Mikäs kaupungilla on suunnitelmana vääräntalon suhteen? Onko mittavat remontit edessä vai mikä tässä oli taustalla?
Väärätalon tilanne
7
398
Vastaukset
- Anonyymi
Tomistotiloista ja asunnoista oli puhe.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17849202h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vääräntalon hinta taisi olla 150 000€ eli todellisuudessa 1 500 000€ kunhan kunnanvaltuustossa kokoustellaan ja huomataan pilkku virhe.
- Anonyymi
Aateltiin tosa eukon kans kuitenki asettua silleen ja olla sillain...
- Anonyymi
Ei Imatran kaupungissa säilytetä mitään vanhaa, täällä pidetään ainoan oikeana toimenpiteenä purkamista.
- Anonyymi
Mihis sitä pitäs säilytellä. Asukkaat lähtee niin onko jotain tarvetta mörskää pitää pystyssä. No osto kaupungille oli vähän tyhmä. Mut ehkä siihen tuli vinkkii imatran parhaalta innovaattorilta vai mikä se olikaan.
- Anonyymi
Jotenkin omituista, että talousvaikeuksissa oleva kunta ostelee rapakunnossa olevia liiketaloja. Eihän talo nyt paljoa maksanut, mutta jos kiinteistö vaatii peruskorjauksen kuten ilmeisesti vaatii, niin siihen hommaan uponnee tuo ostohinta moninkertaisesti. Ja mitä taloon sitten tulee, no asuntoja sekä liiketiloja. Kumpiakin on Imatralla tyhjillään vaikka millä mitalla. Mutta ilmeisesti talossa nähdään jotain kaupunkikuvallisia arvoja ja toisaalta ilman kaupungin väliintuloa olisi luultavasti jäänyt tyhjilleen rapistumaan keskeiselle paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1787933
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264338- 503968
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513265- 513026
- 492689
- 442499
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262426Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742086Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552045