojotan myynti vaan tulee nyt romahtamaan vaan enemmän. Polttomoottori on niinku vanhanaikanen.

    • Anonyymi

      Noissa uusissa malleissa on jotkut jötköt lokasuojien päällä. Ei paljon houkuttele ostajia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyota oli Suomen myydyin automerkki huhtikuussa niin kuin ennenkin.

    • Anonyymi

      Kovasti sakkaa, jatkuvasti Tojo ykkönen!1😅🤣😂😅😂

      • Anonyymi

        Id4 myynnin kasvu yli 600 % Tojotalla suunta alaspäin. VW kauhoo isolla kouralla sähköautomarkkinoita. Tojata kaapii tyhjää, ei ole tarjota mutään haluttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Id4 myynnin kasvu yli 600 % Tojotalla suunta alaspäin. VW kauhoo isolla kouralla sähköautomarkkinoita. Tojata kaapii tyhjää, ei ole tarjota mutään haluttavaa.

        Noissa kasvuprosenteissa näkyy todellinen myynnin kehitys, Tojota tulee koko ajan alaspäin.


    • Anonyymi

      Näkyy selkeästi tilastoissa. Toyotan markkina osuus laskee koko ajan tasaisesti. Sähköautojen myynnin kasvuprosentit satoja prosentteja. Ensi vuodelle on ennustettu sähköautojen hinnan asettuvan polttomoottoriautojen tasolle. Toyota kyykkää kohta syvälle, sähköautoa ei ole tarjolla.

      • Anonyymi

        Yaris-vaarit ovat poistuva luonnonvara..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yaris-vaarit ovat poistuva luonnonvara..

        Ihan hyvä niin, jää maanteiltä nuo jono kerääjät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yaris-vaarit ovat poistuva luonnonvara..

        enemmän taitaa olla mummo-auto


      • Anonyymi

        Toyota bz4x on nykyisin hyvä auto. Se on mennyt ominaisuuksissa päivitysten myötä ohi Teslasta ja muista sähkiksistä. Ensivuonna se on myydyin sähköauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota bz4x on nykyisin hyvä auto. Se on mennyt ominaisuuksissa päivitysten myötä ohi Teslasta ja muista sähkiksistä. Ensivuonna se on myydyin sähköauto.

        Vuoden vitsi. Toyotalla ei ole mitään edes lähelle yhtä hyvää kuin huonoin Tesla.


    • Anonyymi

      Sähköautot alkaa lyödä vahvasti läpi. Näkyy selvästi kaikissa tilastoissa. Nytkin corolla on tipahtanut kärkipaikalta kolmanneksi. En vuonna Toyota tulee romahtamaan kun ei ole sähköautoa tarjolla. Sitä ainoaa ei voi laskea kun on talvella ajokelvoton.

      • Anonyymi

        Viisi kertaa peräkkäin vastasin itselleni kun volsun rämpiminen hermostuttaa ja harmistuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi kertaa peräkkäin vastasin itselleni kun volsun rämpiminen hermostuttaa ja harmistuttaa.

        Sähköautot mallitilaston sijoilla 1 ja 2. Ei voi oikein sanoa rämpimiseksi.
        Toyota on tehnyt valtavan mokan kun se ei ole kehittänyt sähköautoja.
        Nyt niitetään sitä satoa ja alamäki vain jyrkkenee jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautot mallitilaston sijoilla 1 ja 2. Ei voi oikein sanoa rämpimiseksi.
        Toyota on tehnyt valtavan mokan kun se ei ole kehittänyt sähköautoja.
        Nyt niitetään sitä satoa ja alamäki vain jyrkkenee jatkossa.

        Nyt on mummut, papat ja muuten vaan vanhoilliset ostaneet vielä Toyotaa mutta käänne on selvä, sähköautotoja ostellaan ensi vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on mummut, papat ja muuten vaan vanhoilliset ostaneet vielä Toyotaa mutta käänne on selvä, sähköautotoja ostellaan ensi vuonna.

        Voihan tuo vilppivagenin rämpiminen aiheuttaa tuollaistakin toiveiden tynnyristä huutelua kun Toyota on mennyt menojaan! Haitanneeko tuo ketään? Ennustajaeukon osaksi on jäänyt vain ennustaminen! Toteutumat vain ovat faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuo vilppivagenin rämpiminen aiheuttaa tuollaistakin toiveiden tynnyristä huutelua kun Toyota on mennyt menojaan! Haitanneeko tuo ketään? Ennustajaeukon osaksi on jäänyt vain ennustaminen! Toteutumat vain ovat faktaa.

