Mitä kaikkea pitäisi tajuta ottaa mukaan n.2kk:n reppumatkalle, joka suuntautuu Espanjaan ja Marokkoon syyskuusta eteenpäin? Mahdollisimman vähän tavaraa haluaisin kanniskella, eli...
Kaikki vinkit ja mielipiteet erittäin kaivattuja!
-Matkaaja
Mitä mukaan reppumatkalle?
4
2747
Vastaukset
- mato matkamies maan
Itse tekisin niin, että ottaisin mukaan viikon vaatteet, pesuvälineet, ja retkiruokailuvehkeet n. 60-80 litraiseen keskikoon rinkkaan. Sitten vaan viikon välein paikkaan jossa saa vaatteet koneeseen. Näin ei tulisi liikaa kantamista.
Jos ilmenee, että jotakin pientä tarvitsee lisää, niin mieluummin ostaa paikanpäältä kuin kantaa ylimääräistä kamaa varmuuden vuoksi.
Pari lyhyttä reppureissua takana, että siltä pohjalta aattelin...
Hyvää Matkaa !Edellisten lisäksi pakkaisin mukaan ne pienet tärkeät jutut, jotka tahtovat aina unohtua: viinipullon/kruunukorkin ajaava, laastarit ja taskulamppu.
- Leidi
reissaaja56 kirjoitti:
Edellisten lisäksi pakkaisin mukaan ne pienet tärkeät jutut, jotka tahtovat aina unohtua: viinipullon/kruunukorkin ajaava, laastarit ja taskulamppu.
Ota mukaan myös ihan simppeli, perusmallia oleva teräksinen purkinavaaja. Kokemusta on, eo löydy maailmalta.
- Esther
Itse olen kantanut vain ja ainoastaan reppua, ekan nuoruudessa tehdyn inter rail matkan jälkeen.
Pari kolme vaatekertaa riittää, vaatteet mahd. ohutta materiaalia, intian puuvillaa tai silkkiä, jotka myös kuivavat nopeasti.
Ohut silkkinen pussilakana, jonka sisällä voi nukkua, ilman pelkoa punkeista ym.
Kaikki pesuaineet ym. pienii pulloihin ja niitähän saa matkan varrelta tarvittaessa lisää.
Repun saa aina syliinsä busseissa ja junissa, ei tarvitse pelätä pöllimistä. Rinkan kantaminen on yhtä tuskaa, repun kanssa nauttii matkasta monin verroin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996