Millainen sauna talvikäyttöön?

Anonyymi-ap

Lämmitystä ei ole eikä sähköä. Millainen rakenne? Miten pesuvesien poisto on järkevintä hoitaa?

13

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei saunassa ole lämmitystä niin sitten rakenteeksi sopii vallan mainiosti tavallinen suomalainen talvimaisema. Vedenkin voi heittää suoraan hankeen ja samalla voi ihailla keltaisen värin erikoista vaikutusta lumen sulamiseen.

• Anonyymi

Suomen maaseutu on täynnä pihasaunoja, saattaa niissä sähkövalo olla, mutta mihinkään muuhun ei sähköä tarvita. Kannattaa tutustua muutamaan pihasaunaan, vaikka jonkin autiotalon pihapiirissä.

• Anonyymi

ei vaan nyt on aika kesämökki- palstaa aktivoida tärkeillä kysymyksillä !!

• Anonyymi

Jos näitä ratkaisuja on paljon, niin voisiko kertoa sen.

En ymmärrä, miten näille foorumeille löytää Suomen vähälahjaisin aines, joka ei tiedä mistään mitään, ei ymmärrä mistään mitään, mutta jonka täytyy kuitenkin kommentoida.

Ei minua auta tieto, että maaseutu on ratkaisuja täynnä. Tahdon tietää, millainen se ratkaisu on.

• Anonyymi

Minä veikkaan että oikea ratkaisu sinulle on Niuvanniemen kesäsiirtola.

• Anonyymi

Rakenna hirsirunkoinen sauna puulattialla ja siihen kiuas kevytpiipulla. Veden lämmitys piippusäiliöllä tai paidalla. Käytä yksinkertaisia rakenteita, joihin ei pääse kohdendoitumasn kosteutta. Puulattia sen takia, ettet voi käyttää vesieridteitä. Samoin kevytpiippu, koska nopeasti lämmitettäessä muuratut rakenteet halkeamat pakkasilla.

• Anonyymi

Heikkolahjaisuus ei näy päälle kyselyiässä...

• Anonyymi

Eikä myös vastaajien täydellinen tietämättömyys asiasta, Kyltymätön vastaus halukkuus on vaikka ei tiedä asiasta tuon taivallisen mitään.

• Anonyymi

Olihan tuolla heti ensimmäisessä vastauksessa täydellinen analyysi tilanteesta.
        Mitä vielä itket?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan tuolla heti ensimmäisessä vastauksessa täydellinen analyysi tilanteesta.
        Mitä vielä itket?

Ehkä täydellinen vastaus sinun äo:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä täydellinen vastaus sinun äo:lle

Meni asia näköjään sinulta kirkkaasti yli hilseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni asia näköjään sinulta kirkkaasti yli hilseen.

Ette nyt vaan olisi sitä keltaista ainetta myös pääkopan sisällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    Aihe