        Tojo uskista ottaa nyt koville kun Tojolla ei ole sähköautoa ollenkaan, siis sellaista mikä kelpaisi kuluttajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuo vilppivagenin rämpiminen aiheuttaa tuollaistakin toiveiden tynnyristä huutelua kun Toyota on mennyt menojaan! Haitanneeko tuo ketään? Ennustajaeukon osaksi on jäänyt vain ennustaminen! Toteutumat vain ovat faktaa.

        Pösön ja Teslan voitto elokuun mallitilastossa ei ole ennustetta vaan faktaa.
        Samoin VW konsernin 15.000 myynti tänä vuonna on faktaa.
        Ja VW-konsernilla on kaksi sähköauto top-10 mallitilastossa.
        Sekin että Tojon sähköautojen myynti on täysin olematonta on faktaa.

        Tässä faktaa myynnin muutoksesta vuodessa:
        VW +21%
        Skoda +28%
        Audi +36%
        Toyota +4%

        On selvää että Toyotan myynti Suomessa on jo aloittanut sakkaamisen ja se vain syvenee kun latauskelvottomien myynti tyrehtyy ja Toyotalla ei ole sähköautoja eikä edes ladattavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pösön ja Teslan voitto elokuun mallitilastossa ei ole ennustetta vaan faktaa.
        Samoin VW konsernin 15.000 myynti tänä vuonna on faktaa.
        Ja VW-konsernilla on kaksi sähköauto top-10 mallitilastossa.
        Sekin että Tojon sähköautojen myynti on täysin olematonta on faktaa.

        Tässä faktaa myynnin muutoksesta vuodessa:
        VW 21%
        Skoda 28%
        Audi 36%
        Toyota 4%

        On selvää että Toyotan myynti Suomessa on jo aloittanut sakkaamisen ja se vain syvenee kun latauskelvottomien myynti tyrehtyy ja Toyotalla ei ole sähköautoja eikä edes ladattavia.

        Faktaa on että Toyotaa on ostettu maailman laajuisesti jo miljoonatolkulla enemmän kuin vilunkivageneita. Sitä myydään ja on myyty, mitä kansa on halunnut! Eikös ne isot luvut enää kelpaakkaan joilla on jotain todellista merkitystä konserneissa? Toki 30 miljoonaa ja 7 vuottakin ovat suuria lukuja, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktaa on että Toyotaa on ostettu maailman laajuisesti jo miljoonatolkulla enemmän kuin vilunkivageneita. Sitä myydään ja on myyty, mitä kansa on halunnut! Eikös ne isot luvut enää kelpaakkaan joilla on jotain todellista merkitystä konserneissa? Toki 30 miljoonaa ja 7 vuottakin ovat suuria lukuja, eikö?

        Eipä tuo Toyota pärjää EU tilastoissakaan. Ei tuo auringon laskun mallisto enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktaa on että Toyotaa on ostettu maailman laajuisesti jo miljoonatolkulla enemmän kuin vilunkivageneita. Sitä myydään ja on myyty, mitä kansa on halunnut! Eikös ne isot luvut enää kelpaakkaan joilla on jotain todellista merkitystä konserneissa? Toki 30 miljoonaa ja 7 vuottakin ovat suuria lukuja, eikö?

        Toyotan kyvytömyys tehdä sähköautoja näkyy selvästi sen menestyksessä kehittyneiden maiden markkinoilla. Sähköautojen myynti nousee kohisten eikä Toyotalla ole tarjolla käytännössä yhtään mitään.

        Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

        Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

        Tojo on surkeassa tilanteessa.

        https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan kyvytömyys tehdä sähköautoja näkyy selvästi sen menestyksessä kehittyneiden maiden markkinoilla. Sähköautojen myynti nousee kohisten eikä Toyotalla ole tarjolla käytännössä yhtään mitään.

        Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

        Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

        Tojo on surkeassa tilanteessa.

        https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/

        Suomi tulee aina vähän perässä kaikessa. Ensi vuonna Toyota tulee floppaamaan täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi tulee aina vähän perässä kaikessa. Ensi vuonna Toyota tulee floppaamaan täälläkin.

