Lämmitystä ei ole eikä sähköä. Millainen rakenne? Miten pesuvesien poisto on järkevintä hoitaa?
Millainen sauna talvikäyttöön?
13
486
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei saunassa ole lämmitystä niin sitten rakenteeksi sopii vallan mainiosti tavallinen suomalainen talvimaisema. Vedenkin voi heittää suoraan hankeen ja samalla voi ihailla keltaisen värin erikoista vaikutusta lumen sulamiseen.
- Anonyymi
Suomen maaseutu on täynnä pihasaunoja, saattaa niissä sähkövalo olla, mutta mihinkään muuhun ei sähköä tarvita. Kannattaa tutustua muutamaan pihasaunaan, vaikka jonkin autiotalon pihapiirissä.
- Anonyymi
ei vaan nyt on aika kesämökki- palstaa aktivoida tärkeillä kysymyksillä !!
- Anonyymi
Jos näitä ratkaisuja on paljon, niin voisiko kertoa sen.
En ymmärrä, miten näille foorumeille löytää Suomen vähälahjaisin aines, joka ei tiedä mistään mitään, ei ymmärrä mistään mitään, mutta jonka täytyy kuitenkin kommentoida.
Ei minua auta tieto, että maaseutu on ratkaisuja täynnä. Tahdon tietää, millainen se ratkaisu on.- Anonyymi
Minä veikkaan että oikea ratkaisu sinulle on Niuvanniemen kesäsiirtola.
- Anonyymi
Rakenna hirsirunkoinen sauna puulattialla ja siihen kiuas kevytpiipulla. Veden lämmitys piippusäiliöllä tai paidalla. Käytä yksinkertaisia rakenteita, joihin ei pääse kohdendoitumasn kosteutta. Puulattia sen takia, ettet voi käyttää vesieridteitä. Samoin kevytpiippu, koska nopeasti lämmitettäessä muuratut rakenteet halkeamat pakkasilla.
- Anonyymi
Heikkolahjaisuus ei näy päälle kyselyiässä...
- Anonyymi
Eikä myös vastaajien täydellinen tietämättömyys asiasta, Kyltymätön vastaus halukkuus on vaikka ei tiedä asiasta tuon taivallisen mitään.
- Anonyymi
Olihan tuolla heti ensimmäisessä vastauksessa täydellinen analyysi tilanteesta.
Mitä vielä itket? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan tuolla heti ensimmäisessä vastauksessa täydellinen analyysi tilanteesta.
Mitä vielä itket?Ehkä täydellinen vastaus sinun äo:lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä täydellinen vastaus sinun äo:lle
Meni asia näköjään sinulta kirkkaasti yli hilseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni asia näköjään sinulta kirkkaasti yli hilseen.
Ette nyt vaan olisi sitä keltaista ainetta myös pääkopan sisällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715