Näin se vaan menee.
Paha saa palkkansa.
11
2059
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Millä tavalla paha ja miten sai palkkansa?
- Anonyymi
Mitä pahaa on tehnyt ja mistä varmuus?
- Anonyymi
Kenelle tunnustanut?
- Anonyymi
Riittää että tunnustanut, mieltä painoi. Yleisesti oli seikkoja tiedossa syyllisyydestä. Ei saatu oikeuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää että tunnustanut, mieltä painoi. Yleisesti oli seikkoja tiedossa syyllisyydestä. Ei saatu oikeuteen.
Mistä nämä väitteet tai mistä tiedät niiden todenperäisyyden? Jos asia on faktaa, miksi ei saada oikeuteen?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä? Millä tavalla roisto/terroristi? Millä tavalla julma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä? Millä tavalla roisto/terroristi? Millä tavalla julma?
Mikä helvetin tutkija olet ja kyselet kuin vatipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin tutkija olet ja kyselet kuin vatipää.
Kyselen, koska perustelut puuttuu näistä kommenteista. En käsitä mitä tarkottaa roisto tai terroristi tai julma, jos ei kerrota miten on sellainen. Vatipää on mielestäni sellanen, joka ei perustele.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17848571v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mistä on kyse?
- Anonyymi
Voisiko aloittaja kertoa, mistä on tietonsa saanut?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600