        "Suomi tulee aina vähän perässä kaikessa."

        Ai vähän?
        Tässä on suuri alueellinen hajonta. Niinkuin Trafin tilasto kertoo niin Suomi kokonaisuudessaan on jo siirtynyt ladattavien aikaan. Sitten on tämä paavoväyrys-osasto joka haikailee Kylmän sodan ja Neuvostoliiton aikoja. Ne syrjäkylien Toyotia aatteen palolla ostavat papat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan kyvytömyys tehdä sähköautoja näkyy selvästi sen menestyksessä kehittyneiden maiden markkinoilla. Sähköautojen myynti nousee kohisten eikä Toyotalla ole tarjolla käytännössä yhtään mitään.

        Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

        Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

        Tojo on surkeassa tilanteessa.

        https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/

        Ei kyllä pätkääkään kiinnosta mitkään valmistajien katteet ja yksikköhinnat. Pääasia että saan hintalaatusuhteeltaan parhaan. Näin se näköjään on mennyt muuallakin maailmassa. Valmistajan katte ei vielä kerro laadusta yhtään mitään. Jostain muusta kyllä saattaa kertoa! Esim. automyyjän huolesta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä pätkääkään kiinnosta mitkään valmistajien katteet ja yksikköhinnat. Pääasia että saan hintalaatusuhteeltaan parhaan. Näin se näköjään on mennyt muuallakin maailmassa. Valmistajan katte ei vielä kerro laadusta yhtään mitään. Jostain muusta kyllä saattaa kertoa! Esim. automyyjän huolesta ?

        "Ei kyllä pätkääkään kiinnosta mitkään valmistajien katteet ja yksikköhinnat. Pääasia että saan hintalaatusuhteeltaan parhaan"

        Nyt pitää aivan ekakaksi kysyä että milloin viimeksi olet ostanut uuden auton?

        Kas kun nämä kaikki myyntitilastot ovat uusista autoista.

        Vanhojen katiskoihin siirtyminen yhden risaperseen pihasta toisen risaperseen pihaan ei vaikuta yhtään mitään oikeastaan mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei kyllä pätkääkään kiinnosta mitkään valmistajien katteet ja yksikköhinnat. Pääasia että saan hintalaatusuhteeltaan parhaan"

        Nyt pitää aivan ekakaksi kysyä että milloin viimeksi olet ostanut uuden auton?

        Kas kun nämä kaikki myyntitilastot ovat uusista autoista.

        Vanhojen katiskoihin siirtyminen yhden risaperseen pihasta toisen risaperseen pihaan ei vaikuta yhtään mitään oikeastaan mihinkään.

        Nimenomaan uusista ja uutta Toyotaa on myyty kuin siimaa, miljoonatolkulla enemmän kuin mitään muuta. Oiskos hintalaatusuhde syynä vai mikä ? Mikä sinun ongelma on ? Provikkavajeko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan uusista ja uutta Toyotaa on myyty kuin siimaa, miljoonatolkulla enemmän kuin mitään muuta. Oiskos hintalaatusuhde syynä vai mikä ? Mikä sinun ongelma on ? Provikkavajeko?

        Tojon myynti sakkaa pahasti.

        Toyotan kyvytömyys tehdä sähköautoja näkyy selvästi sen menestyksessä kehittyneiden maiden markkinoilla. Sähköautojen myynti nousee kohisten eikä Toyotalla ole tarjolla käytännössä yhtään mitään.

        Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

        Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

        Tojo on surkeassa tilanteessa.

        https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon myynti sakkaa pahasti.

        Toyotan kyvytömyys tehdä sähköautoja näkyy selvästi sen menestyksessä kehittyneiden maiden markkinoilla. Sähköautojen myynti nousee kohisten eikä Toyotalla ole tarjolla käytännössä yhtään mitään.

        Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

        Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

        Tojo on surkeassa tilanteessa.

        https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/

        Sähköautojen myynnin markkinaosuuksien kasvu satoja prosentteja kun samalla Toyotan markkinaosuus pienenee kasvavalla nopeudella myös Suomessa. Tämä on faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautojen myynnin markkinaosuuksien kasvu satoja prosentteja kun samalla Toyotan markkinaosuus pienenee kasvavalla nopeudella myös Suomessa. Tämä on faktaa.

