Lämmitystä ei ole eikä sähköä. Millainen rakenne? Miten pesuvesien poisto on järkevintä hoitaa?
Millainen sauna talvikäyttöön?
13
613
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei saunassa ole lämmitystä niin sitten rakenteeksi sopii vallan mainiosti tavallinen suomalainen talvimaisema. Vedenkin voi heittää suoraan hankeen ja samalla voi ihailla keltaisen värin erikoista vaikutusta lumen sulamiseen.
- Anonyymi
Suomen maaseutu on täynnä pihasaunoja, saattaa niissä sähkövalo olla, mutta mihinkään muuhun ei sähköä tarvita. Kannattaa tutustua muutamaan pihasaunaan, vaikka jonkin autiotalon pihapiirissä.
- Anonyymi
ei vaan nyt on aika kesämökki- palstaa aktivoida tärkeillä kysymyksillä !!
- Anonyymi
Jos näitä ratkaisuja on paljon, niin voisiko kertoa sen.
En ymmärrä, miten näille foorumeille löytää Suomen vähälahjaisin aines, joka ei tiedä mistään mitään, ei ymmärrä mistään mitään, mutta jonka täytyy kuitenkin kommentoida.
Ei minua auta tieto, että maaseutu on ratkaisuja täynnä. Tahdon tietää, millainen se ratkaisu on.- Anonyymi
Minä veikkaan että oikea ratkaisu sinulle on Niuvanniemen kesäsiirtola.
- Anonyymi
Rakenna hirsirunkoinen sauna puulattialla ja siihen kiuas kevytpiipulla. Veden lämmitys piippusäiliöllä tai paidalla. Käytä yksinkertaisia rakenteita, joihin ei pääse kohdendoitumasn kosteutta. Puulattia sen takia, ettet voi käyttää vesieridteitä. Samoin kevytpiippu, koska nopeasti lämmitettäessä muuratut rakenteet halkeamat pakkasilla.
- Anonyymi
Heikkolahjaisuus ei näy päälle kyselyiässä...
- Anonyymi
Eikä myös vastaajien täydellinen tietämättömyys asiasta, Kyltymätön vastaus halukkuus on vaikka ei tiedä asiasta tuon taivallisen mitään.
- Anonyymi
Olihan tuolla heti ensimmäisessä vastauksessa täydellinen analyysi tilanteesta.
Mitä vielä itket? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan tuolla heti ensimmäisessä vastauksessa täydellinen analyysi tilanteesta.
Mitä vielä itket?Ehkä täydellinen vastaus sinun äo:lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä täydellinen vastaus sinun äo:lle
Meni asia näköjään sinulta kirkkaasti yli hilseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni asia näköjään sinulta kirkkaasti yli hilseen.
Ette nyt vaan olisi sitä keltaista ainetta myös pääkopan sisällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait963567Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51929Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71710- 341445
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es57973Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36930Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4807Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60794