Jos teitä kiinnostaa katsoa historiallista tapahtumaa niin Skynews näyttää suorana lähetyksenä monista eri paikoista Lontoossa, ei ainoastaan kirkon sisältä.
Kruunajaiset
8
253
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä kanavahan näkyy tietysti kaikilla, näin oletat?
- Anonyymi
Näkyi jos katsoi tietokoneen kautta ja laittoi hakusanoiksi skynews,sieltä sitten valitsi watch live. Sieltä näkyy vieläkin jälkilähetystä, mutta tietenkään ei ole tekstitystä suomenkielelle.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17848587g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jaa.
Ylellä just samansisältöinen lähetys menossa. Toki selostus suomeksi, mutta myös ruotsiksi ja englannniksi. Lisäks ollut yleisö haastatteluja ja toimittajien kommentteja ja raporttejja matkan varrelta.
Noin mainiten, taitaa kuvamateriaali kaikilla olla bbc.n kautta, ainakin kirkosta, koska sinne ei valtavan paljon kamerakalustoa edes mahdu. Ylellä toki siis omat kamerat ja toimittajat noin muuten paikalla.
Pirun tylsä ohkelma, kaikkeen sitä verorahoja käytetäänkin :D
=DW=- Anonyymi
Minun mielenkiintoni kruunajaisia kohtaan loppui lyhyeen, suljin telkkarin ja ryhdyin
valmistamaan kasvissosekeittoa.
kylmätotuus
Yli 70-vuotiaana pääsee vasta töihin kunnolla.
Olisin suonut kruunun pojallen.
Vaan eipä asiaa minulta kysytty : )- Anonyymi
Saa olla kunkkuna 20 - 25 vuotta jos on perinyt pitkäikäisyyden isältään ja äidiltään.
- Anonyymi
Ne olivat vanhusten kruunajaiset,yllätyin miten vanhoilta näyttivät.Yllätys oli myös miten uskonnollinen tilaisuus oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423