        Joo. Toyota on firma joka myy pelkästään lankapuhelimia kun kehitynyt maailma on siirtynyt jo kännyköihin.

        Onnea vaan menneen maailman myymiseen. Toimii jossain kehitysmaissa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Japani on samalla tavalla vanhoillinen maa kuin Toyotan mallisto. Suurin osa väestöstä mummoja ja pappoja. Sille on syynsä miksi Toyota tipahtaa kehityksen kelkasta. Oma väkikin vierastaa kaikkea uutta.

      • Anonyymi

        Eikö tuollainen pitkän monologin itkeminen ja jatkuva itselleen vastaaminen jo syö miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuollainen pitkän monologin itkeminen ja jatkuva itselleen vastaaminen jo syö miestä?

        Asiaahan tuo kommentti on. Toyota jää jälkeen joka vuosi hieman enemmän. Pian Toyota on yksi BYD:in brändeistä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuollainen pitkän monologin itkeminen ja jatkuva itselleen vastaaminen jo syö miestä?

        Nämä on tilastollista faktaa kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on tilastollista faktaa kaikki.

        Tällaista tämä vilunkivagenröllin elämä nykyisin on kun ei yölläkään saa unta. K-kengän kuva, kun on aina mielessä. Se aiheuttaa vapinaa ja ahdistusta. Psyyke on kovilla eikä mielenrauhasta tietoakaan........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista tämä vilunkivagenröllin elämä nykyisin on kun ei yölläkään saa unta. K-kengän kuva, kun on aina mielessä. Se aiheuttaa vapinaa ja ahdistusta. Psyyke on kovilla eikä mielenrauhasta tietoakaan........

        Kohta alkaa mielenrauhaa järkyttävä rele-ja akkushow ja vettäkin vuotaa pakoputkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista tämä vilunkivagenröllin elämä nykyisin on kun ei yölläkään saa unta. K-kengän kuva, kun on aina mielessä. Se aiheuttaa vapinaa ja ahdistusta. Psyyke on kovilla eikä mielenrauhasta tietoakaan........

        Aika sama on kertooko tämän tojon romahduksen päivällä vai yöllä.

        Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

        Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

        Tojo on surkeassa tilanteessa.

        https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sama on kertooko tämän tojon romahduksen päivällä vai yöllä.

        Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

        Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

        Tojo on surkeassa tilanteessa.

        https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/

        No tuota, onhan se sinulla sama kun Toyotan etumatka valvottaa ja pitää hereillä! Minulla on makeat unet kun olen päässyt vikavageneista eroon. Kaksi ilman kolmatta ei ole minun juttuni. Monet ovat viisastuneet jo kerrasta, harmittaa kun itse en viisastunut. Historia on opettanut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota, onhan se sinulla sama kun Toyotan etumatka valvottaa ja pitää hereillä! Minulla on makeat unet kun olen päässyt vikavageneista eroon. Kaksi ilman kolmatta ei ole minun juttuni. Monet ovat viisastuneet jo kerrasta, harmittaa kun itse en viisastunut. Historia on opettanut!

        Mä olen niin viisas, etten osta Toyotaa ollenkaan. Tarpeeksi kärsimystä on jo ollut sen kyydissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista tämä vilunkivagenröllin elämä nykyisin on kun ei yölläkään saa unta. K-kengän kuva, kun on aina mielessä. Se aiheuttaa vapinaa ja ahdistusta. Psyyke on kovilla eikä mielenrauhasta tietoakaan........

        Kaikki ei tarvii unta niin paljon kuin Toyota kuskit. Lopen uupuneita ovat päivän jälkeen kun ovat yrittäneet pitää kiemurtavaa auto omalla kaistalla päivän pienissä ajoissa. Lisärasitusta on tuonnut renkaista rollottava ääni ja moottorin kiekuminen korkeilla kierroksilla. Silloin sitä onkin jo illalla niin väsähtänyt, että pikkukakkosen jälkeen pitää mennä nukkumaan. Me miellyttävillä autoilla ajavat jaksamme vielä kaikkea kivaa pitkälle yöhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei tarvii unta niin paljon kuin Toyota kuskit. Lopen uupuneita ovat päivän jälkeen kun ovat yrittäneet pitää kiemurtavaa auto omalla kaistalla päivän pienissä ajoissa. Lisärasitusta on tuonnut renkaista rollottava ääni ja moottorin kiekuminen korkeilla kierroksilla. Silloin sitä onkin jo illalla niin väsähtänyt, että pikkukakkosen jälkeen pitää mennä nukkumaan. Me miellyttävillä autoilla ajavat jaksamme vielä kaikkea kivaa pitkälle yöhön.

        No mutta jos sinun ainoa "kivasi" on Toyotan mollaaminen ja haukkuminen keskellä yötä niin tuskin kukaan ainakaan kadehtii. Ja muista katsoa sitä pikkukakkosta kun tiedät jo esitysajankin! Keskinkertaista menestystä vaan valitsemallesi tielle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos sinun ainoa "kivasi" on Toyotan mollaaminen ja haukkuminen keskellä yötä niin tuskin kukaan ainakaan kadehtii. Ja muista katsoa sitä pikkukakkosta kun tiedät jo esitysajankin! Keskinkertaista menestystä vaan valitsemallesi tielle!

        Olikos tuossa haukuttu jotakin yöllä, ei oltu. Laitettiin kovaa faktaa keskusteluun ja tästä suivaantuneena Tojo uskis aloitti aamulla kritisoijam mollaamisen. Kuten täällä on tapana aina yrittää kääntää jutut pois niistä Toyotan ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos sinun ainoa "kivasi" on Toyotan mollaaminen ja haukkuminen keskellä yötä niin tuskin kukaan ainakaan kadehtii. Ja muista katsoa sitä pikkukakkosta kun tiedät jo esitysajankin! Keskinkertaista menestystä vaan valitsemallesi tielle!

        Menikö Toyotan omistajalle ihon alle noin pahasti ja itkupotkuraivarit eetteriin?
        Toyota on surkea ja kurja auto, mutta älä välitä, meillä on paljon muitakin kaltaisiasi uhreja joiden elämä on mennyt enemmän tai vähemmän pieleen auton hankinnan jälkeen, mutta siitä pääsee eroon ja parempia löytyy, kunhan vain kerran kestät panttimaksun verran takaiskua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö Toyotan omistajalle ihon alle noin pahasti ja itkupotkuraivarit eetteriin?
        Toyota on surkea ja kurja auto, mutta älä välitä, meillä on paljon muitakin kaltaisiasi uhreja joiden elämä on mennyt enemmän tai vähemmän pieleen auton hankinnan jälkeen, mutta siitä pääsee eroon ja parempia löytyy, kunhan vain kerran kestät panttimaksun verran takaiskua.

        Tojon omistaja ei kestä kylmää faktaa


    • Anonyymi

      Aika sama on kertooko tämän tojon romahduksen päivällä vai yöllä.

      Toyotan kannalta pahin tilanne on maailman suurimmilla automarkkinoilla Kiinassa jossa sen markkinaosuus on romahtanut yli 25%. Se on huonoin suoritus kaikista autonvalmistajista.

      Sama suunta on myös Euroopassa ja USAssa. Toyota on jäämässä täysin marginaaliin rahakkaimmilla markkinoilla ja se luisuu kehitysmaiden halpisautojen tekijäksi. Toki siellä on suuret volumit mutta yksikköhinnat ja katteet ovat surkeat.

      Tojo on surkeassa tilanteessa.

      https://thedriven.io/2023/07/25/toyota-recalls-12205-evs-as-japan-auto-maker-sales-slump-in-worlds-biggest-ev-market/

    • Anonyymi

      Suomessa on alkuvuonna 1-7/23 myyty jo enemmän uusia täyssähköautoja kuin itselataavia, 17000 vs 14400. Sähköautojen myynnin kasvu +150 %, itselataavien myynti -10%. Lähde: Acea.be.

      • Anonyymi

        Viisi kertaa jouduin jo vastaamaan itselleni. Olenkohan ihan terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi kertaa jouduin jo vastaamaan itselleni. Olenkohan ihan terve?

        Meneekö fakta noin pahastitojohönön ihon alle? Eikö kestä kasetti totuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi kertaa jouduin jo vastaamaan itselleni. Olenkohan ihan terve?

        Oletkohan itse ihan terve kun et kestä faktoja autoom liittyen.


      • Anonyymi

        Näin se menee ja s-autojen myynti vaan kiihtyy kun hinnat alkaa tippua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan itse ihan terve kun et kestä faktoja autoom liittyen.

        Tojopoju ei kestä, että itselataavat ovat jo laskevan auringon autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojopoju ei kestä, että itselataavat ovat jo laskevan auringon autoja.

        Vanhoillisille ja vanhuksille juu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      TM testasi minkälalainen auto on edullisin käyttää viiden vuoden aikana ja kaikkein kallein oli Toyota hybrid. Toyotan ostamisessa ei ole enää mitään järkeä, kaikkein kalleimmat kulut mutta vastineeksi ei saa mitään. Hybrideissä on kaikenlaista rele, akku ja lämmönvaihdin ongelmia. Aino syy hankkia Toyota on Toyota harrastus jossa nyt ei sitten ole mitään järkeä mutta ei kaikissa harrastuksissa olekaan.
      Tällä mallistolla Toyotan myynti hyyytyy kyllä, ei kuluttajat tyhmiä ole. Sehän on se mainoskin joka sanoo että on vaan tyhmää maksaa liikaa.

      • Anonyymi

        Totta, että ei kuluttjat tyhmiä ole vaikka vilunkivagenmyyjä niin kuvittelee. Siksi juurikin Toyota on ostetuin auto meillä ja koko maailmassakin.
        Näin se on mennyt kun fiksu kansa on itse päättänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, että ei kuluttjat tyhmiä ole vaikka vilunkivagenmyyjä niin kuvittelee. Siksi juurikin Toyota on ostetuin auto meillä ja koko maailmassakin.
        Näin se on mennyt kun fiksu kansa on itse päättänyt.

        Uusia sähköautoja rekisteröidään jo enemmän kuin perinteisiä autoja. Mitäs Toyotalla on tarjota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, että ei kuluttjat tyhmiä ole vaikka vilunkivagenmyyjä niin kuvittelee. Siksi juurikin Toyota on ostetuin auto meillä ja koko maailmassakin.
        Näin se on mennyt kun fiksu kansa on itse päättänyt.

        Et taida ymmärtää, että se markkinaosuus kutistuu koko ajan kun tarjolla on vain perinteisiä malleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia sähköautoja rekisteröidään jo enemmän kuin perinteisiä autoja. Mitäs Toyotalla on tarjota?

        pettymyksiä


    • Anonyymi

      Suuri osa Corollan "myynnistä" on 12 kk liisauksia, niitä käytettynä on liikkeet pullollaan.

      • Anonyymi

        Joo, sähköön siirtyvät nyt porukat


    • Anonyymi

      On ihan varma romahduksen merkki kun tuulipukukansa alkaa ostaa jotakin isolla joukolla. Tämä on nähty niin monta kertaa. Talvivaara, Nokia ja nyt viimeisenä asuntosijoittaminen. Toyota on ollut tänä vuonna eniten rekisteröityjen joukossa. Ensi vuonna tulee romahdus ja taas jää romua tuulipukukansalle.

    • Anonyymi

      Teslakin alkaa olla jo niin halpa, ettei noissa Toyotissa ole mitään järkeä. Eipä taida olla Toyotalla ensi vuonna paljon malleja jotka kiinnostavat muita kuin suomalaisia pappoja.

    • Anonyymi

      Nyt on Tojota alkanut hätäpaissään sepittämään juttuja uusista akuista joilla on pitkä range. Niin piti olla siinä bzöksässäkin mutta kuinkas kävi, ihan kuraa tuli. Kukaan ei usko.

      • Anonyymi

        Eipä Tojolta muuta kuin kuraa tulekaan.


    • Anonyymi

      Suomen autokanta alkaa länsimaistumaan kun Tojon myynti sakkaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toyotan pelko on viisauden alku! Hieman hitaamminkin käyvät ovat jo huomannet vaaran ja nyt on huoli kova ja kaikki keinot käytössä!


      • Anonyymi

        Nyt vaan ennustetaan Eurooppaan sähköauto myynnin romahtamista ja polttiksien myynin kasvamista talven aikana. Saapas nähdä miten käy.

        Yllättävä kova on Tojo Euroopassa kun toisena on kokonaismyynnissä. tuon listan mukaan ekalla halffilla


    • Anonyymi

      LELUXX Leikki asuntoauto tilaa kahdeksalle koiralle millo suomes myydään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe